נסענו הבייתה. אייל יאסוף אותי מתל אביב ומאור אוסף את דור גם מאותה התחנה. הנסיעה באוטובוס הייתה מוזרה טיפה. כי היה שקט, הרגשתי שכואב לו והייתי ממש שמחה אם הוא ישתף אותי, אבל זה לא המצב. הוא מתנהג כאילו הכול בסדר ואז בשנייה הוא משתתק. הסתכלתי החוצה דרך החלון כשהחזקנו ידיים. הוא נישק את ידי ואני הפנתי את מבטי אליו וחייכתי. הוא גם חייך. ״אני לא יודע איך עשית את זה אבל אמא שלי ממש אוהבת אותך״ אמר ״גם אמא שלי ממש אוהבת אותך, לפעמים יותר ממני״ השבתי והוא חייך ״איך אפשר יותר ממך? זה לא הגיוני״ אמר. שמתי את ראשי על כתפו והוא חיבק אותי. יכולתי להירדם ככה אבל לא הצלחתי. הגענו לתחנה ואייל חיבק את דור חזק ״הלחצת את כולנו״ אמר אייל ״אני מצטער״ צחקק דור ״טוב לפחות חזרתם?״ אמר כשראה שידי כרוכה סביב זרועו של דור ״זאת היא שלא יכולה בלעדיי אז אתה יודע...״ אמר בציניות ואני דחפתי אותו ממני וצחקתי ״חצוף״ אמרתי ואייל צחק לו ״סתם.. זה אני שכבר עמדתי להשתגע מזה שהיא לא איתי אבל עכשיו זה לתמיד״ אמר וחיבק אותי מאחורה אחרי שדחפתי אותו ממנו. ׳לתמיד׳ אנשים יכולים לחשוב שזאת מילה גדולה מדי והחלטית. אבל עם דור זה לא ככה. אני יכולה לשבת לידו שעות בלי מילים וזה אף פעם לא ישעמם אותי או משהו כזה. אני יודעת שהוא מתכוון למה שהוא אומר. אני תמיד מרגישה מיוחדת כשהוא מדבר על העתיד שלנו כי אני לא יכולה לדמיין משהו טוב יותר חוץ מפשוט להיות איתו. מאור הגיע עם האוטו שלו. ״מה קורה?״ אמר מתוך הרכב עם חלון פתוח ״אחלה״ אמרתי ״דבש״ אמר אייל ״אז הזוג המלכותי שוב ביחד?״ שאל ואני כבר הובכתי מכל הסיטואציה. דור הכניס את התיק לבגאז׳ ונתן לי נשיקה לפני שמכנס לאוטו ״אוהב אותך״ חייך אליי ״אוהבת יותר״ החזרתי. נכנסתי גם אני לאוטו של אייל והוא חייך ״מה אתה מחייך כל הזמן?״ שאלתי ״טוב לי כשטוב לך״ אמר ״טוב תיסע כבר״ אמרתי וצחקתי מההתנהגות הילדותית שלו.
Dor💪: ערה?
אני: בטח שאני ערה רק 19:00
Dor💪: אני יכול לקפוץ אליך?
אני: ההורים שלי ערים אבל
Dor💪: אז מה הם אוהבים אותי
אני: בוא
Dor💪: תפתחי לי
אני: מה תפתחי לי
Dor💪: אני בחוץ
אני: מה ? איך הספקת?
Dor💪: כבר יצאתי בכל מקרה
אני: חחחחחחחח איזה דור אתהירדתי למטה ופתחתי לו את הדלת. אבא יצא לריצה ואמא הייתה בחדר העבודה שלה. עלינו בשקט למעלה והתיישבנו על המיטה שלי ״איך אמא?״ שאלתי ״היא בסדר האמת, נראה שהיא מרגישה טוב״ ענה כשתפס ברגלי והחל לעסות אותה. חייכתי כי אהבתי כשהוא עושה את זה ״איזה כיף לי״ אמרתי הוא נישק אותי ליד הקרסול ואחר כך קרוב יותר לברך ואז על הברך כך עלה בנשיקות עד לבטן שלי ומשם הקו ישר עד לצוואר. זה דיגדג אותי, ולכך ציחקקתי כל הזמן הזה ״איזה כיף לי״ אמר בתשובה. גופו היה מעליי והוא הסתכל לי בעיניים. כרכתי את זרועותי סביב צווארו ופתאום הרגשתי קצת מרוחקת ממנו. הוא עדיין לא סיפר לי מה עובר עליו ״דור״ אמרתי והוא נישק אותי ״דור״ אמרתי שוב ״מה״ אמר והמשיך בשלו ״זה ממש חשוב לי ש...תשתף אותי במה שעובר עליך״ אמרתי והוא הרים את ראשו ממני ״אין מה לספר אבל״ אמר. ונישק אותי. ידעתי שהוא משקר וכן יש משהו, כאב לי שהוא לא אמר לי את האמת אבל הבנתי את מצבו. החלטתי להתעלם מזה כי האמת שכל מה שרציתי זה את דור עכשיו ערום במיטה שלי כמו פעם. ״בסדר?״ שאל כדי לוודא. ואני הנהנתי לחיוב. פשטתי את חולצתי וגם את חולצתו ואז נזכרתי שההורים שלי בבית ״דור״ אמרתי והוא נישק אותי לאורך הצוואר ״דור״ אמרתי מרחיקה אותו ממני ״נו מה ״ חייך ״ההורים שלי למטה״ אמרתי ״נו ו...״ המשיך ״נו דור הם בבית אי אפשר״ הרחקתי אותו ממני הוא הפך אותי מהר וכעת שכבתי על הבטן. ״ואם נהיה ממש..״ פתח את החזייה שלי ״אבל ממש״ נישק את גבי ״אבל ממש״ נישק אותי שוב ״בשקט״ אמר והצליח לשכנע אותי. הסתובבתי והכנסנו את גופינו מתחת לשמיכה כמה שהתגעגעתי אליו. כל החלומות בלילה הפנטזיות על הרגע הזה שוב ושוב. כמה זמן חיכיתי להרגיש שלמה שוב ואיתן זה פשוט ככה- שלמות.
YOU ARE READING
My (VERY) Hot Mess
Romance**אזהרה ממכר** ״תשחרר, אני לא בעניין אתה לא מבין??״ הסתובבתי והלכתי. לא הסתכלתי לאחור. נשברתי מבפנים. כי אם כמה שזה ישמע מפגר יש לי רגשות אליו. רגשות שלא היו לי לפני, רגשות שאני מפחדת מהן. מור היא נערה שעברה לישוב חדש. ילדה טובה והראשונה שדחתה את ד...