פרק 64- ״המתנה חלק ב״

4K 247 27
                                    



רקדנו הרבה וכשהגיעה השעה 1:00 אמרתי לדור להיפרד מכולם. האמת שהוא לא ממש הבין מה קורה וזה הצחיק אותי. לפחות שההפתעה הזאת תצליח לי!!. אני יודעת שהוא לא באמת הופתע מהמסיבות הפתעה הזאת זיהיתי על הפרצוף שלו.. משכתי אותי בידי ונכנסנו לאוטו שלי. הוא ישב בכיסא שליד הנהג ושמתי עליו כיסוי עיינים ״זה הכרחי?״ שאל וצחק ״כן!״ אמרתי והתחלתי לנסוע ״לאן אנחנו נוסעים?״ שאל ״הפתעה והפעם אמיתית״ עניתי ״מה זאת אומרת אמיתית?״ שאל ״אני יודעת שגילית על המסיבה ושלא באמת הופתעת״ ״מה? איך?״ הופתע שידעתי ״נו אז מי גילה לך?״ שאלתי וצחקקתי ״אל תגרמי לי להגיד... נו מור הוא היה חייב״ אמר ואני ישר הבנתי שזה היה אייל ״זה היה צפוי שזה אייל״ ״לא השארתי לו ברירה אני נשבע לך״ ניסה להצדיק אותו והאמת שזה לא כזה שינה לי, ראיתי על דור שהוא נהנה היום וזה מה שחשוב ״אפשר להציץ?״ שאל דור ״לא אנחנו תכף שם !״ אמרתי.

~~~~~~~~~~~~~~~

נק מבט של דור:

האוטו נעצר ומור יצאה החוצה נשארתי לבדי באוטו מנסה להבין מה הולך פה. היא פתחה את הדלת שלי ״אתה יכול להוריד את הכיסוי״ אמרה ואני עשיתי כדבריה. היא עמדה מולי עם שני כרטיסי טיסה, היינו פתאום בנמל תעופה ״הפתעה״ אמרה מחוייכת ״מה?״ שאלתי מבולבל ״המזוודות בבגאז׳ ״ אמרה ״איך..?״ התחלתי לשאול ״אמא שלך ארזה ואירגנה איתי הכול״ אמרה ואני קפאתי במקומי. אני פשוט לא מאמין! יש לי את החברה הכי מושלמת בעולם ואת האמא הכי מהממת שיש! ״טוב אתה בא איתי למנצ׳סטר או שאני אטוס לבד?״ שאלה ואני מהר התעשטתי ויצאתי מהאוטו לחבק אותה. סובבתי אותה באוויר ״מנצ׳סטר?״ חצי צעקתי ״אני לא מאמיןןןן!״ המשכתי לסובב אותה באוויר. ״אנחנו נפספס את הטיסה!״ היא אמרה מצחקקת ואני הנחתי אותה על הרצפה. והלכתי להוציא את המזוודות. ראיתי את המזוודה השחורה שראיתי מקודם ועכשיו הכל הסתדר לי. נכנסנו לשדה בבגדים יפים מדי והחלטנו שזה רעיון טוב להחליף. ״הנה הטרנינג שחיפשתי והחולצה הלבנה!״ נאנחתי כשהבנתי שאמא ארזה אותם בשביל הטיסה.

מור החליפה גם לבגדים פשוטים והאמת שאני אוהב כשהיא לבושה ככה. שלא תטעו אני מת על זה שהיא לובשת שמלות, זאת אומרת, היא יפה בכל מצב, אבל כשהיא לובשת סוודר פשוט וטייץ היא כזאת מתוקה. היא אספה את השיער שלה לקוקו גבוה ואני שיחקתי לה בו עד שעלינו לטיסה.

״להביא לכם משהו?״ שאלה הדיילת ״תביאי לנו... דוריטוס ו2 מארס״ (מארס זה חטיף שוקולד) אמרתי ״ואתה צחקת עליי בהתחלה״ אמרה מור. זה השילוב שהיא הכי אוהבת. היא לוקחת ביס מהשוקולד וביס מהדוריטוס. אני מודה שבהתחלה זה היה נשמע לי מוזר אבל זה ממש טעים. אני אוהב לראות אותה אוכלת את זה..בלי להישמע מוזר כן? האמת שאני אוהב בערך כל דבר שהיא עושה חוץ מזה שהיא מברישה את הגבות שלי הפוך. זה יכול להטריף אותי! לפעמים היא עושה לי את זה כדי לעצבן אותי. הטיסה לא הייתה כזאת ארוכה אבל היינו גמורים אז ישנו כמעט בכולה.

״to the midland hotel please" אמרה מור לנהג המונית עם המבטא האמריקאי הזה שלה. היא מדברת אנגלית שותף, אבא שלה דיבר איתה באנגלית שהיא הייתה קטנה כדי שהיא תדע אנגלית טוב. לא שארנון אמריקאי כן? וגם המבטא שלו לא כזה טוב. איך למור יצא מבטא כזה ?
