UWAGA: w tym rozdziale pojawia się opis traumatycznej przeszłości. Jeśli nie chcesz czytać tego typu treści, możesz je pominąć.
______________________________________Trenowałem młodszych uczniów, kiedy zamanifestowałem się jako Omega. Madame Yu po prostu przechodziła obok, więc od razu wiedziała. Kiedy złapała mnie i zaprowadziła do pokoju dyscypliny, byłem zdezorientowany, co właściwie zrobiłem tym razem, kręciło mi się w głowie, a moje ciało było obolałe i rozpalone, powiedziała mi, że moja druga płeć właśnie się zamanifestowała. Kontynuowała wyjaśniając, że gdyby ktokolwiek wiedział, bardzo zawstydziłoby sektę Yunmeng Jiang posiadanie Omegi jako głównego ucznia.
Była na mnie naprawdę zła, chłostała mnie, aż straciłem przytomność i założyła mi pas czystości. Wyjaśniła dalej, że od tej pory musiałbym być przedstawiany światu zewnętrznemu jako Beta i udawać przez całe życie, jeśli nie chcę zostać wyrzucony zarówno z sekty, jak i rodziny i ponownie żyć na ulicy lub burdelu, który był jedynym miejscem, w którym mogła mieszkać Omega.
Nie pamiętam dokładnie, co się potem stało, wypuściła mnie z pokoju dyscypliny dopiero, gdy minęła moja gorączka. Poinstruowała mnie o cyklach cieplnych i o tym, jak jako Omega muszę się ukrywać i nigdy nie mówić ani słowa o mojej drugiej płci, nawet najbliższym członkom rodziny. Byłem młody i nie miałem nikogo, kogo mógłbym zapytać, wierzyłem jej bez pytania. Przydzieliła mi trening, aby utrzymać moje ciało w ryzach, oczywiście to było reżyserowane przez nią. Od tego czasu musiałem chodzić do pokoju dyscypliny w wieczór przed nadchodzącą gorączką, założyć pas i czekać na rozpoczęcie sesji treningowej.
Na szczęście moje cykle cieplne były regularne, więc łatwo było wiedzieć, kiedy stawić się na trening. Na początku Madame Yu zamykała mnie w pokoju dyscypliny przez cały czas trwania mojej gorączki, ponieważ nie byłem jeszcze w stanie powstrzymać moich feromonów, a w przeciwnym razie wkrótce odkryto by, że jestem Omegą. Nikt nie mógł niczego podejrzewać, z tego powodu Madame Yu chciała przyspieszyć mój trening, zmuszając mnie do przyjmowania leków rozgrzewających pomiędzy moimi regularnymi cyklami. Pod jej nieustępliwą i bolesną uwagą byłem w stanie kontrolować moje feromony na zadowalającym, podstawowym poziomie w ciągu kilku miesięcy i zostać wypuszczonym z pokoju jeszcze przed całkowitym ustąpieniem gorączki, a pas czystości przypominał mi o zachowaniu powściągliwości w każdym momencie.
Jej lekcje dyscypliny nie skończyły się po zdobyciu podstawowej kontroli, chciała mieć pewność, że nie będzie wypadków podczas różnych stresujących sytuacji, czy nocnych łowów. Trenowała mnie bezlitośnie poprzez ból i przyjemność, abym mógł poradzić sobie z reakcjami mojego ciała.
Nie odpuszczała mi ani podczas gorączki, ani między nimi, czasem było to zbyt trudne do zniesienia i sprzeciwiałem się dobrze wiedząc, że czeka mnie straszliwa kara. Zachowały się zwykłe kary, choć rzadsze, bo nie mogłem ich znieść tak często wraz z treningami, stały się jeszcze ostrzejsze i o bardziej zróżnicowanym charakterze.
Kazała mi w kółko powtarzać, że Omegi są brudnymi, bezwartościowymi istotami i to był grzech i hańba, że zamanifestowałem się jako Omega, że pozwolono mi żyć pod jej dachem, tylko aby chronić jej dzieci. Zapewniła mnie, że gdyby ktokolwiek poznał prawdę o mojej drugiej płci, znienawidził by mnie i natychmiast odrzucił.
