ROZDZIAŁ 34

973 107 6
                                    

Wei Wuxian wznowił swoje normalne życie, lub tak normalne, jak tylko mógł je do takiego upodobnić: chodził na zajęcia, uczył się i ćwiczył miecz z innymi uczniami, wciąż udając, że jest Betą. Ale za zamkniętymi drzwiami Jingshi po raz pierwszy otrzymał dziś specjalne wskazówki.

Lan Zhan i Wen Qing siedzieli z nim przy stole, popijając herbatę. Był zbyt zdenerwowany, żeby cokolwiek wypić, więc bawił się pustym kubkiem, obracając go między palcami w prawo i w lewo. Lan Zhan wciąż miał na sobie pozbawioną wyrazu maskę, jego oczy zdradzały jednak, że czuł się nieco nieswojo z tematem, o którym będą dyskutować. Z drugiej strony Wen Qing była ucieleśnieniem stoickiej statuy, tylko od czasu do czasu podnosiła filiżankę do ust.

No cóż, co się teraz stanie? Czy Ty i Lan Zhan nauczycie mnie z własnego doświadczenia? - spytał nerwowo Wei Wuxian, a jego próba żartowania z drażniącym uśmiechem, żałośnie nie powiodła się. Pod nierozbawionym spojrzeniem Lan Zhana spojrzał w dół, a wymuszony uśmiech zniknął z jego twarzy.

Wen Qing wyjaśniła, jak wyglądać będzie jego specjalny trening, będąc lekarzem, zrobiła to bez nadmiernych emocji i zażenowania: Najpierw zaczniemy od ćwiczenia, jak pozbyć się głęboko zakorzenionego strachu i zaakceptować siebie jako Omegę. Nie chcemy Cię do niczego zmuszać, chcemy tylko, abyś czuł się komfortowo i swobodnie ze swoją drugą płcią i reakcjami cielesnymi, które się z nią wiążą.

Drugi Młody Mistrz Lan zaoferował pomoc w każdej koniecznej formie. Mój brat oraz Nie Huaisang również zaoferowali swoją pomoc, jako koledzy - Omegi, być może ich rada okaże się dla Ciebie najbardziej korzystna.

Jest kilka zasad, które chcę żebyś przestrzegał. Po pierwsze, nie powinieneś zakładać pasa czystości na czas naszych lekcji, chcielibyśmy, abyś zaakceptował bycie Omegą i poczuł się swobodnie, aby uwolnić swoje feromony, kiedy tylko chcesz, w przeciwnym razie, zawsze możesz go włożyć, jeśli w ten sposób poczujesz się swobodniej. Po drugie, musisz komunikować się z nami otwarcie. Nie ukrywaj swoich uczuć i myśli, nie odrzucimy ich, będziemy je szanować. Powiedz nam, jeśli boisz się lub czujesz się niekomfortowo z naszymi wskazówkami, możesz również zwierzyć się ze swojej przeszłości, jeśli chcesz. Jeśli jakaś część poradnika Ci się nie podoba, poinformuj nas o tym natychmiast. Po trzecie, kiedy zacznie się Twoja gorączka, będziesz musiał pozostać w Jingshi. Mam nadzieję, że poczujesz mniejszą presję, gdy nie będziesz w pobliżu ludzi, którzy nie wiedzą o Twojej prawdziwej drugiej płci, a z czasem będziesz mógł cieszyć się swoimi gorączkami i nie bać się ich. Wreszcie, nie wolno Ci myśleć o sobie w sposób deprecjonujący lub lekceważący, musisz zacząć bardziej doceniać siebie.

Zaczniemy od prostego ćwiczenia medytacyjnego, które pomoże Ci się zrelaksować. Następnie przejdziemy do bardziej wyraźnych sposóbow, wyjaśniając i pokazując, jak robić rzeczy, aby samemu się zadowolić, a jeśli chcesz, każdy z nas może udzielić pomocy.

Wei Wuxian był zarówno zakłopotany, jak i zdumiony: Chociaż jestem szczęśliwy, że wszyscy chcą, abym nie spieszył się i nauczył powoli zachowywać się jak Omega i nie chcą mnie do niczego naciskać, nie jestem pewien, czy jestem gotowy na otrzymanie ich wskazówek o tym, jak moje ciało powinno funkcjonować i reagować. Albo na to, żeby mnie dotykali... Z wyjątkiem Lan Zhana, chciałbym, żeby mnie dotknął. Przynajmniej ustawili ekran prywatności i talizman wyciszający.

Pierwsza lekcja zaczyna się teraz - kontynuowała Wen Qing, nie zważając na zarumienioną publiczność - przećwiczymy uwalnianie feromonów. Wiem, że fizycznie nie ma z Tobą nic złego, to tylko stan psychiczny Cię powstrzymuje. Wiem, że czujesz się winny za każdym razem, gdy odpuszczasz sobie powściągliwość, myślę też, że rozumiem dlaczego. Jednak nie jest zdrowe dla twojego ciała, aby zawsze trzymać feromony w ryzach.

