נתתי לעצמי להרגיש ובפעם הראשונה בחיים שלי פעלתי מהלב. התעלמתי מהקול הקטן הזה שצועק לי להתרחק. שמתי לב שהיד שלו שמחבקת אותי מונחת בצורה טבעית כאילו היינו ככה תמיד. ״לא הבנתי״ אמר דור ״ מה לא הבנת?״ שאלתי והרמתי את הראש בחיוך. ״מה היא מתאהבת בו כאילו?״הבנתי שהוא מדבר על הסרט ״כן היא רוצה יותר מזה אבל אנחנו מפספסים את הסוף דור״ אמרתי. כשעדיין הסתכלנו אחד על השני. ״ והוא גם רוצה?״הוא שאל ״אתה עוד שנייה תראה״צחקתי. העיניים שלו בצבע החום דבש המהממות התרוצצו והסתכלו על כל חלק בפנים שלי ״לא אני רוצה שתגידי לי עכשיו״ הוא אמר בסקרנות. ״בסוף הוא מבין שהוא גם אוהב אותה״. אמרתי והסתכלתי על השפתיים שלו. הוא הניח את ידו על לחי ונגע עם אצבעו בזוית פי ״אמרו לך שאת יפה?״ שאל וחייך. ״אתה ״ עניתי בחיוך. הוא הזיז כמה שיערות שהיו על פניי. הוא החל להתקרב אלי. מההה? דור מנסה לנשק אותי ? זה טוב? זה רע? מה שבטוח זה שזה מה שאני רוצה שיקרה עכשיו. היינו שני סנטימטרים אחד מהשני. יכולתי להרגיש את נשימותיו. לא היה לו ריח של סיגריות או אלכוהול. היה לו ריח של דור. פחדתי. באמת שפחדתי ממה שהרגשתי באותו הרגע. והלכתי מעט אחורה לא נסוגתי לגמרי חזרה ועדיין היינו קרובים. הוא התקרב אלי שוב והפעם גם אחז בידי. אצבעותיו החמות והגדולות כיסו את כף ידי. הישרתי מבט חזרה לעייניו והוא עדיין הסתכל עליי באותו המבט. הוא התקרב עוד ועוד וכשחשבתי ששפתינו יפגשו סובבתי את ראשי הצידה. לא הייתי מסוגלת אבל הוא לא נפגע האמת הוא חייך והתקרב לתת לי נשיקה על הלחי. שפתיו נגעו בזוית שפתיי. ואני לא ידעתי מה לעשות.הרגשתי שלחיי מאדימות. ידיו המשיכו לשחק בידיי. ואני שילבתי את אצבעותינו. הנחתי את ראשי על כתפו. ראשי הסתחרר. אני בדרך כלל לא כזאת... איך הגעתי לסיטואציה הזאת בכלל? יש לו את זה, הוא סוחף ויודע איך לדבר לנשים וגאדד הוא נראה טוב. הרמתי את מבטי והסתכלתי על פרצופו שהסתכל על הטלוויזיה. השעה כבר הייתה מאוחרת ודור היה צריך ללכת לפני שההורים שלי יבואו.
כשהוא עמד ליד הדלת ואמר לי שלום. ראיתי ברק של אושר בעיניו. האמת שגם הבטן שלי קצת התהפכה. הוא הטה את ראשו ונשק לי בלחי נשיקה ארוכה. סובבתי את ראשי בזמן ששפתיו עדיין נשקו לי וככה היינו אחד מול השני כשאפינו נוגעים זה בזה. נישקתי אותו נשיקה קטנה ואיטית. שפתיו הרכות לא זזו. אני חושבת שהוא הופתע. הופתע מאוד אפילו. כשהתרחקתי הוא חייך וחייכתי אליו בחזרה.
״טוב ביי״ אמרתי ודחפתי אותו קצת ״אפשר עוד אחד ?״ הוא שאל תוך כדי שדחפתי אותו אחורה ״לא״ עניתי ושנינו צחקנו ״את משגעת ״ הוא אמר ״תודה רבה״ עניתי בחיוך. ואז הוא עשה פאפי פייס כזה מתוק שהייתי חייבת אז נתתי לו לפחות נשיקה על הלחי ״טוב ביי״ אמרתי . ״יש ! טוב תדברי איתי״ הוא ענה ״ביי מעצבן״
סגרתי את הדלת והצמדתי את הגב שלי מנגד והתיישבתי על הרצפה. הצמדתי את פני לברכיי וחשבתי לעצמי- זה לא טוב זה ממש לא טוב. אני בקטע שלו... אני מאוד מאוד בקטע שלו, התנשקנו זה אומר שגם הוא בקטע..זאת אומרת אנחנו די הולכים להיות ביחד.. אנחנו לא יכולים להיות ביחד ! אסור לי להיות איתו! אוף איתך סתומה אמרתי ודפקתי את ראשי על הברכיים שלי.
בשנייה חזרתי למציאות, והמציאות שלנו שונה. אני חייבת לעצור את זה. אני פשוט אתעלם ממנו. אני חייבת להתרכז בלימודים אין לי זמן לשטויות ומשחקים. אני שמה לזה סוף.
אחרי שעתיים, כשההורים שלי כבר חזרו הבייתה ואני עליתי לחדר שמעתי את הרטט של הטלפון שלי על הצג ראיתי שזה מדור.
Dor💪: אני מקווה שאת יודעת שזה לא היה סתם בשבי...את ההמשך כבר לא יכולתי לראות ובחרתי שלא לפתוח את הטלפון.
Dor💪: אהה טוב אני מבין שאת ישנה..לילה טוב יפה 💕
אוףףף זה כזה מקסים מצידו...הוא כזה מקסים אבל אין מור זה לא יקרה..
החלטתי ללכת לישון ולא לענות לו.
אני יודעת שאני יוצאת מגעילה אבל זאת הדרך היחידה.
YOU ARE READING
My (VERY) Hot Mess
Romance**אזהרה ממכר** ״תשחרר, אני לא בעניין אתה לא מבין??״ הסתובבתי והלכתי. לא הסתכלתי לאחור. נשברתי מבפנים. כי אם כמה שזה ישמע מפגר יש לי רגשות אליו. רגשות שלא היו לי לפני, רגשות שאני מפחדת מהן. מור היא נערה שעברה לישוב חדש. ילדה טובה והראשונה שדחתה את ד...