״אני עובדת היום עד מאוחר והאחים שלך לא בבית. דור אני יודעת טוב מאוד מה צעירים בגילך עושים בנשף ובעיקר אחרי! אני רק מבקשת שתיזהרו״ אמרה אמא ואני הערכתי את זה. ״בסדר״ אמרתי ונשקתי לה על הלחי ״ביי מאמו״ אמרתי ולקחתי את המפתחות של האוטו. בדרך למור חשבתי אם הבאתי הכול. פרחים יש, מתנה יש, בושם שמתי בושם? הרחתי את עצמי אוקיי יש. דפקתי על הדלת של הבית שלה וזה היה קצת מביך שאבא שלה פתח את הדלת, ״מור יש לך אורח״ אמר ואמא שלה רצה לכיון שלי עם מצלמה ״דורק׳ה איזה חליפה משגעת! ״ אמרה וחיבקה אותי ״מור בואי תעשו תמונה״ צעקה מירי. ואז ראיתי את הרגלים שלה, הרגלים המהממות והשזופות שלה. היא לבשה נעליים שליפפו את רגליה בצורה מושלמת, כששימלתה הופיעה אני חושב שפי נפער, לא יכולתי לשלוט בזה. שמלתה הייתה מונחת על גופה כאילו היא נתפרה בשבילה, בצבע שגרם לה להיראות כמו מלאך ועל פניה היפות צץ החיוך שתמיד גורם לי להחסיר פעימה. ״וואו״ זה הדבר היחיד שהצלחתי להוציא מהפה שלי. ״אתה אוהב?״ שאלה ועשתה סיבוב. אם אני אוהב? היא מושלמת! היא הדבר הכי יפה שראיתי. ״ את נראית מדהים א..ני פשוט.. וואו״ אמרתי מגמגם בזמן שהסתכלתי עליה שוב מכף רגל ועד ראש. היא נישקה אותי ולחשה ״גם אתה נראה לא רע בכלל, חבר חתיך הייתי אומרת״ היא צחקה וישר חייכתי גם. ״טוב ועכשיו תמונה״ אמרה מירי ״רק תמונות היא רוצה״ אמרה מור. נעמדתי מאחוריה וליפפתי את זרועותי סביב מותניה. ״הבאתי לך משהו״ אמרתי והוצאתי קופסא עטופה. ״וואו זה מהמם״ היא הוציאה את צמיד הפרחים הלבן שקניתי לה. ״זה ממש מתאים לשמלה!״ אמרה ונישקה אותי ״תודה״ אמרה שמתי לה את הפרחים על היד. מירי כמובן תיעדה את הרגע הזה. אייל עבר ואמר ״תהני אחות״ נתן לה חיבוק ״ואתה, אני יודע שאני לא צריך להגיד את זה אבל תשמור עליה כן?״ ״תמיד אחי״ אמרתי בחצי חיוך נזכר בתמונה שלו וזוהר מתנשקים. ״אמא גם אני אהיה נסיכה כמו מור?״ שאלה אגמי ״את הנסיכה הקטנה שלי בכל בוקר״ אמר ארנון והרים אותה לחיבוק. נפרדנו מכולם ונכנסנו לאוטו. שמתי לב שהיא מסתכלת עליי בזמן שאני נוהג ״מה?״ הסתכלתי עליה לשניה ואז על הכביש בחזרה ״סתם, אתה נראה כל כך שונה ככה״ אמרה ״שונה טוב?״ שאלתי ״אהא״ ענתה בחיוב. ״האמת שהשמלה שלך יפה אבל אני מעדיף את יודעת, טבעי״ אמרתי והיא חבטה בי בעדינות וצחקה ״חרמן״ אמרה ושנינו התפקענו מצחוק.
