פרק 29- ״הפעם הראשונה״

5.1K 270 4
                                    

~~~~~~~~~~
נק׳ מבט של מור :

שנאתי את זה שדור ראה אותי בוכה. אבל התחושה של להיות לידו פשוט הביאה לי פרפרים בבטן עיקצוצים בכפות הרגליים ודפיקות לב שיכלו לשמוע אפילו השכנים. ״את משגעת אותי מור״ אמר ״כמה פעמים עוד תגיד את זה?״ הוא הרים אותי ושם אותי עליו. היינו ממש צמודים הרגשתי את הנשימות שלו על השפתיים שלי. הזרועות שלי נכרכו סביבי ואני סוף סוף יכולתי לנשום. ״כל יום״ אמר והצמיד את שפתיו לשפתיי. ליבי החסיר פעימה ואני הרגשתי את הצמרמורות חוזרות. הוא נישק אותי ואני נישקתי אותו בחזרה. רציתי ממנו עוד ועוד. שהנשיקה הזאת לא תיגמר לעולם. ״אני אוהב אותך״ אמר דור והמשפט הזה הוא כל מה שהייתי צריכה לשמוע ממנו כל הזמן הזה ״גם אני אוהבת אותך אמרתי כשהוא מעביר את ידו על שיערי הרטוב.
~~~~~~~~~~~~~~~
נק׳ מבט של דור:

הטלפון שלי צילצל באמצע הנשיקה ואני הסתובבתי כדי לנתק ״זאת הייתה אמא של--״ ״וואו״ אמרתי וראיתי את מור בחזיה ותחתונים זורקת את הסווצרט שלה הצידה. ״מור אנחנו לא חייבים לעשות את זה עכשיו״ אמרתי מתחרט על כל מילה אבל יודע שזה מה שנכון לעשות. היא נראית כל כך טוב שלא יכולתי לעצור את עצמי מלרצות את זה. ״אני יודעת. אבל אני רוצה״ אמרה וזה כל מה שהייתי צריך לשמוע אבל בכל זאת שאלתי ״זאת הפעם הראשונה שלך אז אני רוצה להיות בטוח שזה מה שאת רוצה״ שאל ״תגיד אתה שואל את כל מי שאתה מביא למיטה כל כך הרבה שאלות?״ אמרה ועלתה עלי. סובבתי אותה והפעם אני הייתי מעליה. ״א) אני לא מכניס אף אחת לחדר שלי״ נתתי לה נשיקה על הצוואר ״ב) את לא כל אחת״ נתתי לה נשיקה באזור שמתחת לסנטר ומעל בית החזה ״ו ג) ״ לא הספקתי להגיד והיא כבר נישקה אותי. ״אותך אני אוהב״ השלמתי את דבריי בנשיפה. הבגדים ירדו ממני כל כך מהר תוך שנייה כבר הייתי ׳ממוגן׳ קל לי יותר שזה עם בנות אחרות ועכשיו כשזה איתה זה מרגש אבל מפחיד בו זמנית. מרגיש כמו הפעם הראשונה. הורדתי בעדינות את כתפיות בחזיה שלה. לא הראתי שום סימנים של לחץ כי רציתי שהיא תסמוך עליי והיא יודעת שהיא יכולה לסמוך עליי תמיד. ידעתי שזה עשוי לכאוב ולכן ניזהרתי בכל צעד שעשיתי.

~~~~~~~~~
נק׳ מבט של מור:
נשכבנו מחובקים ופשוט חייכתי. לא ידעתי כמה שסקס יכול להיות מדהים ומספק. שמחתי שזה דור שם לידי, מחבק אותי ומנשק את הצוואר שלי נשיקות קטנות שעיקצוצי השפתיים שלו גורמו לי לצמרמורת בכל פעם. הרגשתי שונה, כאילו משהו שלם אצלי סוף סוף

My (VERY) Hot MessWhere stories live. Discover now