כבר היה אור , והסתכלנו דרך החלון על האנשים בחוץ. ״וואו תראה איזה חתיך״ אמרה מור ואני הסתכלתי דרך החלון שלה טיפה מקנא ״לא משהו״ אמרתי ״צחקתי קנאי אחד״ אמרה ונישקה אותי נישקתי אותה בחזרה ואז היא נזכרה שאנחנו במונית והרחיקה אותי ממנה מהר. מזל שהיא עשתה את זה אחרת לא הייתי מצליח לעצור את עצמי.

״thank you" אמרנו לנהג ושילמנו לו בדרך החוצה. ״וואו״ אמרתי כשהסתכלתי על המלון ״יותר יפה מהתמונות״ אמרה. סחבתי את שתי המזוודות פנימה כמו איזה ג׳נטלמן. האמת שהיה קפואא בחוץ בכל זאת דצמבר ואנחנו באנגליה. ״יותר מהר״ ניסתה לזרז אותי בהתרגשות מלווה בציוצים וחיוכים. ״מאמי אני מנסה״ אמרתי והרגשתי כאילו אנחנו זוג שנשוי כבר מאתיים שנה. נכנסנו למלון עם בגדים די פשוטים וכולם שם היו נראים מחויטים. מור קצת לא הרגישה בנוח וניסתה לסדר את עצמה. ״ מי זאת היפה הזאת עם הסוודר והקוקו?״ שאלתי בציניות בזמן שחיבקתי אותה מאחורה והיא חייכה חיוך מבויש "how may I help you?" שאלה הפקידה ״Hi, we ordered a room for two, it is under the name Mor Houser" ענתה מור ״yes of course! Room number 204" ענתה והושיטה לי את מפתחות החדר. עלינו במעלית לחדר מסתכלים ומתפעלים מיופיו של המלון. בחיים לא הייתי במקום כזה ועוד מנצ׳סטר! ביתה של נבחרת הכדורגל האהובה עליי מנצ׳סטר יונייטד. פתחתי את הדלת של החדר בעזרת המפתחות ״אומייגאד״ צווחה מור למראה החדר. חדר גדול עם מיטה זוגית ומצעים לבנים עם עיטורים בזהב, נוף מדהים וג׳קוזי המשקיף לעיר התוססת, טלויזיה גדולה, מרפסת מהממת ומקלחת ענקית. כל מה שרציתי היה להיכנס לג׳קוזי ואולי קצת לישון, קצת הרבה האמת. הורדתי את מכנסי. נשאר עם הבוקסר שלי ופתחתי את הברז. ״רגע עוד לא פרקנו״ אמרה מור ״נו אחר כך״ אמרתי מתקרב אליה ואוחז בסוודר שלה. ״עכשיו ג׳קוזי?״ שאלה ואני נישקתי אותה והורדתי את הסוודר שלה ״כן״ הרמתי אותה על כתפי מוריד גם את המכנסיים שלה תוך כדי שהיא צוחקת. היא הייתה עם תחתונים וחזייה. הושבתי אותה בפנים, בתוך המים שממשיכים לזרום. ״קצףף!״ קפצה בהתלהבות כשראתה בקבוקון של סבון מונח על הקצה של הג׳קוזי. היא שפכה את כולו ומהר מאוד הכול התמלא בקצף. התיישבתי בפנים מולה. והיא הורידה את התחתונים. החזיקה אותם כמה שניות באוויר והניחה אותם בחוץ בזמן שהסתכלה לתוך עייני. מיד אחרי התחתונים היא הורידה גם את החזיה. האמת שהיה כל כך הרבה קצף שגם ככה לא ראיתי כלום. התקרבתי אליה, משעין אותה על הקצה של הג׳קוזי. גופי מעליה, ידי האחת אוחזת בדופן והשניה מלטפת את פניה ״איך מצאתי לי אישה כזאת?״ ״גם אני חשבתי בהתחלה שאתה בקטע של גברים״ אמרה בציניות וגרמה לי לצחוק ״אני הכי סטרייט בארץ״ אמרתי בביטחון והיא בתגובה לכך נישקה אותי. שוב לא יכולתי לנשום. כמו שקורה לי בערך כל פעם שהיא נוגעת בי ״תודה על הכול״ לחשתי לה מנשק אותה מאחורי האוזן. אני יודע שהיא אוהבת את זה. היא פלטה אנחה קלה ומהר תפסה בראשי ונישקה אותי שוב ושוב. הבוקסר שלי ירד מהר מאוד. ועוד אני חשבתי שהיא עייפה...
{מטרה: 20 תגובות}

My (VERY) Hot MessWhere stories live. Discover now