פרק 4- ״ידידים פלוס?״

6.9K 363 5
                                    

Dor💪: לבוא?
אני: כן הם כבר הלכו
Dor💪: טוב❤️

לא הבנתי מה הקטע עם הלב, הוא יודע שאני לא בקטע...אחרי חמש דקות כבר יכולתי לשמוע את המנוע של הרכב שלו עוצר בחנייה. הסתכלתי על עצמי מהר איך אני נראית. לבשתי מכנס טרנינג אפור בהיר וחולצה ארוכה צמודה סגולה. אספתי את השיער בקוקו (לא מושקע בכלל) לא ניסיתי להיראות מכוערת פשוט לא חשבתי שאני צריכה להשקיע בכלל. שמעתי דפיקה על הדלת והלכתי לפתוח לו.
״היי ״ אמרתי. ״ הייי״ אמר ונתן לי חיבוק. ״אחותי ישנה למעלה אז אפשר שנשב פה בסלון״ הסתובבתי והתחלתי ללכת לכיון הספה ״מה שבא לך״ סגר את הדלת וחייך. ״ייאאא יש ידידים פלוס״ אמרתי ״לא ראיתי״ אמר דור. ״ טוב זה מתחיל עד ארבעים דקות אז בינתיים נאכל כי אני ממש רעבה ואמא השאירה פסטה אם בא לך״ ״וואי כן אני רעב מת״ אמר והניח את ידו על הבטן.

התיישבו לאכול אחד מול השני. ״את יודעת שיש בנות שלא אוהבות לאכול ליד בנים״ אמר דור וצחק ״למה? לי אין בעייה עם זה ״ אמרתי ״זה כי את מיוחדת״ הוא אמר והשפלתי את מבטי בחיוך. ״אז איך בלימודים?״ אמרתי נואשת להעביר נושא.
״לא הצד החזק שלי״ הוא השיב. ״לא כמוך״ הוסיף. ״ אני לא כזאת חכמה אני פשוט לומדת לפני מבחנים״
״את יודעת שהפסקתי לעשן?״
״באמת ? בגלל השיחה אתמול בווצאפ?״
״כן, את לא מאמינה בי אבל את תראי אני משיג את מה שאני רוצה״ אמר ושם את מרפקיו על השולחן ורכן קדימה.
קמתי כדי לשים את הצלחות בכיור ואנחנו התיישבנו לראות את הסרט. היה טיפה קריר אז הוצאתי שמיכות. אני התיישבתי על ספה אחת והוא על הספה השנייה. האמת, שממש רציתי אותו לידי. לא יודעת, תחושה כזאת שהוא היה קצת מרוחק. אבל ידעתי שעדיף ככה. פתאום ראיתי ג׳וק על הרצפה וצרחתיייי. ״אייייייכככככ אומייגאדדדד איוו איוווו״
״מה קרה מורר?״ שאל דור בבהלה
״יש כאן ג׳וק, מהר תהרוג אותוווו״ צעקתי והיו לי דמעות בעיניים. הוא באמת היה גדול ודוחה. דור מהר לקח את הנעל שלו ומחץ אותו. הוא לקח נייר וזרק אותו לפח.
״איככ אני לא מאמינה שהיה פה עכשיו ג׳וק זה החיה הכי דוחה בעולםםם יש לי צמרמורת״ אמרתי. ״ חחחחחח מה את בוכה אבל״ צחק. ״מי בוכה ״ אמרתי בתקיפות וניגבתי דמעה. דור התיישב לידי בספה, שם סביבי את היד שלו ואימץ אותי אליו. ״ חחח איזה מתוקה את , זהו נגמר״ אמר. הרשיתי לו לחבק אותי, וככה יצא שראינו את הסרט מחובקים. האמת שלא כל כך שמתי לב לסרט. התרגשתי מהמגע שלו. הוא שרירי כזה ומריח טוב.

My (VERY) Hot MessWhere stories live. Discover now