פרק 1- ״החדשה״

14.7K 459 14
                                    

--צורפת לקבוצה חדשה--
״יום הולדת לעמית 🎊🎉״

May🌸: ?פארטיההההה

Omer👻: אמא שלך מרשה אה יא הומו

אני: עמיתי מזל טוב מתי חוגגים?

A-mit: יום חמישי הבא

Yair🎅: אני בא רק עם מור באה

Bar💋: יאירי מאוהב

אני: ❤️❤️❤️

Dor💪: מי זאת מורר האוזרר?

Yair🎅: אהבת חיי

Daniel: נו החדשה מנופים

Dor💪: וואה וואה פנויה לסטוץ?

May🌸: תירגע

Dor💪: שתענה

Dor💪: מור מאמי את שווה אש

גילגלתי עיניי. כזאת שיטחיות. מי זה בכלל.

Zohar💕:...מורי תעזבי אותו

Zohar💕: פשוט תתעלמי

אני: כן אה

לא שהוא קילל או משהו, פשוט הזילזול שבדבריו עיצבן אותי. שונאת בנים כאלה.

Daniel: מי מביא בשר?

Dor💪: אמאש׳ך

Daniel: דווקא אמא שלך אמרה לי שהיא אתמול בלילה.

Dor💪: דניאל אני אפרק אותך

May🌸: נו אולי שתקו

Dor💪: מור כפרה?

אני: מה

Dor💪: עדיין פנוי

אני: נוותר

Daniel: אחיייי
Daniel: גדול מור

Shani👑: חחחחחח דורררר

Dor💪: חבל מור את מפספסת

אני: לא ממש

כל השיחה הזאת עיצבנה אותי. הוא עיצבן אותי. אני אפילו לא מכירה אותו..דיברתי עם זוהר בווצאפ וזה הצחיק אותה ממש. היא הסבירה לי שדור הוא אחד כזה שתמיד מתחיל עם בנות. אחרי שעה בערך פרשתי לישון.

Zohar💕: את היית שיחת היום

אני: מה חחח למה

Zohar💕: דור...

אני: הוא כזה מוזר

Zohar💕: הוא שאל אותי ואת הבנות עלייך

אני: מה עניתן?

Zohar💕: שאם הוא רוצה לדעת עלייך שישאל אותך בעצמו

אני: שלא ישאל ושלא יצפה לתשובה

Zohar💕: חחחחחח מתה עלייך טוב הלכתי לאכול 😘

אני: בתיאבון 🍝

זוהר היא אחת החברות שהכרתי עם המעבר. אין ספק שהיא החברה הכי טובה שלי כאן.
התיישבתי לעשות שיעורים במתמטיקה ואז הטלפון שלי רטט.

Yair🎅: חיימשליייי

זה היה יאיר. אני חושדת שהוא הומו טוב כולם חושדים בזה כי זה די ברור. אף פעם לא יצא לנו לדבר על זה למרות שאנחנו חברים טובים. תמיד רציתי גיי בסט פרנד. אני חושבת שכל נערה מתבגרת רוצה.

אני: יאירוש התגעגעתי !

Yair🎅: אני רואה אותך היום?

אני: מה יש היום ...?

Yair🎅: נו תיכנסי לקבוצה החדשה שעדן פתחה היום

Yair🎅: היא הזמינה אליה אז אני בא לנופים.

נכנסתי לקבוצה וישר נכנסתי לראות מי מוזמן. זוהר✔️ יש שני ✔️ יש סיון✔️יש.
גלגלתי את המסך למטה וראיתי שגם דור מוזמן- קצת פחות יש. אני כבר מרגישה שהולך להיות מוזר ממש. בדקתי את השעה. עדן הזמינה ל20:00 ועכשיו חמש. המשכתי לעשות שיעורים ותוך כדי בראשי אני חושבת על מה ללבוש. זה צריך להיות יפה אבל לא מתאמץ מדי, פשוט אבל לא פיג׳מה, קצר אבל לא מדי כי קצת קריר פה בלילה. נכנסתי למקלחת בשבע וחצי. ידעתי כבר שבשמונה אני לא אספיק להגיע אז הודעתי לזוהר שאני אאחר קצת.

Zohar💕: אל תתעכבי דור נראה לי מת לראות אותך

לא פתחתי את הטלפון. ראיתי את ההודעה על הצג. נכנסתי קצת ללחץ. עכשיו אני חייבת להתלבש מושלם כי הרבה עיניים יהיו מופנות לכיווני. התקלחתי ממש מהר ועמדתי מול הארון. לבסוף לבשתי טייץ שחור וחולצת ג׳ינס החלטתי להשאיר את השיער טבעי ורק לעשות צמה קטנה בצד. התלבטתי איזה נעליים לשים ובסוף הלכתי על בטוח ושמתי כפכפים.
״אמא אני יוצאת״ צעקתי לה מלמעלה ושמתי בושם תוך כדי.
״מתי את חוזרת?״ שאלה אמא
״גג בשתיים עשרה״ עניתי וירדתי במדרגות.
״איך אני נראית?״ שאלתי.
״מהממת כמו תמיד״ אמרה.
״ ביי אמא״ נתתי לה נשיקה על הלחי ויצאתי.
אני אוהבת ללכת ברגל בישוב שלי. זה ישוב קטן וההליכה מבית לבית ממש קצרה. אני אוהבת את זה גם כי זה זמן שקט כזה שלי עם עצמי. כל הדרך חשבתי על כמה שאני לא רוצה ללכת כבר. אולי אני אגיד שאני חולה? אולי אני אכנס אגיד שלום ואלך הביתה. אולי דור כבר הלך.... כי השעה עשרים לתשע. דפקתי על הדלת ועדן פתחה לי אותה חצי שיכורה ״הו הינה הפרינססה הגיעה״ אני לא כל כך אוהבת את עדן ובטח לא שקוראים לי פרינססה.
״טבעת במקלחת?״ צחקה זוהר.
הלוואי..חשבתי לעצמי. למרות שאני גרה בישוב כבר כמעט שנה עדיין אני פוגשת אנשים חדשים בכל מפגש (ויש הרבה !) תמיד זאת אותה השאלה ׳ מי את?׳ ו- ׳וואי איך לא ראיתי אותך?׳ וכל פעם מחדש אני מרגישה קצת לא קשורה. כבר הכנתי תשובות מראש לשאלות האלה.
אני לא מתחברת לשתייה ולעישון. עדן ממש אוהבת את זה ולכן היה הרבה שתייה ואנשים עישנו. התיישבתי ליד זוהר והבנות וראיתי את דור מהצד השני. יושב ומעשן נרגילה הוא שם לב שנכנסתי ולא הפסיק להסתכל עליי. באיזשהו שלב הוא גם התחיל לצחקק עם חבר שלו ושנאתי אותו עוד יותר. שיפסיק להסתכל עליי כבר. איכ הוא מגעיל אותי . אני שונאת בנים כמוהו, שחושבים שהם יכולים ׳לכבוש כל אחת׳. מה ? למה הוא קם ? אם הוא עושה עוד שני צעדים לכיוון שלי אני קמה והולכת ! מה הוא מחייך? שיתגלח כבר השפם הזה שלו שכבר יצא משליטה. טוב זהו אני יוצאת !

My (VERY) Hot MessWhere stories live. Discover now