פרק 34-״נסיכות לערב אחד״

4.5K 262 3
                                    

~~~~~~~~~~~~
נק׳ מבט של דור:

היום הנשף ורציתי לעשות למור את היום המושלם. אני בכל יום אומר לה שאני אוהב אותה ואני מרגיש כל כך אשם שאני מסתיר ממנה משהו. החלטתי ללכת להעיר אותה. ירדתי למטה וראיתי את אמא יושבת על הספה מכוסה בשמיכה. ״מה קרה אמא?״ שאלתי ״כשעובדים בבית חולים, זה הסיכון-להידבק במשהו, אבל זה רק שפעת זה יעבור״ אמרה וחייכה. ״תרגישי טוב, אה אמא אני קופץ למור אני אחזור עוד שעה בערך״ אמרתי ״טוב יפה של אמא״
יצאתי מהדלת ונכנסתי לאוטו חושב על זה שבדרך חזרה אני אקפוץ לקנות תה לאמא. הגעתי לבית של מור וראיתי אותה שוכבת על המיטה שלה. שכובה על צד אחד ושיערה פרוס בצורה מושלמת מאחוריה. הורדתי נעליים ונשכבתי בתוך השמיכה מנשק אותה מאחורי האוזן. ״בוקר טוב״ אמרה בחיוך בזמן שהסתובבה עם הפנים אלי. באתי לנשק אותה ואז היא עצרה אותי ואמרה ״עוד לא צחצחתי שיניים לא כדאי לך״ היא חייכה ואני חייכתי, אין מה לעשות אי אפשר לעמוד בפני החיוך שלה.״נו אז איפה השמלה?״ שאלתי בקוצר רוח ״חכה לנשף״ נהנתה להתגרות בי ״אני רק מחכה למה שיקרה אחרי״ אמרתי וקירבתי אותה אלי בעזרת שתי ידי ומרים גבה ״אתה כזה בן״ חייכתי אבל אז נזכרתי בבן הטמבל הזה ״זכר, זכר״ תיקנה מור ואני חייכתי כשהבנתי שגם היא שמה לב. ״ מה השעה?״ שאלה ״עשר וחצי עוד מעט״ אמרתי כשהסתכלתי על הטלפון שלי. ״זוהר צריכה לבוא״ היא אמרה ואני הבנתי שזוהר עדיין לא סיפרה לה. ״אז אני אלך ואתן לשתיכן להתארגן?״ אמרתי בשאלה ״ תראה בערב״. נישקה אותי בלחי ואני קמתי מהמיטה. ירדתי במדרגות ובדיוק זוהר באה לעלות. חלפתי על פניה בלי להגיד מילה.

~~~~~~~~~~~~~~~~
נק׳ מבט של זוהר:

המבט של דור כיווץ לי את הלב. אני מרגישה כל כך רע אבל אני באמת מנסה להיות חברה טובה כאן!! אני לא רוצה להרוס למור את הערב הזה, אני יודעת כמה שהיא חיכתה לו. עליתי במדרגות והחלפתי את מבטי בחיוך כשפתחתי את דלת חדרה. ״מוכנה?״ שאלתי אותה בהתלהבות. ״כן״ היא קפצה על המיטה. חיברתי את הטלפון שלי למגבר שלה ושמתי מוסיקה. שתינו רקדנו לשיר ״I really like you״ אני כל כך אוהבת את המסיבות ריקודים שלנו. עשינו לק, וגבות ושפם וגם הורדנו שעווה. החלטנו לעבור עם קצת מחליק על השיער אבל בעיקרון להשאיר אותו טבעי. מור ממש טובה בתסרוקות אז היא עשתה לי תסרוקת מהממת עם שתי צמות שמקיפות מאחור את כל השיער. את השיער שלה היא העבירה לצד אחד ותפסה מאחור בעזרת סיכות שישאר בצורה הזאת. עם המחליק היא עשתה כמה סלסולים קלים. התאפרנו איפור קל שהחמיא בדיוק במקומות הנכונים לכל אחת מאיתנו. היה כבר שבע ואני ומור לבשנו את השמלות ״בנות אני רוצה לצלם אתכן״ צעקה מירי מלמטה. ״טוב אנחנו תכף יורדות״ צעקה מור חזרה. לבשנו את בנעלי עקב.לי היו נעליים שחורות ולמור היו נעליים בצבע השמלה שלה, מין ורוד עתיק כזה. ירדנו במדרגות, הרגשתי כמו נסיכה, היינו נראות כמו כאלה. מירי עמדה בקצה המדרגות עם ידיים על הלחיים מחייכת בגאווה ״אתן פשוט עוצרות נשימה״ אמרה. אייל ישב בסלון וראה טלויזיה, ברגע שירדנו הוא הסתכל עלינו ונעצר עליי למשך כמה שניות שהרגישו כמו נצח. הסטתי את מבטי והמשכתי לרדת המדרגות. אני ומור הצטלמנו ומיהרתי ללכת כי עמית צריך לאסוף אותי, אנחנו הולכים ביחד. עלינו חזרה לחדר של מור ואספתי את הדברים שלי ״את מהממת״ חיבקה אותי מור ״את מהממת יותר״ השבתי והיא חייכה בהתרגשות ״אני כבר רוצה לראות את דור!!את לא מבינה איזה חתיך הוא בחליפה״ אמרה ואני הנהנתי כשנזכרתי מה הוא עושה בשבילי. ״טוב אני חייבת ללכת לפני שעמית יקח את אמא שלי לנשף ולא אותי״ אמרתי ויצאתי מחדרה. ירדתי במדרגות ואייל עדיין ישב באותו מקום, ראיתי שהוא רוצה להגיד לי משהו אבל הוא בחר לשתוק ואני האחרונה שתגיד משהו בהתחשב במצב בנינו. ככה עדיף, זה מה שאני אומרת לעצמי במטרה לשכנע שככה טוב יותר אבל זה פשוט לא מרגיש ככה.

נק׳ מבט של דור:

שכחתי לקנות לאמא שלי את התה. נזכרתי בזמן שהיא קשרה לי את העניבה. הייתי עושה את זה עכשיו אבל אני אאחר לאסוף את מור. הייתי לבוש בחליפה, לא נראיתי ככה מאז הבר מצווה שלי. אמא שלי כל כך התרגשה ונשקה לי על הלחי. ״היא ברת מזל אתה יודע״ אמרה אמא. אני תמיד מרגיש שאני בר המזל, שבחורה כמוה בחרה בבחור כמוני. אמא שלי תמיד דואגת להזכיר לי כמה שאני חשוב, אהוב ומאמינה בי בלי גבולות. ״תודה אמא״ אמרתי והיא השתעלה. עליתי כדי לנעול נעליים ולקחת את צמיד הפרחים שקניתי למור וכמובן המתנה שהבאתי לה. ״אתה נראה כמו אבא שלך כשהוא היה בגילך״ אמא חייכה. הרגשתי עצבות מאחורי החיוך הזה. כשהוא עזב היא הרגישה שזה באשמתה והייתה בדיכאון במשך שנתיים. הוא היה האהבה הראשונה שלה, והיא לא הסכימה לצאת עם אף אחד מאז. פעם לא הבנתי איך אפשר לאהוב מישהו כל כך אבל עכשיו, אני לא מבין איך אפשר לחיות בלי.

My (VERY) Hot MessWhere stories live. Discover now