פרק 19-״לנשום עמוק״

5K 261 6
                                    

נק׳ מבט של מור:
״תודה על הכול בן״ אמרתי לו בזמן שליווה אותי לאוטו. ״הכול היה שווה רק כדי לראות את החיוך הזה שוב״ אמר והסמקתי. ״אז אני אראה אותך בקרוב?״ שאל והתחיל ללכת לאחור ״בקרוב״ עניתי ונכנסתי לאוטו. לקחתי נשימה עמוקה בזמן שהחזקתי את ההגה, ופתאום המציאות הכתה בי. המסך שלי של הטלפון שהוא תמונה מצחיקה של דור מכווץ את האף ומוציא לשון עשתה לי רע. לא ידעתי מה לחשוב כבר. אני מפחדת ממנו? אני לא מפחדת ממנו? אני אוהבת אותו כבר? הוא מסוכן לי? אולי המפגש עם בן לא היה מקרי באותו היום? אולי זה סימן.
זה היה יום ארוך, רק רציתי לחזור הבייתה.
כל השירים ברדיו היו שירי אהבה ולא הפסקתי להעביר ערוצים עד שבסוף החלטתי שהפתרון הכי טוב זה פשוט לסגור את הרדיו. כשהגעתי הבייתה ההורים שלי ישבו בסלון. עמדתי לעלות במדרגות ״מור״ אמרה אמא בקול עצוב. ״אייל נכנס לעזה״ אבא השלים את המשפט שלה. ״אני יודעת, הוא התקשר אליי״ אמרתי כשגבי מופנה אליהם. ״אנחנו מצטערים אם אנחנו קצת העמסנו עליך, תביני, זה קשה לנו״ אמר אבא ״גם לי זה קשה. הבנתי״ אמרתי בקול קר ועליתי לחדרי. דמעות כבר אין לי אז פשוט נכנסתי לתוך הסמיכה ועצמתי את עיני. חושבת על כל מה שלא קשור לכלום. השמלה שראיתי באמריקה איגל, הגוונים החדשים של עדן, למה סופרים בכדורסל כל נקודה כשתיים.

כבר עבר כמעט שבוע מאז שהייתי עם דור.
כל יום הוא סימס והתקשר. לא עניתי, לא היה לי מה לענות. אני לא יודעת איך אני מרגישה אליו.

קבעתי עם זוהר שאני באה לישון אצלה.
ערב בנות שאני ממש צריכה ! ארזתי כל מה שאני צריכה שזה פיג׳מה מטען ומברשת שיניים כי כל מה שאנחנו הולכות לעשות זה בטח לק ולראות סרטים. נכנסתי לאוטו ושלחתי לזוהר הודעה שאני בדרך. נכנסתי לרחוב של זוהר ונמניתי את האוטו. שיחררתי את החגורה וכשהרמתי את ראשי ראיתי את דור מולי ובדיוק כמו הוא קפא במקום. למה הוא חייב להיות כזה חתיך?? הוא היה לבוש מכנס ג׳ינס קצר בהיר וחולצה בצבע כחול כהה. נשמתי עמוק, פעמיים, כי בפעם הראשונה זה לא היה מספיק. חלק בי התגעגע אליו וחלק בי נרתע ממנו. לקחתי את התיק ויצאתי מהאוטו, דור עמד באותו מקום מחזיק ברצועה של כלב. ״היי״ אמר בשקט. היה לו מבט מתנצל. ״לא ידעתי שיש לך כלב״ ״לא ידעתי שיש לך אח״ כמעט נכנס בדברי. נאנחתי והסתכלתי למטה בזמן שגילגלתי את עיניי. "הוא של שכנה שלי היא ביקשה ממני שאוציא אותו״ אמר. ״טוב״ אמרתי. ״טוב״ החזיר. התחלתי ללכת לכיון ביתה של זוהר ״חכי רגע״ אמר דור. נעצרתי והסתובבתי לאט. ״את באה היום למסיבה ?״ שאל. ״לא אני ישנה אצל זוהר״ עניתי בקול קר ״טוב״ אמר ״טוב״ החזרתי. עמדנו ככה במשך כמה שניות ואז הסתובבתי והמשכתי ללכת. וואו זה היה כל כך קשה. רק הקול שלו עושה לי צמרמורת.

אני וזוהר סיימנו לעשות לק ולא הפסקנו לצחוק. האמת שצחקנו עליי, במקום לבכות פשוט צחקנו בטירוף. אני אוהבת את איך שזוהר יודעת לצחוק על הכול, אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיה. ״טוב תתלבשי יוצאים קצת״ אמרה זוהר ועייני נפתחו לרווחה. ״מה״ אמרתי בהפתעה ״ ״מה ששמעת ! אנחנו יוצאות ! לצאת קצת מהבאסה הזאת״ אמרה בכזאת התלהבות ואני נזכרתי שהבאתי רק פיג׳מה איתי ״אבל מה אני אלבש?״ שאלתי ״מה שתבחרי !״ אמרה בזמן שפתחה את הארון שלה לרווחה וחייכה. וואו לזוהר יש מלא בגדים. בסוף בחרתי קרופ טופ שחורה וחצאית לבנה. {התלבושת נמצאת בתמונה} זוהר לבשה שמלה בצבע בורדו מושלמת. התאפרנו בקטנה ויצאנו מהבית. ״את מוכנה לגלות לי כבר לאן הולכים?״ צחקתי ״למועדון החדש שנפתח״ אמרה זוהר. שילבנו זרועות והלכנו יחד עד לכניסה של המועדון. בכניסה היו סלקטורים, יש כאן בנות? צעק הסלקטור ״כאן״ צעקה זוהר והרימה את ידה. ״וואה וואה כנסו״ בחן אותנו ונתן לנו להיכנס.
המועדון היה נראה ממש טוב. המוזיקה מטורפת ולא יודעת איך זוהר עשתה את זה אבל רק רציתי לרקודד! עד שראיתי את דור מולי רוקד עם אביטל. הם רקדו כל כך צמוד וזה עשה לי בחילה. אני לא מאמינה שזה קורה לי עוד פעם !

My (VERY) Hot MessWhere stories live. Discover now