פרק 79- ״חיי הרווקות״

2.9K 262 20
                                    


נק מבט של דור:

״מה אתה עוד עושה פה?״ אמר אבא בהפתעה. ״בדיוק סיימתי אני הולך״ ציחקקתי. ״אתה מתחתן בעוד פחות משבוע, קח לך חופש מהיום״ התעקש ״טוב אבא תודה״ נעלתי את המשרד אחרי שסוף סוף סיימתי את העבודה שאני צריך להגיש. התחלתי ללמוד באוניברסיטה כדי שאני אוכל להתקדם בחברה. אצל אבא שלי אין פרוטקציות ואני אוהב את זה.

נכנסתי לאוטו וסימסתי למור שאני יוצא. היא החזירה לי סמיילי של לב. נהגתי בכביש המהיר משתוקק לחיבוק ונשיקה ממור.

״honey I'm home״ אמרתי כשנכנסתי הבייתה. היא שכבה ישנה על הספה כשקלסר החתונה שהיא הכינה עליה והטלוויזיה דלוקה. אני לא מאמין שאנחנו מתחתנים בעוד פחות משבוע! מור לא עובדת השבוע אז יש לה זמן לארגן את החתונה יותר ממני. זה בהחלט כאב ראש אחד גדול מבחינתי אבל היא נהנית מזה. אני לא רואה הבדל בין פרחים סגולים או אדומים על השולחן או אם סט הסכום יהיה בזהב או כסף, הכי חשוב שיהיה אלכוהול והרבה! אנחנו רוצים שיהיה שמיייח לא?
רק שמור לא תשמע אותי אומר את זה..

כיביתי את הטלויזיה והנחתי את הקלסר על השולחן. מסתכל על הכיתוב מרקמה בצבע זהב שמור עשתה ׳Dor & Mor׳
היא הייתה נראית כל כך מתוקה. הרמתי אותה למעלה נושק לצווארה וסופג את ריחה שהתגעגעתי אליו במשך היום המאוד ארוך הזה.
כיסיתי אותה בשמיכה והתחלתי לפשוט את בגדיי היא פתחה מעט את העיניים ואני בדיוק הורדתי את העניבה והנעליים ״היי מאמי״ היא מילמלה ״תמשיכי לישון אני כבר בא״ הלכתי לצחצח שיניים ונכנסתי לידה היא ישר התמקמה עלי וחמימות התפשטה. ״תעשה לי נעימי״ אמרה בקול ישנוני ״הנה התחילו הבקשות״ חייכתי ונישקתי את ראשה. העברתי את ידי על גבה מתחת לגופייתה והחיוך שתפס מקום על שפתיה נתן לי נחת.

הטלפון של מור צילצל והעיר את שנינו. ״מה השעה?״ מילמלה
״תשע״ הסתכלתי על השעון והתכסתי בשמיכה
״מה תשע??״ קפצה מהמיטה
״יש לי מדידה של השמלה בעוד חצי שעה״
״הלו? כן זוהר אני תכף יוצאת בייי״
שמעתי צעדים מהירים והחלטתי להתיישב, לא היה לי כוח לקום מהמיטה עוד..
היא התלבשה בשניות ונעלה נעליים ״טוב מאמי אני הולכת״ לקחה את התיק שלה והכניסה את הפלאפון לתיק
״נשיקה״ ביקשתי ממנה ופרעתי את שיערי
״מממ ביי תהנה היום״ נישקה אותי והלכה
״ביי״ נפלתי על המיטה נאנח לפני יום ארוך נוסף.

ירדתי למטה ואכלתי קורנפלקס עם חלב.
הטלפון שלי צילצל וזה היה אייל
״אהה מלך?״ אמרתי
״מתרגש מהמסיבת רווקים?״ שאל אייל בהתרגשות.
״אני מאוד מקווה שאתם לא מתכננים שום שטויות״ חייכתי ואמרתי
״ממתי אתה נהיית כבאי?״
״מאז שאני מתחתן עם אחותך ויודע שאם היא תשמע שהייתה חשפנית היא עושה לי ברית שנייה״ שמעתי אותו צוחק מהצד השני
״אין חשפנית יש חשפן״
״אתה תקבל מכות״ אמרתי חצי רציני
״טוב תתארגן אני עוד כזה שעה וחצי אוסף אותך לוילה״ אמר
״טוב ביי אחי״

My (VERY) Hot MessWhere stories live. Discover now