פרק 16- ״ צד שלא הכרתי״

4.6K 272 1
                                    

״מה קרה״ אמרתי ודור ניענע בראשו במבט נעלב או מאוכזב. יכול להיות ששניהם. לא הבנתי מה קרה. אחיו עלה לחדרו ונשארנו שנינו במטבח. ״חשבתי שאת אוהבת אותי״ אמר דור עם הגב אליי בזמן שפינה את הקערה שלו ושם אותה בתוך הכיור. ״נו נכון״ השבתי מבולבלת. ״זה לא נראה ככה. מדברת מתוך שינה על מישהו אחר, מדברת איתו כשאני מול הפרצוף שלך ואומרת לו שאת אוהבת אותו״ הוסיף בעצבים והטיח את אגרופו על השיש. ״לא דור זה לא מה שאת--״ אמרתי אבל דבריי נקטעו בגלל צלחת שהוטחה על הרצפה.
נשימותיי נעשו קצרות ומהירות. באותו הרגע לא הבנתי מי עומד מולי. לא הכרתי את הצד הזה של דור. הצד של הילד עם הבעיות אלימות. רק שמעתי עליו מסיפורים. פחדתי. אני לא מאמינה שאני אומרת את זה אבל פחדתי ממנו. רצתי למעלה במדרגות ושמעתי את דור עולה אחריי. לקחתי את התיק שלי והפלאפון ״מור״ הוא אמר בקול שהיה נשמע מתחרט בזמן שנכנס לחדר. פשוט רציתי לצאת משם. עברתי אותו וירדתי במורד המדרגות הוא ירד אחרי ולפני שיצאתי מהדלת הוא עצר אותי ואחז בידי. ״אנחנו יכולים לדבר שנייה?״ אמר מתנשף. רעדתי. אני לא יודעת אם זה היה מעצבים או מפחד אבל פשוט רעדתי. ״זה אח שלי דביל״. במשך שנייה הסתכלתי לו בעיניים וראיתי את החרטה . אבל זה היה מאוחר מדי, העפתי את ידו ממני ויצאתי בסערה מביתו. הוא נשאר מאחור. וטוב שכך. נכנסתי לאוטו וראיתי שבן שלח לי הודעה. מה? מה הקשר בן עכשיו?
Ben🏀: היי
נסעתי קצת ועצרתי ליד המרכז.
אני: היי
Ben🏀: מקורה?

חרא. החיים שלי חרא. וגם עכשיו עם דור... פשוט חרא.
אני: בסדר מאיתך?

Ben🏀: וואו. ממתי את עונה ׳בסדר׳? או שבאמת השתנית בזמן הזה או שמשהו קרה

הנה מישהו שמכיר אותי. לא רציתי להעמיס עליו עכשיו והאמת שאני בעצמי לא יודעת מה קרה כאן עכשיו אז פשוט עניתי

אני: זה כלום.. באמת
Ben🏀: לשקר לא יפה עליך..
Ben🏀: חבל על האף...

צחקתי. איך הוא הצליח להצחיק אותי אין לי מושג אבל שמחתי שהוא הצליח.

אני: צודק
Ben🏀: את בבית ספר?
אני: לא הלכתי היום
Ben🏀: אני מתחיל לדאוג...
אני: בן זה בסדר
Ben🏀: דיברנו על עניין השקרים
אני: חחחח
Ben🏀: איפה את?
אני: למה?
Ben🏀: כדי שאני אוכל לפגוש אותך
אני: נו בן
Ben🏀: נו מוריס
Ben🏀: את יודעת שאני לא אעזוב את זה

האמת שכן. בן כזה עקשן. אבל אני אשקר אם אני אגיד שלא רציתי שהוא יתעקש.

My (VERY) Hot MessWhere stories live. Discover now