בתמונה- השמלה שמור לבשה
נק מבט של דור:
מור כבר הלכה בצהריים ויגל ומאור אמרו לי שהם לוקחים אותי לחגוג במועדון. ידעתי מה הולך לקרות אבל עשיתי את עצמי כאילו אני לא יודע מ׳ההפתעה׳. התלבשתי ונעלתי נעליים. ״זזנו?״ שאל מאור ״יאללה״ עניתי ולקחתי את הג׳קט והונח על הספה. יצאנו לאוטו ושמתי לב שלא כל כך קר לי ״תפתח שנייה תבגאז׳ ״ ביקשתי מיגל והוא פתח. שמתי לב למזוודה שחורה אבל לא שאלתי שאלות הנחתי את הג׳קט ונכנסתי לאוטו.
התחלנו לצעוד לכיון המועדון ואני ידעתי מה הולך לקרות אבל נהניתי מכל רגע. ״שקט פה היום״ ניסה מאור להסתיר בשאלה את זה שבדרך כלל יש פה מוזיקה. ברגע שדרכתי במועדון כולם אבל באמת כולם צעקו ״הפתעהההה!״ וואווו כמה אנשים! לפני כולם עמדה מור עם בלון הליום ועיניים מנצנצות. היא רצה לכיווני וקפצה עלי בחיבוק ״מזל טוב״ אמרה בקול הרך שלה שמעביר לי צמרמורת ״אני לא מאמין!!״ השבתי ״תודה״ הורדתי אותה. אחרי שנייה כולם התנפלו עלי בחיבוקים וקריאות מזל טוב והמוזיקה החלה להתנגן. כולם היו שם חברים מהתיכון, מהצבא, בני דודים ואפילו שכנים!
ראיתי אותה רוקדת באמצע הרחבה עם זוהר ושני. הכי יפה בכל המסיבה! היא לבשה שמלה לבנה שמעליה תחרה עם דוגמאות כאלה. ״גברר״ חיבק אותי אייל ״מזל טוב אחי״ אמר ״תודה! אני לא מאמין שהיא עשתה את כל זה״ אמרתי ״אחותי תותחית״ השיב ״שוט יום הולדת!״ צעק ומאור מתן יגל ועמית החלו לצעוק ״שוט! שוט! שוט! שוט!״ הם הובילו אותי לבר והברמן מזג לכל אחד מאיתנו כוסית. ״לחיי דור״ מישהו אמר ואני הסתכלתי על מור שבדיוק הסתכלה עליי, היא שלחה אליי נשיקה. אייל ראה את זה ״לחיי אחותי המלכה שארגנה את כל זה!״ הרים אייל ואני הסכמתי איתו ״לחיי מור״ הרמתי וכולם אחרי. שתיתי את השוט והתקדמתי לכיון מור ״דורררושש״ צעקה אביטל וחיבקה אותי היה לה ריח של אלכוהול מהפה ״שנים לא ראיתי אותך״ אמרה ״את צודקת! חייבים לשמור על קשר״ אמרתי. והמשכתי מהר ללכת לכיון מור. ״אחייי״ קפץ עלי ויימן עם עוד חבר מהגדוד- דן ״ויימן? דנצ׳י? מה המצב?״ שאלתי ״כרגע שפוים״ ענה ויימן. ״גדוללל ויימן״ עניתי ״טוב אני תכף בא איתכם לבר״ אמרתי וכבר הייתי די קרוב למור. חיבקתי אותה מאחורה, סוף סוף בלי הפרעות באמצע. ״תירגע עם הידיים דור אתם בציבור״ זרקה שני ״קנאית״ השבתי לה בחיוך. מור הניחה את ידיה על כתפיי ״נו? אתה נהנה?״ שאלה ״מה את חושבת?״ החזרתי בשאלה והיא חייכה. ״איך אני אוהבת את השיר הזה״ צעקה זוהר והחלה לרקוד. אני ומור הפננו את מבטינו לכיונה כשהחלה לרקוד מצחיק. סליחה זוהר, אבל בואי נודה באמת.. רקדנית את לא.. אבל זה מצחיק ואפילו חמוד כשאת עושה את זה! ״אל תשתה יותר מדי טוב?״ ביקשה מור ושמעתי את ההתחננות בקולה. ״אם את רוצה אני לא אשתה בכלל..טוב חוץ מהשוט שכבר שתיתי״ שאלתי בשיא הרצינות והסתכלתי לה לתוך העיניים ״אם אתה יכול״ ענתה ועצרה את עצמה מלנשק אותי. היא לא אוהבת שאנחנו פוצי מוצי מול כולם ואני חושב שזה מקסים. היא רוצה שזה ישאר אינטימי ורק שלנו אבל אני כבר מתחילת הערב מת לנשק אותה.
ראיתי את אותו אדם שהיה עם מור אתמול בשמונה מדבר עם האבטחה היה עליו תג כזה וראו שהוא המנהל של המקום. הבנים תפסו אותי והרימו אותי למעלה. זה הרחיק אותי ממור אבל בכל זאת נהניתי. הייתי על הכתפיים של מתן וכל החברים שלי רקדו מסביבי.
שמתי לב שאייל לא היה שם וגם זוהר לא. אחרי כמה דקות ראיתי את זוהר, אבל עם דן?! וואי לא הייתי מקשר... הם רקדו רק ביחד לא משהו רציני, אבל ראיתי שהוא מעוניין בה ודן בחור איכותי.
~~~~~~~~~~~~
נק מבט של אייל:
הייתי על הבר ושתיתי. רציתי לאזור קצת אומץ כדי לדבר עם זוהר. היא הלכה לכיון השירותים ואני רצתי אחריה. הגענו למסדרון חשוך ״אה זה רק אתה.. הבהלת אותי!״ אמרה לאחר שהסתובבה בפתאומיות ״רק אני?״ שאלתי חוזר על דבריה. זה היה טיפה מעליב אני לא אשקר ״כן״ ענתה מנסה להראות ביטחון. התקרבתי אליה לאט והיא כבר נצמדה לקיר. נצמדתי אליה והיא לא הראתה סימני התנגדות. אני נשבע שיכולתי לנשק אותה. היא בלעה את הרוק וניסתה לא להסתכל לי לתוך העיניים אבל הרמתי את סנטרה כך שמבטה נפגש עם שלי. לא היינו צריכים לדבר, ככה זה כשזה איתה- מילים רק הורסות הכול. בכל הזמן שאני בארץ אני רק חושב עליה, מתי ואיפה היא, מקווה שהיא סולחת לי, רוצה אותה, לנשק אותה ״א..אני״ ניסתה להגיד ״אני אוהב אותך״ פלטתי. ״איך אתה יכול להגיד את זה?״ אמרה ושמעתי את העצב בקולה ״זאת האמת״ אמרתי ״אני כבר לא יודעת מה זה אמת אצלך״ אמרה וגילגלה עיינים. ״את לא רואה? תסתכלי עליי! אני נראה לך משקר?״ שאלתי והיא הזיזה אותי ממנה ״זוהר!״ אחזתי בידה ״תעזוב אותי כבר״ אמרה ושיחררה את האחיזה.
״חכי שנייה זוהר״ אמרתי ושוב אחזתי בה.
״אני לא טיפשה יותר״ אמרה ״מתי היית טיפשה?״ שאלתי ״כשחשבתי שבאמת אהבת אותי? כשהייתי איתך? כששכבתי איתך״ אמרה את החלק האחרון בשקט. ״למען השם אייל יש לך חברה ! להגיד למישהי שאתה אוהב אותה זה לא משהו שזורקים ככה לאוויר, פגעת בי מספיק עכשיו תעזוב אותי״ אמרה וכל מילה חדרה עמוק. היא צדקה, צדקה בהכול! פגעתי בה מספיק ויש לי חברה. אבל למה הכול מרגיש לא נכון?ישבתי על הבר מסתכל על איך שהיא רוקדת עם איזה בן אחד. רציתי להעיף לו אגרוף אבל ידעתי שאין לי זכות לעשות את זה. לא יכולתי להמשיך לראות את זה אז נפרדתי מדור והלכתי הבייתה.
~~~~~~~~~~
נק מבט של מור:
הסתכלתי על זוהר שרוקדת עם בן אחר וראיתי את אייל מקנא. הוא יצא מהמועדון אחרי שדיבר כמה שניות עם דור. ״לאן הוא הלך?״ שאלתי את דור. ״הבייתה״ אמר דור. ידעתי שאכפת לו! יש לו רגשות לזוהר! ״ואת יודעת לאן את עכשיו הולכת?״ שאל דור והתקדם גורם לי לפסוע אחורה ״הוא תפס בידי ולקח אותי ומסדרון חשוך ״משוגע״ ציחקקתי ״אפשר נשיקת יום הולדת?״ ביקש עוד שנייה מתחנן. נשענתי אותו על הקיר והנחתי את ידי על כתפיו. נשענתי עליו עם גופי ונגעתי עם אפי באפו. הוא נהנה מכל רגע. קירבתי את שפתי לשפתיו משאירה רווח קטן והוא שלא יכל לחכות עוד שנייה אחד הצמיד אותן. ״עכשיו אפשר לנשום״ כיחכך בגרונו וסידר את חולצתו ״עוד שעה יוצאים״ אמרתי לו ״עוד סקס יום הולדת?״ שאל ״לא״ נתתי לו כאפה קטנה מאחורי הראש והתקדמנו לכיון המסיבה.
{מטרה: 70 הצבעות}
YOU ARE READING
My (VERY) Hot Mess
Romance**אזהרה ממכר** ״תשחרר, אני לא בעניין אתה לא מבין??״ הסתובבתי והלכתי. לא הסתכלתי לאחור. נשברתי מבפנים. כי אם כמה שזה ישמע מפגר יש לי רגשות אליו. רגשות שלא היו לי לפני, רגשות שאני מפחדת מהן. מור היא נערה שעברה לישוב חדש. ילדה טובה והראשונה שדחתה את ד...