Deel 66♡

432 17 47
                                    

{Volgende dag}
Pov Emma
Ik open de deur maar iemand duwt hem gelijk weer dicht. "Jij gaat nergens heen." Een hand van achter me draait de deur op slot en haalt mijn sleutels eruit.

Verbaasd draai ik me om. "Lazer op, Collin."

Ik probeer de sleutels af te pakken maar hij houdt ze achter zich. "Gast, doe niet zo kinderachtig."

"Zoals ik al zei: jij gaat nergens heen."

Achter me hoor ik de deur open gaan. "Hoi." Zegt José die de gang in komt lopen.

Meteen trek ik een sprintje naar de deur. Vlak voor ik bij de deur ben houdt een arm om mijn middel me tegen. Ik probeer me los te trekken. "What the fuck is jouw probleem? Raak me niet aan." Roep ik naar Collin.

"Ja man, wat doe je? Laat haar los." Helpt José me.

"Heb je niet gehoord wat Orlando heeft gezegd? Ze mag nergens heen."

"Wat?" Vraag ik. "Waarom niet?"

"Geen idee maar hij zei dat ik je binnen moest houden dus dat is wat ik doe." Collin trekt me mee naar de trap.

Ik verzet me hevig. "Laat me los!"

Collin, aan de andere kant, pakt me steviger vast en trekt me mee.

"Wacht, José!" Roep ik. "José help me!" Ik zie hoe José de trap op sprint.

Collin gooit me mijn kamer in en sluit de deur achter zich. Met een beangst gezicht kijk ik hem aan.

Ik hoor hoe José op de deur bonkt en dingen roept. "He! Doe die deur open!"

Collin negeert hem en stapt op me af. "Dit heb ik gemist." Glundert hij listig.

Automatisch stap ik naar achter. "Wat ben je van plan?" Ik hoor een trilling in mijn stem waar ik zeker van ben dat hij die ook hoort.

Als antwoord legt hij zijn hand op mijn wang. Hij brengt zijn gezicht naar mijn oor. "Ik ben van plan je pijn te laten lijden."

"Waarom?" Mijn stem klinkt klein en breekbaar.

Ik voel hoe hij grijnst. "Omdat het kan, omdat het leuk is, omdat het zo heerlijk is om jou te zien janken." Zijn woorden lijken me wakker te schudden. Hij houdt van mijn pijn.. Ik recht mijn rug. Dit keer ga ik hem niet over me heen laten lopen. Ik mag niet laten merken dat ik bang ben.

Hij begint kusjes te geven in mijn nek. "Stop." Beveel ik hem. Ik wil hem wegduwen en hem slaan. Hij is echter sterker en pakt mijn handen stevig vast. Zijn kusjes gaan over mijn kaak richting mijn mond.

"Ik zweer het je, als je nu verder gaat-"

Mijn bedreig wordt onderbroken door Collin die zijn mond op de mijne drukt. In paniek trek ik mijn been omhoog, recht in zijn edele delen. Al zijn die delen bij hem niet zo edel meer.

Hij laat me los en valt kreunend op de grond. "Trut." Sist hij.

"Klootzak." Sis ik terug. Voor ik naar de deur ren, hem van het slot draai en open. Voor de deur staat José. Ik val in zijn armen terwijl een paar tranen, van angst en opluchting, mijn ogen verlaten.

"José, geef haar aan me." Ik zie hoe Collin zijn hand ophoudt alsof hij een klein voorwerp verwacht.

José duwt me echter beschermend achter zich. "Wat is er mis met jou?" Vraagt hij aan Collin. "Als Orlando hierachter komt kun je het wel schudden."

Collin lacht hard en gemeen. "Ha! Hilarisch. Orlando heeft juist gezegd dat ze nergens heen mag. Geen idee wat ze heeft gedaan maar hij is behoorlijk boos op dit schatje hier." Hij richt zich tot mij. "Je kunt je maar beter gedragen en gewoon even met mij meekomen."

Ontspoord!! (Deel 3)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu