פרק 3- ״בוקר ולילה״

7.5K 372 7
                                    


Dor💪: בוקר טוב יפה
אני: בוקר
Dor💪: את תמיד כזאת יבשה?
אני: תלוי למי
Dor💪: אווצ׳

חייכתי לעצמי כשנזכרתי בחלום. ואז מהר הורדתי את החיוך כי נזכרתי כמה שזה לא טוב וכמה שאני לא רוצה אותו. האמת שחברות שלי רוצות כבר כמה זמן לשדך לי מישהו ותמיד אמרתי לא. אולי זה הזמן לצאת קצת ולהכיר בנים חדשים.

זוהר באה אליי וכמו כל מפגשי בנות אחרים אנחנו עושות לק מרכלות קצת ומצטלמות.
״נו ספרי לי משהו״ אמרה זוהר. ״חלמתי על דור וזה היה ממש מוזר. זה הרגיש אמיתי״ עניתי. ״איזה סוג של חלום?״ שאלה. ״חלום רומנטי בואי נגיד את זה ככה״ אמרתי. ״וואו לא חשבתי שיקרה בינכם משהו אבל יפה, אני תומכת בכל החלטה שלך״ אמרה זוהר. ״וואוו וואו רגע אני לא רוצה את דור״ אמרתי בטון רציני. זוהר הופתעה ״בטוחה?״ שאלה ״כן אני בטוחה הוא הדבר האחרון שאני צריכה בחיים, אם ההורים שלי רק ישמעו שאני רוצה מישהו כמו דור שמעשן שותה ושעד לפני כמה שבועות נסע בלי מלווה למרות שהיה צריך הם יתחרפנו ויקרקעו אותי״ אמרתי . ״דרמתית״ אמרה והחלה לצחוק. ״זוהר הוא כמעט כל יום בחדר של המנהלת כי הוא זרק על ילד כיסא או הרביץ למישהו״ אמרתי והיא ידעה שאני צודקת. לא עבר יותר מדי זמן והוא שלח לי הודעה.
הוא צילם תמונה של התיק של הכדורגל שלו. ״אימון״ הוא כתב ואני השבתי ״תשבור רגל״ בגלל היחסים ביננו אפשר לפרש את זה בשתי הצורות. שיעזוב אותי ויבין שאני לא בקטע.
Dor💪: מקסימום את תסיעי אותי לבית חולים.
התגובה שלו הצחיקה אותי האמת.
אני: אל תהיה כל כך בטוח

״זה דור?״ שאלה זוהר. ״כן״ עניתי ״לא ידעתי שאתם מדברים בווצאפ״ אמרה ״כן גם זה מוזר״ אמרתי. ״תראי לי״ אמרה זוהר והבאתי לה את הפלאפון שלי. ״וואו את ביצ׳ ״ צחקה ואני הצטדקתי ואמרתי ״ מה אני אמורה לעשות״ עניתי.

וככה היינו במשך כמה שבועות. דיברנו כל יום. כל בוקר בוקר טוב וכל לילה לילה טוב.לא ראיתי אותו הרבה זמן וידעתי שגם אם אראה אותו זה לא ישנה כלום כי אני עדיין לא רוצה אותו והוא גם לפחות לפי מה שהוא אמר. בתוך תוכי כן רציתי לראות אותו.
Dor💪: את באה מחר לדניאל ?
אני: לא ההורים שלי יוצאים אז אני שומרת על אחותי.
Dor💪: לבד?
אני: כן
Dor💪: כבר לא אני אבוא
אני: לא זה בסדר
Dor💪: אני יודע... מתי להיות אצלך?
אני: נו דור
Dor💪: את יודעת שאני לא אעזוב את זה אז לא חבל לנסות?
אני: תבוא בתשע

הוא כזה עקשןןן. לא מוותר.. עד הבית הוא יבוא. יכולתי להתעקש שהוא לא יבוא אבל ידעתי שהוא מסוגל לבוא גם בלי הזמנה וגם אולי כי קצת רציתי
לראות אותו.
אני: לא מעשנים אצלי בבית או שותים
Dor💪: למה שאני אשתה או אעשן אצלך?
אני: כי אתה דור
Dor💪: אני מעשן נרגילה
אני: אותו הדבר
Dor💪: לא זה לא ואני לא מכור
אני: טוב דור זה החיים שלך ואתה לא חייב לי דין וחשבון
Dor💪: פשוט תדעי שאני יכול להפסיק כל דקה
אני: לא רציתי להיכנס לזה אבל זה הכי משפט של מכורים

My (VERY) Hot MessWhere stories live. Discover now