ROZDZIAŁ 40

795 101 12
                                    

Serce Lan Wangjiego bolało tak bardzo, że myślał, że zaraz pęknie w jego klatce piersiowej: Wei Ying... Ta biedna dusza, czy nie ma końca jego cierpienia? Za każdym razem, gdy postanowił podzielić się fragmentami swojej przeszłości, jest to nie do uwierzenia przerażające. Zabronić szukania schronienia i leczenia po otrzymaniu tak makabrycznych obrażeń, to jest po prostu nieludzkie.

Wstyd mi, że wcześniej tego nie zauważyłem, zajęło mojemu bratu zaledwie kilka sekund, aby zobaczyć, że Wei Ying bał się, że Wen Qing go leczy, a ja nic nie widziałem. Przynajmniej teraz wygląda na wystarczająco rozluźnionego, widząc, co robi.

Może to jest klucz, do tego, by do niego podejść i pomóc mu poczuć się komfortowo, by uwolnił feromony? Do tej pory widziałem, jak uwalniał je tylko w skrajnie stresujących sytuacjach i gdy atakowała go energia urazy. Nie chcę, żeby musiał decydować się na wypuszczenie feromonów. To może stworzyć niezdrowy nawyk, a on sam się do tego zmusza. Jak mogę mu pomóc?

Lan Xichen wydawał się poruszać tym samym torem myślenia, gdy mówił: Młody Mistrzu Wei, poinformowano mnie, że zmuszasz się do próby uwolnienia swoich feromonów, to wyraźnie odbija się na Tobie. Czy dobrze zakładam, że dotykanie siebie przypomina Ci o bolesnym doświadczeniu z przeszłości?

Wei Ying wciąż odwracał wzrok od nich, obserwując Wen Qing pracującą na jego plecach, Lan Wangji mógł chociaż zobaczyć w lustrze jego policzki rumieniące się. Zapadła niezręczna cisza, zanim uczeń Yunmeng Jiang skinął lekko głową.

Kiedy nie rozwinął dalej, Lan Xichen kontynuował: Rozumiem. W takim przypadku może moglibyśmy spróbować innego podejścia. Jeśli ktoś inny, komu ufasz, dotykałby Cię, być może Twoja reakcja nie byłaby tak gwałtowna, jak wtedy, gdy próbujesz to zrobić sobie. Być może będziesz na tyle rozproszony, że nie będziesz pamiętał niczego bolesnego. Czy chciałbyś spróbować?

Po raz kolejny Wei Ying przytaknął, choć był coraz bardziej zawstydzony tą propozycją. Po kolejnej długiej ciszy, kiedy jego brat najwyraźniej czekał, aż drugi chłopak wyrazi swoje zmartwienia lub pytania, Lan Xichen zapytał: Czy jest ktoś szczególny, z kim chciałbyś spróbować tego podejścia?

Młody chłopak zawahał się, teraz ponownie patrząc na Bliźniacze Jadeity, gdy Wen Qing zakończyła leczenie i odkładała swoje zapasy. Jego oczy tańczyły między nimi, dopóki nie oznajmił niepewnym i cichym głosem: Lan Zhan?

Lan Wangji był zachwycony: Wei Ying wybrał mnie spośród wszystkich, którzy znają jego sekret! Jestem naprawdę szczęśliwy, że tak mi ufa. Kiedy mój brat wspomniał o tej opcji, od razu chciałem to zrobić, aby pomóc Wei Yingowi, ale byłem zbyt przerażony, by zaproponować mu to przy nim. Mógł pomyśleć, że go do tego zmuszam i możemy skończyć w tym samym miejscu, w którym zaczęliśmy lub gorzej, gdyby Wei Ying pomyślał, że musi się zgodzić, aby nas uspokoić, nie różniło by się to od czasu, gdy dostawał rozkazy od Yu Ziyuan i wcale mu to nie pomogło.

Muszę się upewnić, że będę z nim wyjątkowo delikatny. Wezmę przykład z Wen Qing, być może byłby mniej zdenerwowany i zmartwiony, gdybym opisał wszystko przed zrobieniem tego i zrobił tylko to, co by chciał. Trenerzy i dozorcy w budynku Omeg pokazali mi wiele sposobów, ale nie chcę go przestraszyć, naprawdę chcę, żeby się tym cieszył.

