פרק 60- ״יש לי כבר את כל מה שאני צריך״

4.3K 255 28
                                    

׳מתי את באה? אני לא יכול יותר׳ קיבלתי הודעה מדור והיא הופיעה על המסך אז גם זוהר ראתה ״תלכי מור, אני בסדר״ חייכה אליי אחרי חמש שעות שהייתי אצלה. ראינו סרט ואכלנו גלידה שמצאנו אצלה במקרר. ״זוהר, תגידי לי את האמת״ הזהרתי אותה ״אני באמת בסדר, אני פשוט כבר מותשת מכל הבכי..אני חושבת שאני אלך לישון״ ענתה ״בטוח?״ שאלתי כדי לוודא ״בטוח ,מאה אחוז אפילו אלף!״ ענתה בחיוך ״אני פה בכל שעה, באמת! וגם דור, אני יודעת שאתם חברים טובים... את רוצה לספר לו?״ שאלתי ״אני חושבת שהוא יבין לבד מזה שהיית אצלי וכשהוא יראה את אמילי״ חייכה חצי חיוך מאולץ ואמרה בקול לועג את שמה.
״אוהבת אותך מלא את יודעת את זה?״ נישקתי לראשה ״יודעת״ חייכה ויצאתי.

׳בדרך מזוהר׳ סימסתי לדור. זוהר גרה שנייה מדור ולכן הלכתי ברגל. עשיתי עשרה צעדים וראיתי את דור עומד בחוץ, מחכה לי. יצא החוצה מרוב שהתגעגע. לא ראיתי אותו כמעט שבוע. התגעגעתי לקול שלו, לשיחות איתו כשהוא מסתכל עליי כאילו אני הדבר הכי יפה שהוא ראה, לחיבוק ממנו שעוצר את העולם מסביבי. ״התגעגעתי אליך״ אמרתי וקפצתי עליו בחיבוק. הוא טמן את ראשו במרווח בין צווארי לכתפי. ״גם אני״ אמר ונתן לי שם נשיקה. יותר מדי זמן שהוא לא עשה את זה. הוא קירב את שפתיו לשלי וכמה שרציתי לנשק אותו ככה לא יכולתי באמצע הרחוב, היו שם אנשים ואני לא אוהבת כשעושים את זה ככה בציבור. ״לא כאן״ אמרתי עדיין באוויר. הוא הרים גבה עם חצי חיוך והחל לרוץ מהר לתוך הבית בעודו מחזיק אותי ״משוגע אחד!!״ צעקתי תוך כדי והוא רץ גם במעלי המדרגות. ׳הגבר החזק שלי׳. נחתנו על המיטה אבל התגלגלנו משם ונפלנו חזק על הריצפה ״אחח״ ציחקקתי ״אווה״ אמר בקול מצחיק וגרם לי לצחוק יותר.

הוא עלה מעליי כששתי ידיו בצידי ראשי ״ועכשיו אפשר?״ שאל בשקט ואני נשכתי את שפתיי והנהנתי בחיוב. הוא קירב את שפתיו לשפתיי וסוף סוף הרגשתי את החמימות שהתפשטה בכל גופי. ידי הונחו על מותניו לאט לאט מורידות את חולצתו אחר כך מכנסי הפיג׳מה שלי תוך כדי נשיקה דור הגניב את המילים ״שכחתי לשאול אותך למה את עם פיג׳מה?״ עצרתי את הנשיקה. הרגשתי רע כי נזכרתי במה שקרה הבוקר. ״זוהר.. היא ראתה את אייל בבוקר כשהיא ישנה אצלי והוא.. טוב אתה תראה לבד״ אמרתי והטלפון שלי צילצל זאת הייתה אמא ״מור איפה את?״ שאלה ״אצלי״ ענה דור ״דורוש מה שלומך?״ ״מעולה״ ענה. קמנו והתיישבנו על המיטה אחד מול השנייה ״מה איתך מירי? התגעגעתי״ אמר והוא ידע שהוא ממיס את ליבה של אמא שלי ברגע זה. ניענעתי בראשי וגילגלתי את עייני. ״אויי מתוק שלי אתם ר--״ התקרב באמצע המשפט שלה כדי לנשק אותי אבל אני עצרתי אותו בכך ששמתי את האצבע שלי על שפתיו ״אתם רוצים לבוא לארוחת ערב?״ שאלה ״שמתי זה?״ שאלתי ״עוד מעט״ ענתה ״נגיע״ אמר דור בחיוך ״ביי מתוקים״ אמרה אמא וניתקה ״אין אתה פשוט יודע לדבר עם נשים״ אמרתי ונעמדתי כדי שנלך ״נו איך את חושבת שאני משיג בנות״ הלך אחרי ואחז במותני ״תיזהר!״ אמרתי מאיימת עם אצבע מופנת כלפיו באיום ״סתם אני צוחק״ צחק עם החיוך המושלם שלו ״לא מצחיק״ אמרתי למרות שחייכתי ״יש לי כבר את כל מה שאני צריך״ אמר ונמסתי מבפנים.

My (VERY) Hot MessWhere stories live. Discover now