הגענו לאולם וראינו אנשים נכנסים. ישבנו כמה שניות בתוך האוטו והסתכלנו קדימה היה נראה כאילו היא מפחדת לרגע ״מה יש?״ שאלתי נוגע עם ידי האחת בלחי שלה. היא תפסה את ידי בידה ״זה קצת מלחיץ להיכנס, אני לא מכירה יותר מחצי פה״ אמרה ואני חייכתי. ״מה אתה מחייך?״ כיווצה את הגבות שלה וחייכה חיוך קטן. ״כי לי יש את הבת זוג לנשף הכי יפה וכולם עומדים להזיל ריר״ אמרתי ״אתה חושב?״ שאלה. אם אני חושב? אני יודע! פתחתי לה את הדלת ונתתי לה יד בזמן שיצאה מהאוטו. מסתכל שוב וחושב על כמה שאני בר מזל.נק מבט של מור:
כמו שציפיתי, כל העיניים של כולם הופנו אלינו כשעמדנו בכניסה. ראיתי אנשים מתלחששים אבל דור תפס בידי והכול נשכח. נזכרתי שאני באתי לכאן עם זה שאני אוהבת! וואו באמת שדור בחליפה זה חלומה של כל אישה. אני לא אהיה מופתעת אם כל העיניים זה בגלל איך שהוא נראה. הוא הסתובב עם הפנים אלי ולחש לי באוזן ״אני לא יודע אם אני אעמוד בזה כשכל הבנים מסתכלים עלייך ככה״ הוא כזה קנאי, הוא לא מבין שאני אפילו לא מסתכלת על בנים אחרים ״אתה הגבר שלי״ אמרתי ונישקתי אותו, הוא הרים אותי מעט באוויר ואז הוריד אותי הוא תפס בידי ומשך אותי לרחבת הריקודים ופשוט רקדנו. ראיתי את זוהר מרחוק, היא ועמית הצטרפו אלינו ״איזה כניסה דפקתם״ אמרה זוהר וקרצה לי. הרגשתי שהמוזיקה פשוט סוחפת אותי, לא הייתי צריכה להיות אלכוהול כדי לשמוח היה לי את כל מה שאני צריכה מולי. עוד אנשים הצטרפו אלינו ורקדו יחד איתנו. הידיים שלי היו על הכתפיים של דור ורקדנו ככה קרובים אחד לשני. הוא לא עזב אותי לרגע, חשש שיתחילו איתי בנים. נחנו לרגע והלכנו לשתות. אביטל ניגשה אלינו היא הייתה נראית שתויה ״את בסדר?״ שאל דור ״בטח, אני פשוט שמחה בשבילכם״ אמרה שיכורה וחיבקה אותי. ממתי אביטל מחבקת אותי? זה היה מוזר.. כנראה היא באמת השתנתה גם שני הייתה שם, סיון ושקד רקדנו בלי סוף שכחתי שאני על עקבים בכלל. הגיע השלב שהבנים פשוט הורידו חולצה. וכמובן שדור לא יפספס שום הזדמנות להראות את השרירים שלו. ״שוויצר״ לחשתי לו באוזן. ״את אוהבת את זה״ אמר ״ ואני הרמתי גבות וצחקתי. ראיתי שזוהר ממש נהנית עם עמית, אולי הוא הבחור שהיא מחבבת? אומייגאד איך לא ראיתי את זה עד עכשיו?!הם ממש מתאימים האמת... הוא כזה כריזמטי וחכם והיא דעתנית ותמיד חייבת להיות בשליטה. חייכתי כשראיתי אותם רוקדים סלואו. ״יש כאן מישהי בשם מור האוזר?״ אמר דור וניגש אלי ״אני״ הרמתי את ידי בציניות וחייכתי ״את רוצה אולי לרקוד איתי?״ הוא שאל בצורה הרומנטית חמודה שלו והושיט את ידו ״אני אשמח״ שמתי את ידי בידו והוא לקח אותי למרכז הרחבה. היינו ממש מתחת לכדור הדיסקו והסתכלתי למעלה ״וואו זה מהמם״ אמרתי מחייכת ״נכון״ אמר דור כשהוא מסתכל עליי כבר כמה שניות. רקדנו סלואו ואני הנחתי את ראשי על כתפו. דור הוא לא רקדן אבל הוא מספיק טוב בשביל לרקוד סלואו בלי לדרוך לי על הרגליים. הוא באמת מנסה להפוך את הלילה הזה למושלם והאמת שמצליח לו. איך זכיתי?״נזוז?״ לחשתי לדור וחיוך התפרס על פניו. נפרדנו מהחברים ודור עשה לי שק קמח עד האוטו ״איך את הולכת עם הנעליים האלה״ צחק ״להיות יפה זה כואב״ אמרתי ״את הכי יפה על הבוקר כשכל השיער שלך נראה כאילו התחשמל״ ״דור!! השיער שלי לא נראה מחושמל!״ נתתי לו מכה על הכתף. ״למה לשקר לעצמך?״ שאל בציניות ״טוב צודק, הוא די נראה כאילו התחשמלתי...״ אמרתי ושנינו צחקנו.
