פרק 53- ״תני לזה קצת זמן״

4K 236 16
                                    

קמתי בזרועותיו. ללא ספק התחושה הכי כיפית בעולם. שמתי לב לשריטות לאורך ידו הימנית. לא ראיתי אותן לפני. דור עדיין ישן הוא כזה חמוד כשהוא ישן, האמת שהוא שונא כשאני אומרת עליו חמוד, הוא טוען שחמוד זה לכלב ושזה לא גברי אבל אין מה לעשות הוא פשוט כזה. הייתי צריכה לשירותים אבל לא רציתי להעיר אותו אז ניסיתי להשתחרר מאחיזתו מבלי להעיר אותו אך ברגע שעשיתי צעד אחד ״בוקר טוב״אמר בקול ישנוני. הסתובבתי לכיוונו הוא הסתובב והתמתח. ראיתי שריטות נוספות על גבו. ״אני חייבת לשירותים״ חייכתי ויצאתי מהחדר. גם צחצחתי שיניים ושטפתי פנים. מעניין מה קרה שם, למה הוא לא מוכן לדבר על זה? גם לא איתי? ״מור איפה המטען?״ שאל דור ״ליד השידה״ אמרתי לו ונכנסתי לחדר אחרי שניגבתי את פני במגבת. הוא קם לחבר את הטלפון שלו למטען. הוא היה בלי חולצה,
א ל ו ה י ם. ״בא לך לים היום?״ שאל ושם חולצה ״וואי כן האמת שממש בא לי״ חייכתי. חם היום וזה היום המושלם ללכת לים. ״רוצה גם עם אייל וזוהר?״ שאל ״אני רוצה אותך קצת לעצמי״ אמרתי ואחזתי בשרשרת ״אחחח״ נאנח והרים אותי באוויר ״אני אוהב אותך״ אמר ואני נישקתי אותו בתגובה. הוא התחיל ללכת לכיון המדרגות שאני עדיין באוויר. ״תוריד אותי אני אפול!״ אמרתי למרות שידעתי שאין סיכוי שהוא יתן לי ליפול. ״מור יש לך כביסה מקופלת למטה״ צעקה אמא ״טוב״ עניתי ודור הוריד אותי. הובכתי מעט שהבנתי שאמא שמעה אותנו. ירדנו במדרגות ״בוקר טוב״ אמרה אמא ״בוקר מצויין״ אמר דור ״איזו הפתעה נעימה״ חייכה והרימה גבה אחת. ״די אמא״ אמרתי. אני מבינה שהיא אוהבת אותו מאוד אבל זה מביך אותי כשהיא מדברת ככה. הוא דווקא נהנה מזה, וזה מצחיק אותי לפעמים. ״אתם עושים משהו היום?״ שאלה ״כן אנחנו הולכים לים״ עניתי בזמן שהוצאתי את הקורנפלקס ודור הוציא את החלב. הוא כבר מרגיש פה בבית ואני אוהבת את זה. גם אני מרגישה אצלו בבית. ״איזה יום מקסים היום תהנו״ אמרה ולקחה את הקפה שלה למשרד. אכלנו ואני לבשתי בגד ים. אייל השאיל לדור את בגד הים שלו, הם באותה מידה. חתכתי אבטיח, שמתי בתיק שמיכה קרם הגנה מים ושתי מגבות. אני אוהבת לבוא מצוידת לים, ככה אמא הרגילה אותנו. נכנסנו לאוטו והייתה אווירה של חופש. כמו פעם שהיה חופש גדול וההרגשה הזאת של ללכת לים. הרבה זמן שלא הייתי בים, יותר מדי זמן. זוהר התקשרה אלי ״אפילו לא התקשרת אלי מאז שחזרת״ כעסה עלי אבל לא באמת. ״אני מצטערת הייתי עסוקה״ אמרתי והסתכלתי על דור בחיוך ״אין אתם פשוט יצורים״ אמרה ״את יצורה״ אמרתי בקול רציני ״היא קראה לנו יצורים״ אמרתי לדור ״טוב את קצת מזכירה לי...״ התחיל להגיד ״חה חה״ השבתי בלעג ״אה גם דור איתך?״ שאלה ״נו בטח״ עניתי ״אנחנו בדרך לים״ אמרתי לה ״טוב אז תהנו אני אדבר איתך, מקווה שבקרוב״ אמרה. ״ביי אהובתי״ אמרתי וניתקתי.
הגענו לחוף, פרסנו את הדברים ואני התיישבתי על השמיכה כדי למרוח קרם הגנה ״את באה למים?״ שאל ״רגע אני צריכה למרוח קרם הגנה״ הסתכל עלי בעיניים מזלזלות ״מה קרם הגנה עכשיו?״ שאל ״זה חשוב אני לא רוצה שי---״ באמצע דברי הוא הרים אותי ורץ איתי למים ״דורר משוגע אחד! מה אתה עושה??״ קראתי וצחקתי תוך כדי. ״את כזאת סבתא לפעמים״ אמר שכבר היינו במים העמוקים. המים הגיעו לי מעט מתחת לכתפיים. ״אני? סבתא?״ שאלתי והתקרבתי אליו. כרכתי את ידי סביב צווארו ״סבתא שווה אבל, לא סתם סבתא״ הוסיף והרים גבה. צחקתי ״זה כבר מתקבל״ עניתי ונישקתי אותו נשיקה מהירה אך עדינה. אחרי כמה זמן יצאנו מהמים. התיישבנו על השמיכה ואכלנו אבטיח. ״למה תמיד אומרים שאסור לאכול אבטיח ואז להיכנס למים?״ שאלתי ״מי אומר את זה?״ שאל דור וצחק ״אומרים נשבעת שאומרים״ הצטדקתי בחיוך. ״קח מגבת״ זרקתי עליו מגבת. שמעתי את קול ההצלפה הקטן שנשמע ודור התכווץ מעט. המגבת כנראה פגעה לו בשריטות ״מה קרה?״ שאלתי ״כלום״ ניענע את ראשו בחיוך ״דור נו בבקשה אני לא עיוורת אני רואה את בשריטות על כל הגב וגם על היד, אתה מוכן להסביר לי מה קרה?״ התחננתי בשקט ״לא עכשיו״ אמר במבט רציני ״נו דור״ ״אני אספר לך, אני מבטיח פשוט לא עכשיו״ מבטו עדיין היה מופנה מטה. האווירה נהייתה רצינית ושנאתי את התחושה הזאת. שוב הרגשתי מרוחקת ממנו. ״אז מתי זוהר מתגייסת?״ שאל דור ״עוד חודש בערך״ עניתי ״צעירה״ אמר ציחקק. לא יכולתי שלא לחייך אבל למרות שהוא ניסה להפיג את הרצינות זה לא עבד לפחות מבחינתי.

****כעבור יומיים****

האמת שאני ודור לא דיברנו הרבה ביומיים האלה. לא רבנו או משהו פשוט זה יצא ככה. זה מעצבן אותי שקשה לו לספר לי. אני מצד אחד מבינה אותו אבל מצד שני אני כל כך רוצה להיות שם בשבילו אבל אני לא יודעת על מה. החלטתי לנסוע לבית שלו, להפתיע אותו. התגעגעתי אליו מאוד. ״איזו אורחת״ אמרה אמא של דור ״מה שלומך?״ שאלתי אותה ״מצוין, אבל אני לא חושבת שדור בבית״ אמרה ואני עליתי למעלה כדי לבדוק.
החדר היה כמו שזכרתי,מסודר באופן חלקי-אופייני לדור. על שולחן הכתיבה הייתה מעטפה שעליה היה כתוב ׳למור׳. בשבילי?
מה זה?

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
תודה לכולן על כל התגובות החמות והאוהבות וההצבעות שלכן❤️ רק שתדעו שאני קוראת את כולן ומחייכת כל פעם מחדש😊
זה ממש מעניין אותי לדעת בנות
כמה אתן אז אשמח אם תצרפו לתגובה

My (VERY) Hot MessWhere stories live. Discover now