Luku 80.

513 36 8
                                    

| S U N N U N T A I |
POV: Joonas
Herään kolisteluun keittiössä. Käännän kylkeäni ja huomaan olevani yksin sängyssä. Nousen ylös ja nappaan maasta vaatteeni, jotka ovat sinne lentäneet illalla. (ei sillee miten aattelette) Puen vaatteet päälleni ja kävelen sitten keittiöön, missä Niko häärää. Hän ei huomaa minun olevan hereillä. Kävelen tuon luokse ja halaan tuota takaapäin. Niko säpsähtää. "Vittu ei saa tollee peläyttää." Hän nauraa. Annan hänelle pusuja niskaan ja sitten päästän hänestä irti. Istun Nikon kattamaan aamupala pöytään ja alan syömään. Niko on tehnyt vaikka ja mitä.

Aamupalan jälkeen hyppään sohvalle ja kietoudun vilttiin. Niko tulee viereeni ja selailee puhelintaa. Vähän väliä hän nauraa joillekin fanien tekemille ediiteille. "Me ei olla muuten vieläkää kerrottu mein vanhemmille et seurustellaa." Sanon yhtäkkiä. Niko sulkee puhelimensa ja katsoo minua silmiin. "Ainii."
"Voidaanko nyt kertoa?" "K-kyl se käy." Hän sanoo hieman epävarmasti. Haen puhelimeni yöpöydältäni, missä se on laturissa. Tulen takaisin sohvalle ja istun Nikon syliin.
"Laitetaaks nää pari kuvaa niille jotka otettii sillon ku mentii kihloihin?" Niko nyökkää minulle vastaukseksi. Lähetän kuvat airdropilla Nikolle ja laitamme kuvat kummankin whatsapp:issa olevaan perhe ryhmään. "Sinne meni." Hymyilen ja annan Nikolle pusun huulille.

Pian puhelimestani kuuluu ääni. Avaan ryhmän ja katson viestit.

Äiti: 👍🏼😘
Isä: Vai että kihloihin jo menitte. No onneks olkoon! Koska kutsut tulee häihin?
Tiina: Mä tiesin et teistä tulee viel jotain🤪
Juho: Mullaki on tyttöystävä😎

"Ne otti sen hyvin." Hymyilen innoissani ja näytän viestit Nikolle. "Niin munkin porukat. Taino, ne oikeestaan tiesi jo." Niko nauraa.
"Miten nii tiesi?" Utelen. "Joona oli nähny meit jossain yhessä. Varmaa baaris."

Niko alkaa selailemaan lisää ediittejä. Haluan huomiota. Katson Nikon kauniita silmiä ja alan leikkimään hänen hiuksillaan. Istun edelleen tuon sylissä hajareisin. "Ooks vähä huomion kipee..?" Niko naurahtaa ja katsoo edelleen puhelintani. Otan hänen puhelimensa ja vien sen lukolliseen laatikkoon. Laitan laatikon lukon kiinni ja sujautan avaimen taskuuni.
"Anna huomiota." "Vai että piti oikee mun puhelinki viedä lukkojen taakse.." Tuo virnuilee. "Joo. Haluun sut tässä ja nyt."

❗️K-18 ❗️
Katson syvälle Nikon kauniisiin silmiin. Tuo laskee kätensä lantiolleni. Suutelen tuota. Intohimoisesti. Niko ottaa paidastani kiinni ja vetää sen pois. Hän alkaa imemään kaulaani. Suustani pääsee vain nautinnollisia huokaisuja. Tätä olen kaivannut. Työnnän Nikoa kauemmaksi. Pian hänenkin paitansa lepää jossakin päin asuntoa, minne lie heitinkään sen. Niko puree huultaan ja alan suutelemaan tuon kaulaa jättäen siihen pieniä punaisia merkkejä. Merkkejä rakkaudesta. Siirryn suutelemaan tuon rintakehää. Hän on lämmin. Niko kaataa minut sohvalle makaamaan ja tulee päälleni. Hän suutelee yläkroppaani mikä saa minulle aikaan kylmiäväreitä. Hän menee pikkuhiljaa alas päin samalla suudellen. Pian tuon kädet ovat kiinni collareideni naruissa.
Niko hieman nousee ja vetää housut pois jalastani. Hän katsoo minua ja virnuilee. Hymyilen tuolle. Niko vetää bokserinikin pois. Olen jo ihan kovana. Punastun, kun Niko katselee alastonta kehoani. Hänen silmiensä alla minulla on aina hyvä olla, pystyn olemaan oma itseni. Niko ottaa taikasauvastani kiinni ja alkaa vetämään rauhallisia vetoja. "Mhh.. nikoh.." huuliltani pääsee. Tuo tuntuu niin hyvältä. Niko nopeuttaa kätensä tahtia. Olen pian tulossa. "Nikohh.. mä tuun iha just.."
Niko lopettaa tekemisensä samalla sekunnilla kun saan sanottua tuon lauseen. "Kui lopetit?" Katson häntä ihmeissään. "Et saa vielä tulla." Hän virnuilee.

Niko nousee päältäni ja lähtee makuuhuoneesen. Jään vain tuijottamaan häntä sohvalle huohottaen. Sydämeni pamppaa aika lujaa. Pian Niko tulee takaisin sohvalle liukkari ja kortsupaketti kädessään. Hän ottaa omatkin housunsa pois ja asettaa kortsun paikalleen. "Sä saat olla tänään bottom." "Mut oon kyl melkein aina."
"No joo. Mut oot tänäänki." Niko hymyilee.
"Käyhän se."

Niko asettelee minut hyvin ja sitten ottaa liukkaria. Pian tunnen tuon sisälläni ja hän alkaa liikkumaan hitaasti. "Mmh Nikohh.."
Tuo nopeuttaa pian tahtiaan. Hän kuitenkin lopettaa hetken päästä. "Sun vuoro." Tuo hymyilee minulle. "Mut munha piti olla bottom tänää..?" "Ja niin sä ootki." Niko sanoo ja istuu sohvalle. Hän taputtaa reittään ja istun tuon syliin..
———————————————————————
Sanoja: 644
Sori tein sittenki Niko ja Joonas luvun, joten seuraava luku on sitte taas Tommista ja Laurasta taas.

♡Blind Channel In The World ♡Onde histórias criam vida. Descubra agora