Wierzyłem w każde jej słowo, nigdy nie rozmawiałem z innymi Omegami o ich życiu, więc nie miałem możliwości porównania. Dlatego byłem bardzo zaskoczony po spotkaniu brata Nie i Wen Ninga tutaj w Zaciszu Obłoków, ich rodziny wiedzą, że są Omegami i nawet ich wspierają, pomyślałem, jakie mają szczęście. Byłem też naprawdę zszokowany, gdy usłyszałem o budynkach dla Omeg od przywódcy sekty Lan.
Mogłem przybyć na wykłady sekty Gusu Lan tylko po długim błaganiu i na ściśle określonych warunkach. Wujek Jiang przekonał Madame Yu, że byłoby niegrzecznie nie wysłać głównego ucznia na gościnne wykłady. W końcu, kiedy Madame Yu zgodziła się mnie tu wysłać, byłem zachwycony. Nie wiedziałem, czy będą organizowane sesje treningowe, czy też kary będą równie surowe, ale nadal chciałem wydostać się ze szponów Madame Yu, przynajmniej zanim zostanę odesłany z powrotem do Przystani Lotosów za sprawianie kłopotów.
Podczas spotkania z Lan Zhanem spanikowałem i nie mogłem powstrzymać feromonów, a podczas Ceremonii Pozdrowień nawet pozwoliłem wymknąć się im z powściągliwości, ponieważ jego feromony były o wiele silniejsze niż Madame Yu, których używała podczas treningów. Na szczęście, jeśli ktoś poznał mój sekret, nie odezwał się i nie traktował mnie później inaczej. Moja ulga była jednak krótkotrwała, już następnego dnia otrzymałem karę od Starszego Lan Qirena, byłem przygotowany na najgorsze, ale byłem zdumiony, gdy okazało się, że to tylko kopiowanie zasad. Dzięki feromonom i muzyce Lan Zhana mogłem się zrelaksować i po tylu latach wreszcie poczuć się swobodnie.
Po tym, jak pozwoliłem odkryć mój sekret podczas nocnych łowów, byłem przygotowany na odesłanie z powrotem do Przystani Lotosów. Nigdy bym nie pomyślał, że wyleczycie moje rany i zaakceptujecie fakt, że jestem Omegą, nawet proponując mi pomocną dłoń. Byłem naprawdę szczęśliwy, nic dziwnego, że sekta Gusu Lan znana jest na całym świecie ze swojej łagodności i zrozumienia. Nawet brak konieczności noszenia pasa czystości, mimo że znacznie utrudnia kontrolowanie moich feromonów, jest bardzo lekką karą w porównaniu do jakiejkolwiek kary od Madame Yu.
Przypominając, żebym się zachowywał, jej trening rozstania był szczególnie trudny, dlatego rany wciąż nie są zagojone. Zagroziła, że jeśli kiedykolwiek powiem komuś, że jestem brudną, bezwartościową Omegą, albo zostanę odesłany za sprawianie kłopotów i utratę twarzy sekty Yunmeng Jiang, ukarze mnie po powrocie, a potem wyrzuci na ulicę lub po prostu zabije mnie w sposób, który nie przyniesie sekcie Yunmeng Jiang zbyt wiele kłopotów. Nałożyła na mnie kilka zaklęć śledzących, aby wiedzieć, czy kiedykolwiek ujawnię sekret, prawdopodobnie jest już w drodze, aby zabrać mnie z powrotem do Przystani Lotosów.
Dziękuję za gościnę i wysłuchanie mojej historii, po raz pierwszy mogłem komuś powiedzieć prawdę. Dziękuję za tę ulgę, bardzo się cieszę. Nie będę Was dłużej niepokoił, powinienem pójść spakować swoje rzeczy i przygotować się do wyjazdu.
CZYTASZ
DAĆ UPUST POWŚCIĄGLIWOŚCI 1 // WangXian
FanfictionOmega Wei Wuxian przybywa na nauki do Zacisza Obłoków. Pod żadnym pozorem nie może dać po sobie poznać, że nie jest Betą, jak przedstawia go Madame Yu. Jednakże nie jest w stanie wiecznie ukrywać swojej natury. Załamuje się emocjonalnie. Pomocną dło...