6 Haziran 2019
"Uyan artık," dedi kulağına doğru. "Hadi..."
Üzerine eğilen ıslak saçlardan damlayan sular çıplak sırtına değiyordu. Dudaklarında minik bir gülümse belirdiğinde yüzünü biraz daha yatağa gömdü.
"Pars," dedi genç kadın.
Uyanması gerekiyordu. Bugün özel bir maç vardı ve NOX aylardır bu güne hazırlanıyordu. Özel bir organizasyondu. Basın orada olacaktı. Seyirciler günler öncesinden biletleri tüketmiş, bu anı sabırsızlıkla beklediklerine dair sosyal medya paylaşımları yapmış ve şehrin, hatta ülkenin dört bir yanına bu geceyi duyurmuşlardı.
UFC ile maçlarının arasına genelde özel maç almıyordu. Bu gece bir marka anlaşması olduğundan sorun çıkmayacaktı. Ki bir sonraki UFC maçına henüz aylar vardı. Gecenin sorunsuz biteceğine dair en ufak bir şüphe yoktu.
Sezin saçlarını taramış, ince ipek bir şalı saçlarının yüzüne gelmesine engel olacak şekilde başına bağlayarak loftun alt katına inmişti. Pars'ın evi hala biraz parti eviydi. Koltuğun üzerindeki motosiklet, terastaki sabit kum torbası, salonun orasındaki koca bar rafı. Hiçbiri "birkaç ay sonra çocuğum olacak" eşyaları değildi. Hazırlık aşamasındaki ev ise henüz bitmemişti. Pars o eve dair her şeyi Sezin'e bırakmıştı. Genç kadın bu durumdan Pars'ın sandığı kadar memnun değildi. Yumuşak tonlarda tuttuğu ve minimal döşediği evde ona ait dokunuşlar da istiyordu. Tabii bu salonda yerleştirilmiş bir bar ya da bahçede kum torbası olmak zorunda değildi. Mesela buzdolabını kırmızı alabilirlerdi. Sezin bunu teklif etmişti. Pars ise genel akışı bozmaya gerek olmadığını söylemişti. Üzerine durulacak, uzun uzun konuşulacak bir konu değildi bu. Sezin de öyle yapmıştı, üzerinde durmamıştı. O evde yeni bir düzen kuracak ve her şeyi geride bırakacaklardı.
Geride bırakması gerekenleri düşündüğünde gerilmişti genç kadın. Nasıl yapacaktı? Yıllar boyunca battığı çamurdan nasıl kurtulacak, bacaklarını çekip duran bataklığa nasıl karşı koyacaktı? Ne zaman denese, daha derine batıyordu.
Kahve makinesine yaklaştığında yine yapmış ve dalgınlıkla kendisine sabah kahvesi hazırlamıştı. Kahvenin rahatlatıcı kokusunu içine çekip dudak büzdü. Su ısıtıcını çalıştırıp cam demliğin için bitki çayı karışımını attı. Pars'ın adım sesleri mutfağa yaklaştığında boşa çıkan kupayı tutup ona döndü.
"Sana sabah kahvesi yaptım."
Pars önce gözlerini kısmış hemen sonra dudaklarına yerleşen kahkahayı daha fazla tutmadan dışarı bırakmıştı.
"Yine mi unuttun?"
Sezin sadece dudak büzmüştü. Pars uzanıp kahveyi aldığında o da su ısıtıcının otomatik sesini duyup bitki çayını demledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Haziran
General FictionPars, Atlas'ın önce ilk aşkı, sonra oyun arkadaşı oldu. Oynadıkları oyunun ipleri ayaklarına dolandı. Biri kaldı diğeri kaçtı. Çok zaman sonra kapı yeniden çaldı, postacı kapıya bir kaset bıraktı. Kasette Atlas'ın abisinin, Aras'ın katilinin sesi va...