הגענו לבית של דור הפעם בדקתי שאין שום מכונית ושהבית באמת ריק מאנשים. ״אין אף אחד !!״ אמר דור כשראה אותי בודקת ״רק כדי להיות בטוחה״ אמרתי והוא שם את ידיו על מותני בזמן שאני הנחתי את שלי על כתפיו. יש לי משהו להביא לך. ״עוד משהו?״ שאלתי ״כבר מתחיל להיות לי לא נעים״ אמרתי והוא נישק אותי והחביא משהו מאחורי הגב. ״מה זה?״ ניסיתי להציץ. ״תסתובבי״ אמר ואני הסתובבתי בחיוך הוא ענד לי שרשרת וההבעה שלי השתנתה. הייתי בשוק! ״וואו זה.. תודה״ הנחתי את ידי על התליון והסתובבתי עם הפנים אליו לאחר שסגר את השרשרת. זאת הייתה שרשרת עם תליון בצורת מפתח. זה הדבר הכי יפה שראיתי. הבנתי למה הוא נתן לי שרשרת בצורת מפתח לבד, הוא לא היה צריך להסביר לי, אני מרגישה כלפיו בדיוק אותו הדבר. אני יודעת שבחיים דור לא נתן למישהי להיכנס ללב שלו, זה היה מעין מנגנון כזה, בגלל כל הסיפור עם אבא שלו שהוא ראה איך אפשר להיפגע מאהבה. שמתי את המצח שלי על הסנטר שלו והוא הטה את ראשו ונשק למצחי. ״אין לי כבר מילים״ נאנחתי ״אז אל תדברי״ הרים את ראשי בעזרת ידיו וחייך לפני שנישק אותי. הוא הוריד את הרוכסן שלי לאט לאט. והסתובבתי בחזרה עם הפנים אליו. הפלתי את השמלה מעלי ופתחתי את הכפתורים של החולצה שלו. מסתכלת עליו בזמן שאני עושה את זה בעדינות. הוא חיבק אותי ונפלנו על המיטה ״אתה משוגע״ התפקעתי מצחוק ״עלייך״ השלים אותי ונישק אותי, אחר כך גם בצוואר הערב הזה לא יכל להיות יותר מושלם מזה. נכנסנו מתחת לשמיכה ״תודה על ערב מושלם״ אמרתי מתנשפת. ״שכל ערב יהיה כזה״ אמר כשהיה מעליי ואני שכבתי שם עונדת את השרשרת שהוא קנה לי ולב שנמס מרוב שעבד בלי הפסקה ויצא משליטה כל פעם שהוא נגע בי.
YOU ARE READING
My (VERY) Hot Mess
Romance**אזהרה ממכר** ״תשחרר, אני לא בעניין אתה לא מבין??״ הסתובבתי והלכתי. לא הסתכלתי לאחור. נשברתי מבפנים. כי אם כמה שזה ישמע מפגר יש לי רגשות אליו. רגשות שלא היו לי לפני, רגשות שאני מפחדת מהן. מור היא נערה שעברה לישוב חדש. ילדה טובה והראשונה שדחתה את ד...