Po raz kolejny jego brat wyprzedził go: Wangji, czy chciałbyś pomóc Młodemu Mistrzowi Wei?

Lan Wangji skinął głową bardziej entuzjastycznie niż zwykle.

Lan Xichen uśmiechnął się i ponownie zwrócił się do młodszego chłopca: W porządku. Jeśli są jakieś konkretne rzeczy, które chciałbyś wypróbować, nie wahaj się, aby powiadomić Wangjiego. Nie musisz tego teraz próbować, powinieneś to zrobić tylko wtedy, gdy będziesz gotowy. Wiem, że Wangji nie jest najlepszym rozmówcą, ale jest dobrym słuchaczem. Jeśli odczuwasz jakikolwiek dyskomfort, daj mu znać, nie będzie Cię zmuszał do niczego, na co nie będziesz gotowy.

Wei Ying spojrzał na Lan Zhana z wdzięcznymi oczami, wciąż zamglony zmartwieniami, ale wyraźnie zdeterminowany, a może nawet chętny. Ukłonił się Lan Xichenowi i podziękował mu: Dziękuję bardzo za opiekę i propozycję, Liderze Sekty Lan, doceniam to. Nie Huaisang dostarczył mi kilka bardzo przydatnych książek, więc mam kilka pomysłów, które chciałbym wypróbować.

Lan Xichen skłonił się lekko w odpowiedzi: Przyjemność po mojej stronie, Młody Mistrzu Wei.

Wen Qing, która skończyła odkładać swoje zapasy, teraz dołączyła do nich przy stole. Spojrzała na Wei Yinga, zamyśliła się przez chwilę, po czym dała własną radę: Młody Mistrzu Wei, dam Ci tę samą radę, którą kiedyś dałam mojemu młodszemu bratu - spróbuj zapomnieć o wszystkim wokół Ciebie i wyobraź sobie, co lubisz najbardziej albo..., spojrzała szybko w kierunku Lan Wangjiego, ...kogo lubisz. To odwróci Twoją uwagę od zmartwień i miejmy nadzieję, pomoże Ci się zrelaksować.

Wei Ying skinął głową i ukłonił się jej w podziękowaniu za jej słowa: Dziękuję za radę, Panno Wen, postaram się ją zapamiętać i zastosować.

Lan Xichen uśmiechnął się uspokajająco: Przybyłem dzisiaj, aby zaproponować Ci również inną metodę leczenia, Młody Mistrzu Wei. W tylnych górach Zacisza Obłoków jest źródło, które jest bardzo dobre dla rozluźnienia umysłu i uzdrowienia ciała. Nie wszyscy o tym wiedzą, a dostęp do Zimnego Źródła mają wyłącznie osoby z pozwoleniem od jednego ze Starszych sekty Lan lub przywódcy. Chciałbym umożliwić Ci nieograniczony wstęp, jeśli chcesz.

Wei Ying był zaskoczony, ale uśmiechnął się promiennie, kiedy po raz kolejny skłonił się przed przywódcą sekty Lan i podziękował: Będę zaszczycony.

Dobrze, zakończył Lan Xichen, zanim zwrócił się do Wen Qing: Panno Wen, czy myślisz, że obrażenia Młodego Mistrza Weia są teraz w wystarczająco dobrym stanie, by pewnego dnia mógł udać się do Zimnego Źródła?

Wen Qing skinęła głową: Poza plecami jest w większości uzdrowiony. Myślę, że Zimne Źródło może wyrządzić więcej dobrego niż złego śladom na jego plecach. Podobno jest to jedno z najlepszych źródeł leczniczych na całym kontynencie. Zwróciła się do dwóch uczniów i ostrzegła ich: Tylko nie zostawaj tam zbyt długo, nie byłoby dobrze, gdyby Twoje strupy poluzowały się od zbyt długiego moczenia i Twoje rany otworzyły się.

___&___&___&___&___&___&___

Życzę wszystkim zdrowych, wesołych świąt, smacznego jajeczka, mokrego dyngusa i bogatego zająca 🤗

DAĆ UPUST POWŚCIĄGLIWOŚCI 1 // WangXianOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz