״ זוהר בואי. מהר , זה דחוף!״
משכתי אותה ויצאנו מהדלת של הבית של עדן.
״חחחח מור מה עובר עלייך? דור?״״ ככה הוא מדבר אלי בקבוצה ובוהה בי אחר כך כל הערב? די !מה נסגר ?״
״ אולי הוא באמת בקטע שלך״
״ הוא לא בקטע שלי הוא פשוט נואש וכנראה משעמם לו בחיים כרגע, חוץ מזה אני שונאת להרגיש שמישהו מסתכל עלי ושאני צריכה להיזהר במה שאני עושה״
״ הוא באמת סטוציונר״
״ יפה, את רואה? ממש לא הבחור בשבילי״
״ לכי תדעי אולי את תהיי הבחורה הראשונה שתשלוט בחיה הרעה הזאת.. ראער..״
״חחחחחחחח זוהר ״
באמת שהיא הצחיקה אותי. דור וכל הפוזה שלו. מעיל העור ,הג׳ינס עם הקרעים והשפם הלא מגולח באמת נראו לי כמו משהו פראי. משהו שאף פעם לא היה חלק מהחיים שלי. אני תלמידה מצטיינת שתמיד שמה את הלימודים מעל הכול. אני לא שותה ובטח שלא מעשנת- ההפך הגמור מדור. כיתת מב״ר, שותה ומעשן נרגילה.
אצלו, בנות עומדות בתור ואצלי אם הבנים עומדים בתור זה כדי לקחת סיכומים.אני וזוהר עשינו סיבוב בחוץ וקיווינו שדור הבין את הרמז אבל בדיוק כשהחלטנו לחזור בחזרה ראינו אותו עומד עם שני חברים מחוץ לבית. שתו קצת בלשון המעטה. עברנו לידם ודור התקרב בשיא הפוזה ונשאר בפה פעור לאחר שראה שלא עצרנו ולו לשנייה.
״אחיייי דפקה ייבוש״
שמעתי קול ברקע והאמת שחייכתי מעט.
אחרי איזה שעה הלכתי הבייתה. יצאתי מהדלת הראשית והתחלתי ללכת במעלה הרחוב. ״עדיין לא הבנתי למה את מתעלמת ממני״ צעק לי דור. פתחתי את עייני לרווחה בהפתעה והסתובבתי. ״מי מתעלם?״ שאלתי למרות שידעתי את האמת. ״את״ אמר דור וחייך. מליון מחשבות רצו לי בראש. נלחצתי והדבר היחידי שיצא מפי היה ״טוב מה אתה מצפה שאני אעשה? אני לא בקטע אוקיי?״ ״אוקי..״אמר ״אתה ממש לא הטיפוס שלי זה לא ילך בנינו״ קטעתי אותו. ״וואוו וואוו מי אמר משהו על זה?״ צחק. נהייתי אדומה. זאת הייתה פדיחה רצינית. אפילו לא הייתי בכיוון. בתוך תוכי קצת נעלבתי. אפילו הילד עם הכי פחות סטנדרטים לא רוצה אותי. ״אני ממש מצטערת״ חייכתי חיוך מבויש ועם יד ימין הברשתי את שיערי ושמתי אותו מאחורי האוזן. ״בואי נתחיל מהתחלה טוב?״ צחקק דור ״אני דור״ הושיט לי יד ״מור״ שמתי את ידי בידו. ״למה את הולכת לבד באמצע הלילה? מסוכן..״ ״דור זה נופים. אין כאן אפילו כלב בשעות האלה״ ״בכל זאת..״ חייך ואני השבתי גם חיוך. ״אני תמיד חוזרת לבד הביתה״ ״אז היום התמזל מזלך ואני אלווה אותך״ הוא אמר בגאווה. ואז נזכרתי למה אמרתי שאני לא סובלת טיפוסים כמוהו. ״זה בסדר אני מעדיפה שלא״ אמרתי. ״ אה אוקי.. ״ אמר. זה חדש לו שאומרים לו לא. הוא רגיל שבנות מבקשות ממנו או לפחות רומזות. לי זה לא עשה את זה. ״אז לפחות תסמסי לי שהגעת הבייתה״ אמר. ״ביי דורר״ אמרתי בקול כמעט כועס והסתובבתי. אחרי חצי שעה הוא שלח לי הודעה.
Dor💪: את בבית כן?
אני: אני כבר ישנה
Dor💪: למה כל כך מוקדם אפילו לא אחת בלילה...
אני: אני עייפה ...לילה טובDor💪: לילט נדבר מחר😘
ממש לא.. אנחנו לא נדבר מחר. לקח לי פחות מעשרים דקות להירדם. הייתי ממש עייפה כל היום חשבתי עליו. רוב היום כמה שאני שונאת אותו ובשאר כמה שזה סיטואציה הזויה. אבל מסתבר שהוא לא בקטע בכלל אז למה אני חושבת על זה בכלל. התעוררתי בבוקר בבהלה. איזה חלום היה לי... חלום שהרגיש ממש מציאותי אבל היה רחוק מהמציאות. חלום סוער בכיכובו של דור. מה את עושה מור מה את עושההה
YOU ARE READING
My (VERY) Hot Mess
Romansa**אזהרה ממכר** ״תשחרר, אני לא בעניין אתה לא מבין??״ הסתובבתי והלכתי. לא הסתכלתי לאחור. נשברתי מבפנים. כי אם כמה שזה ישמע מפגר יש לי רגשות אליו. רגשות שלא היו לי לפני, רגשות שאני מפחדת מהן. מור היא נערה שעברה לישוב חדש. ילדה טובה והראשונה שדחתה את ד...