Zaczniemy od kilku podstawowych ćwiczeń, a Lan Wangji będzie miał na Ciebie oko, gdybyś się załamał lub wpadł w panikę, jego feromony wydają się mieć na Ciebie cudowny wpływ. Nie martw się, nie będziemy Cię osadzać, wiemy już, że jesteś Omegą, więc nie masz nic do ukrycia lub wstydu.

W porządku, spróbuj się zrelaksować i powoli wypuść swoje feromony, wyobraź sobie, że jesteś czajnikiem i masz parę do wypuszczenia. Następnie powoli odpuść, jakbyś powoli otwierał pokrywkę. Wyobraź sobie, jak czajnik czułby się komfortowo i z ulgą, uwolniony od całego tego stłumionego napięcia. Drugi Młody Mistrzu Lan, proszę uwolnij swoje feromony, aby pomóc mu się zrelaksować.

Zobowiązany Lan Wangji, wstał i udał się do swojego guqinu, umieszczonego, teraz na stałe, obok ekranu prywatności. Uwolnił feromony i zaczął grać kojącą muzykę, która była dobra do medytacji.

Wei Wuxian pod wyczekującym spojrzeniem innych, zrobił tak, jak poleciła Wen Qing. Próbował, naprawdę, ale obraz mentalny był zbyt dziwny, zbyt zabawny. Więc zamiast wypuścić feromony, wybuchnął głośnym śmiechem, przerażając obu uczniów w pokoju.

Przepraszam - od razu poczuł się zobowiązany przeprosić. Lan Zhan i Wen Qing bardzo starają się mi pomóc, a ja rujnuję ich wysiłki. Wstydź się! Ale naprawdę nie mogę się wystarczająco skoncentrować na właściwej medytacji, nigdy nie mogłem.

Nie chciał udaremniać ich oferty pomocy: Wiem, że próbujesz mi pomóc, ale nigdy nie byłem w stanie spokojnie medytować przez długi czas. Nie sądzę, że będę w stanie to zrobić. Możemy spróbować czegoś innego?

********

Lan Wangji obserwował Wei Yinga, który siedział na przeciwko niego przy stole. Młodszy chłopak wyglądał na bardzo zdenerwowanego i starał się ukryć to za niesmacznym żartem. Drugi Jadeit spojrzał na niego z dezaprobatą: Chociaż rozumiem, że Wei Ying jest zdenerwowany i stara się to ukryć pod swoją zwykłą maską, nie powinien obrażać Panny Wen, ani sprawiać, by czuła się nieswojo. Bardzo się stara, aby mu pomóc.

W miarę postępów w wyjaśnianiu nadchodzącego leczenia, jego uszy stawały się coraz bardziej czerwone, czuł ich pieczenie, podobnie jak karku. Cieszył się, że jego włosy ukrywały przynajmniej część jego zakłopotania.

Wciąż doskonale pamiętał, jak jego brat rozmawiał z nim na temat powrotu do zdrowia Wei Yinga i roli, jaką mógł w tym odegrać:

Lan Xichen przybył porozmawiać z Lan Wangjim wczesnym rankiem, zaledwie dwa dni po spowiedzi Wei Yinga. Wiedział, że młodszy chłopiec nadal będzie spał i dlatego nie przegapi jego obecności, gdy będzie podążał za bratem do jego osobistych kwater.

Po przybyciu Lan Xichen od razu przeszedł do tematu: Wangji, wiem, że musiałeś być zszokowany tym, co spotkało Młodego Mistrza Weia i chcesz mu pomóc. Nie jestem przeciwny temu pomysłowi, w pełni go popieram. Twoja obecność i feromony wydają się mieć na niego świetny wpływ, jednak nadal nie masz pojęcia o specyfice i szczegółach drugiej płci.

Zanim będziesz mógł pomóc Młodemu Mistrzowi Wei, musisz najpierw zrozumieć potrzeby Omegi, zarówno fizyczne, jak i psychiczne. Musisz także nauczyć się, co Ty, jako Alfa możesz zrobić dla swojej Omegi, aby pomóc mu się zrelaksować i utrzymać go szczęśliwym i usatysfakcjonowanym, radzić sobie z gorączkami i pomóc mu przez nie przejść. Przedstawię Cię personelowi i nauczycielom w budynku Omeg, jest jeszcze trochę za wcześnie, aby zdobyć tę wiedzę, ale jest to naprawdę niezwykle ważne.

Na razie Młody Mistrz Wei zostanie w Jingshi pod Twoim nadzorem, jest teraz bardzo delikatny i bezbronny, proszę, dobrze się nim zaopiekuj. Wen Qing udzieli specjalnych wskazówek, które pomogą mu przezwyciężyć traumę i będzie potrzebował, aby czuł się bezpieczny, zadbany i kochany, aby wszystko poszło gładko, jeśli nie, nasze wysiłki mogą przynieść odwrotny skutek.

A Lan Wangji zrobił tak, jak polecił mu jego brat. Wszystko dla mojego Wei Yinga, myślał, studiując. I chociaż lekcje były krępujące, był znakomitym uczniem.

DAĆ UPUST POWŚCIĄGLIWOŚCI 1 // WangXianOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz