אני מצרפת לפרק הזה שיר שנורא מתאים לסצנה האחרונה כדאי שתשמעו אותו ברקע ואם תקשיבו למילים תבינו שקיבלתי ממנו הרבה השראה ושהוא מתאים בול לסיפור
***************************לא ראיתי את אמא שלי הרבה זמן, התגעגעתי אליה בטירוף. היא נראית הרבה יותר טוב. הרופאים אומרים שהיא עברה את הסרטן ואני מקווה שלתמיד! יגל חזר לארץ לתמיד. ושוכר בית קרוב אלינו. ומאור, טוב מאור תמיד היה ילד של אמא..נראה לי שאני אעזוב את הבית לפניו. אין ספק שאנחנו יותר משפחה, מנצלים כל רגע, וקרובים לאמא אם זה לגור קרוב, להיות פיזית לידה או במקרה שלי שיחות טלפון קבועות. ״יפה של אמא, הכנתי לך קציצות ואורז כמו שאתה אוהב״ אמרה וחיבקה אותי חזק. ״תודה אמא״ אמרתי בשקט. ״מה קרה ילד שלי?״ שאלה ״כלום אני בסדר, אני עולה להתקלח ואני ארד לאכול״ נישקתי אותה בלחי ועליתי. לפעמים זה מתסכל שהיא מצליחה לקרוא אותי רק במבט. כי יש דברים שאני לא מתגאה בהם, דברים שאני מעדיף לא להגיד בקול.
**כעבור שבוע**
חזרתי שוב הבייתה זה היום הולדת של זוהר היום והיא חוגגת במועדון. אני וזוהר התקרבנו מאוד. היא באמת חברה טובה שלי עכשיו ואין מצב שאני אפספס את היום הולדת שלה.
נק׳ מבט של מור:
התרגלתי לראות את דור באוטובוס אבל לא ישבנו ביחד מאז. החלטתי שזה גם הזמן להתחיל לצאת עם בנים אחרים. והאמת שאחד הבנים שאימנתי בגדוד 12 הזמין אותי לצאת, עדיין לא החזרתי לו תשובה. היום זה היום הולדת של זוהר ואני כל כך מחכה כבר לצאת למועדון. הרבה זמן שלא רקדתי והשתחררתי קצת מכל המתח. ״מזל טוב ילדת יום הולדת״ רצתי לחבק את זוהר. רק עכשיו זוהר בת 18 היא מהקטנים. ״התגעגעתי אליך״ אמרה חיבקה אותי חזק ״גם אני״ ״מתרגשת להיות בערב?״ שאלתי ״כןןןןן״ אמרה בהתלהבות. ״קניתי גם בגדים מושלמים״ הוסיפה. קיבלתי הודעה וזוהר ישר שלפה את הטלפון מידי ״אז מה את אומרת?״ הקריאה זוהר את ההודעה שנשלחה אלי. שיערתי שזה שגיא, החייל שהציע לי לצאת מגדוד 12, עדיין לא החזרתי לו תשובה. ״מה את אומרת באמת מור?״ שאלה בציניות ״סתמי״ השבתי והנחתי בראשי ״מי זה שגיא ביכמן?״ שאלה וכיווצה את עייניה ״מישהו שהזמין אותי לדייט״ אמרתי והשפלתי מבט ״נו..״ זירזה אותי ״ו... לא החזרתי לו תשובה עדיין״ אמרתי ״הוא חמוד?״ שאלה ״כן״ ״נראה טוב?״ ״כן״ ״נו אז מה הבעיה״ לא הספקתי לחשוב על זה אפילו והיא כבר הזמינה אותו בשמי. ״טוב יש לך דייט אז עכשיו בכלל תתלבשי יפה״ צחקקה ״נו אבל זוהר אני לא יודעת מה לעשות איתו״ אמרתי קצת מפוחדת ״מה את בלחץ זה רק מסיבה, תרקדו קצת תשתו קצת וזהו״ אמרה והרגיעה אותי. אין לי כל כך הרבה ניסיון עם גברים ואפס ניסיון בדייטים מהסוג הזה. ״טוב נו זה בכל זאת היום הולדת שלך ואם זה מה שאת רוצה זה מה שיהיה״ אמרתי ונשכבתי על המיטה שלה.
התחלנו להתארגן לכבוד המסיבה. הסדר הקבוע. הורדת שיערות, לק שיער ואיפור. זוהר לבשה שמלה שחורה עם שני חתכים בצדדים וחתך קידמי בצורת משולש ונעלי עקב שחורות. היא הייתה נראית פצצה! אני לבשתי שמלה לבנה נופלת עם חריצים במסגרת ובכתפיות שנתנו לצבע עורי לצבוע אותם. נעלתי נעלי עקב שחורות שהשאלתי מזוהר. שתינו החלטנו להשאיר את השיער פזור ולהתאפר באיפור עדין. נשמעה דפיקה על הדלת ״זה בטח אייל״ אמרתי ״מה? כבר? מה השעה?״ שאלה בלחץ״ ״תשע וחצי״ עניתי בחיוך ״ומי הלחוצה עכשיו?״ הקנטתי אותה על זה שצחקה עליי שאני לחוצה מהדייט עם שגיא. מהר מאוד אייל נכנס אל החדר ״וואי וואי וואי״ אמר אייל ״מה?״ שאלה זוהר ״טוב אולי תחליפו או משהו?״ ביקש ״מה אתה לא אוהב?״ שאלה זוהר ועשתה סיבוב ״ברור שאני אוהב אבל.. נו זוהר אני..״ אמר ״דיי כבר אייל היא נראית מדהים, לא יקרה לה שום דבר, היא שלך ואף אחד לא יקח לך אותה. תתבגר״ אמרתי הוצאתי לו לשון ויצאתי מהחדר. שניהם יצאו יד ביד אחריי והלכנו לכיון האוטו של אייל. הוא לא שותה ולכן הוא הנהג שלנו היום.
הגענו למועדון היינו בין הראשונים לזוהר יש קשרים עם המנהל ולכן היא הצליחה לסגור את המועדון לכבוד היום הולדת שלה. התחילו להגיע הרבה אנשים. ידעתי שכולם יבואו כול מי שהיה איתה בשכבה וידעתי שגם יכול להיות שדור יגיע. רקדתי ברחבה ושגיא התקשר. הוא רצה שאני אצא החוצה. עמדתי לצאת ואז דור נכנס. עם הג׳ינס הבהיר המשופשף עם המעט קרעים שלו וחולצה לבנה שבה פניו נראו נוצצות וכל פרט בגופו נראה. יכולתי רק להזיז ריר. הוא גם הסתכל עליי. הוא חייך ולא ידעתי אם לחייך גם אבל לבסוף חייכתי. שיט מור מה את עושה? שגיא בחוץ, את בדייט, זה ממש לא הזמן לדור. החיוך ירד מפני בפתאומיות ויצאתי מהר מהמועדון. אני חושבת שדור היה קצת מבולבל אבל לא יכולתי להתעסק בזה עכשיו. ״אני בחוץ״ התקשרתי לשגיא. ״אני לא רואה אותך״ אמר ״אני היחידה שבחוץ אתה בטוח שאתה במקום הנכון?״ שאלתי ״כן.. את יכולה לנופף שנייה בידיים?״ ביקש ואני נופפתי בידיי ״תקפצי קצת ממש קשה לי לראות״ ביקש שוב ואני קפצתי מעט ושמעתי אותו צוחק. שמעתי גם דרך הטלפון אבל גם במציאות הסתובבתי וראיתי אותו מאחורי צוחק. ״טוב אני מודה שזה מצחיק״ צחקתי בקול ״את גדולה״ ציחקק ״מה נשמע?״ שאל וחיבק אותי ״בסדר״ הובכתי מהחיבוק. אני ודור לחצנו ידיים בפעם הראשונה שהתראינו. למרות שהתנשקנו בדייט הראשון, כלומר כשהוא בא אליי אם אפשר בכלל לקרוא לזה דייט כי תאכלס היה פסטה וסרט וזה אבל.. טוב אני עם שגיא ממה אני חושבת על דור. ״את נראית משגע״ דור תמיד היה אומר שאני משגעת. ״רק לא משגע״ אמרתי והוא מבלבול אמר בשאלה ״את נראית ממש טוב?״ ״תודה״ חייכתי אליו ונכנסנו למסיבה. המועדון בנוי בצורה כזאת שכשנכנסים יש מקום לשבת מצד ימין באמצע רחבה בר ממול ומצד שמאל יש זכוכית שמאחוריה יש פינת עישון ובהמשך שירותים. למרות שמעשנים גם לא בפינת עישון ככה שזה לא באמת משנה. לא ראיתי את דור כשנכנסתי לשמחתי. שתיתי שוט ראשון עם שגיא ״לחיי ערב מוצלח?״ הרים את הכוסית. הוא תמיד שואל שאלות? למה הוא לא בטוח בעצמו..דור תמיד היה אחד שלוקח יוזמה, זה מוזר עכשיו. שתינו יחד את השוט ונכנסנו לרחבת הריקודים רקדתי עם שגיא מור ואייל. לא היה זכר לדור.נק׳ מבט של דור:
המלאך הזה שעומד מהקצה השני של המועדון, הדבר הכי יפה שראיתי עם החיוך הכי מושלם שמעביר בי זרמים. כל הרגשות בעולם עברו בי וראיתי שגם בה. היא הייתה לבושה כל כך יפה. עשיתי צעד קדימה והיא כבר עטה החוצה. זה משהו שאני עשיתי? כמו תמיד הורס את הכול! הלכתי לשירותים. להתרענן קצת שפכתי מעם על הפנים וניגבתי עם נייר. חושב על הצעד הבא. איך להתקרב אליה בלי שתברח. יצאתי לכיון הרחבה עובר דרך פינת העישון. עצר אותי עמית שישב שם עם החברה החדשה שלו. התיישבתי לידם וכשהסתובבתי ראיתי את מור רוקדת עם מישהו. בהתחלה לא זיהיתי מי זה ״מה הוא עושה פה?״ אמרתי ״מי אחי?״ שאל עמית מבולבל. נעמדתי עם פרצוף מופתע והצמדתי את ידי לזכוכית. אני לא מאמין, דווקא שגיא ביכמן? אני לא סובל אותו. ברור שהם ייצאו. הוא מת לשכב איתה מהרגע שהיא נכנסה לבסיס. שמעתי כבר איך הוא דיבר עליה. שמעתי את כל הדיבורים של הבנים מהגדוד שלו. גועל נפש, מדברים עליה כאילו היא חפץ. זה היה יותר מדי. הרגשתי לבד. לא שמעתי את המוזיקה יותר כאילו כל העולם עצר ולא ראיתי אף אחד מלבד שניהם. הייתי צריך להשלים עם העובדה שהמלאך שפעם הייתה שלי של מישהו אחר.
YOU ARE READING
My (VERY) Hot Mess
Romance**אזהרה ממכר** ״תשחרר, אני לא בעניין אתה לא מבין??״ הסתובבתי והלכתי. לא הסתכלתי לאחור. נשברתי מבפנים. כי אם כמה שזה ישמע מפגר יש לי רגשות אליו. רגשות שלא היו לי לפני, רגשות שאני מפחדת מהן. מור היא נערה שעברה לישוב חדש. ילדה טובה והראשונה שדחתה את ד...