תוך חמש דקות כבר היינו בתוך הבית הוא הרים אותי בשק קמח עד לחדר שלי והפיל אותי על המיטה. צחקתייי מלא. ״אז את אוהבת אותי הא?״ אמר בגאווה. ״וואלה כן״ עניתי בחיוך. והוא עלה על המיטה כאשר גופו מעלי בעמידת ארבע. ידיו לצד ראשי ורגליו לצד מותני. ״אני לא מאמין לך״ אמר בצחוק ״ועכשיו?״ נשקתי לו . ״ממ..״ תהה לעצמו. ״ ועכשיו?״ נשקתי לו שוב ושוב ושוב ״ עכשיו אני מאמין לך״ נישק אותי דור. תפסתי במכנסיים שלו והתחלתי לפתוח את הרוכסן. ״ מור אני לא מתכוון לשכב איתך עכשיו״ אמר. ״מה״ אמרתי ״את יותר מדי חשובה לי בשביל שזה יקרה כל כך מהר ועוד כששתית״ אמר ונגע בלחיי. ״תאמיני לי שאני רוצה״ אמר ״ רק תסתכלי על המכנס שלי ותראי כמה אני רוצה״ הוא צחק וגם אני צחקתי. דחפתי לו כרית לפרצוף והוא משך אותי במעלה המיטה. הוא נשכב וחיבק אותי.גבי נגע בחזהו וראשו הונח בשקע בין כתפיי לצווארי. הוא נשק לי מיליון נשיקות עד שנרדמתי.
בבוקר היינו באותה תנוחה. איזה כיף להתעורר ככה. שמתי לב שהוא ער ולא זז ממקומו. הסתובבתי עם הפנים אליו. ״בוקר טוב״ אמר ״ בוקר..אוווצ׳ כואב לי הראש״ אמרתי ותפסתי את ראשי״ חחח משני שותים?״ צחק. ״ שלושה״ אמרתי בלעג. ״עזבי אני לא אוהב את הרעיון הזה״ אמר ״איזה רעיון?״ ״שלך שותה, זה לא את״ אמר. ״ חחח טוב״ אמרתי. ״בואי נעשה משהו היום זה יום שבת״ הציע דור. ״ מה בא לך?״ ״משהו כמו... נמל תל אביב?״ הצעתי. ״עד אילת אני אסע בשבילך״ נישק אותי. ״ אז בוא נתארגן״ אמרתי וקמתי מהמיטה. שמתי חצאית קיצית עם גופייה כחולה כהה בתוכה, תיק וסנדלים. שמתי את משקפי השמש השחורים שלי וירדתי למטה. ״יפה שלי״ אמר דור ״אתה אוהב?״ שאלתי. ״הכול יפה עליך״ הוא ענה ונתן לי נשיקה. ״יצאנו?״ שאל. ״כן רק מפתחות.. פלאפון עליי, ארנק בתיק..כן אני מוכנה״ חייכתי. יצאנו ואני נעלתי את הדלת.
נכנסנו לאוטו וזה הרגיש לי כל כך מוזר. פתאום יש עוד מישהו שנוהג. מישהו חתיך שנוהג. ברדיו היו שירים טובים האמת, כאלה שהתאימו לאיך שהרגשתי באותו רגע. דור כמובן ליווה כל שיר בשירתו ה״לא זייפנית בכלל״ ואני ישבתי וצחקתי. ״אני שמח שאת צוחקת מאיך שאני שר״ אמר בצחוק.
״לא לא חס וחלילה אני לא צוחקת עליך פשוט אתה שר כל כך טוב שזה... זה...״ לא היה לי אוויר להמשיך לדבר אז פשוט צחקתי.
האוטו נעצר ודור כיבה את המנוע. הורדנו את החגורות ויצאנו מהאוטו.
״איזה יום יפה בחרנו״ אמר דור. ״ סידרתי את זה עם הבחור למעלה״ אמרתי ודור התקרב אלי ותפס את ידי. הלכנו לאורך הנמל צחקנו, אכלנו גלידה ואפילו דור עשה לי שק קמח. ״מוריס?״ שמעתי קול מאחוריי.
דור הוריד אותי מהשק קמח. ועוד לפני שהסתובבתי ידעתי מי זה. זה היה בן.
YOU ARE READING
My (VERY) Hot Mess
Romance**אזהרה ממכר** ״תשחרר, אני לא בעניין אתה לא מבין??״ הסתובבתי והלכתי. לא הסתכלתי לאחור. נשברתי מבפנים. כי אם כמה שזה ישמע מפגר יש לי רגשות אליו. רגשות שלא היו לי לפני, רגשות שאני מפחדת מהן. מור היא נערה שעברה לישוב חדש. ילדה טובה והראשונה שדחתה את ד...