Bang!Bang!
Dua tembakan dari Erin tepat mengenai kaki lelaki yang lengkap berpakaian seragam.
"Larat pulak gemok ni"Kata Erin. Lelaki itu sedaya upaya untuk bangun. Erin membuat muka menyampah.
"Susahnya lah nak mampos" Sengaja Erin bercakap guna bahasa Melayu biar dia tak faham orang kutuk dia depan ii. (🙄)
Manakala Chris sedang berdepan dengan masalah.
"Erin!!!" Jerit Chris. Erin menoleh kebelakang. Dia nampak Chris yang sudah berpeluh ditambah lagi dengan 6 orang yang mengepung dia. Erin menyampah. Haih....
Erin berlari ke arah Chris. Dia menyepak salah seorang daripada pekerja gudang itu kerana menghalang japan dia.Kruk(bunyi tulang😂author tk th nk buat camne bunyi dia. Hentam je lh eh)
Bunyi tulang lelaki itu patah apabila Erin menendang kuat belakang lelaki itu. Lelaki itu jatuh menunduk.
Erin mengeluarkan pistolnya tadi lalu melepaskan 3 tembakan.
Bang!Bang!Bang!
3 tembakan tepat mengenai kepala salah seorang lelaki yang agak berisi yang sedang mengepung Chris. Chris juga tidak berdiam diri. Dia mengambil 2 pucuk pistol di belakang poketnya.
Bang!Bang!Bang!
3 tembakan mengenai dada 3 orang lelaki. Erin membuat flying kick kepada seorang lelaki yang mengacukan pistol kepadanya.
"Chris, per scoprirlo, dì ai tuoi uomini di mettere delle bombe vicino al magazzino"( Chris,bagi tahu anak buah kau suruh 'tanamkan' beberapa bom dekat gudang ni) Kata Erin agak kuat.
Chris memberitahu kepada anak buahnya melalui airpods. Beberapa anak buah Chris membuat seperti arahan ketuanya.
'Ingtkn pekerja gudang ni tak pandai pertahankan diri. Senang kerja aku kalau tak pandai. Ni macam dah dilatih' Getus hati Erin sambil berlawan dengan salah seorang pekerja itu.
"Mampos je lah mak nyah weh" Erin melepaskan tembakan kepada kaki lelaki itu. Lelaki itu mengerang kesakitan.
Erin menyepak sedikit kuat menyebabkan lelaki itu berguling.
"Capo, è pronto!"(Bos,dah siap) Kata anak buah Chris. Erin berhenti menyepak lelaki itu apabila jarak lelaki itu dengan gudang hampir dekat. Erin mengundurkan diri setapak demi setapak berjauhan sedikit ingin menyaksikan 'bunga api' nanti.
BOOM!!
Gudang itu dijilat api. Darah merecit merata-rata. Erin mengesat pipinya apabila ada cecair merah yang melekat.
"siete tutti sistemati?" (Semua dah settle?) Tanya Erin melalui airpods. Mereka semua menjawab serentak.
"Hey Erin, did you take drugs in the warehouse?"(Hei Erin,kau dah ambil ke dadah dalam gudang tu?) Tanya Chris. Erin mengangkat bahu. Airpods di telinga dibuang dan dimasukkan kedalam poket.
Chris terlopong. Seriously?
(Gunung berapi sudah sampai tahap,hanya tunggu mase je untuk meletus🙄)
"Sii paziente Chris. Ho maneggiato droghe nel cofano della tua macchina"(Rilek ah Chris. Aku dah handle dadah tu letak dalam bonet kereta kau) Kata Erin.
Chris melepaskan keluhan.
'Heh,suruh dia tadi memang tak buat lah. Nak tunjuk sangat skill dia tuh. Last ii aq jgk yg tlg'Kutuk Erin
Erin meloloskan diri kedalam 'perut' kereta Chris.
"woi calvo sbrigati. Mandami vicino alla mia sede"(Woi botak. Cepatlah!hantar aku dekat markas aku) jerit Erin kepada Chris. Chris membulatkan mata. Dengan pasrah,dia memasuki ke dalam kereta itu.
Vroom!Vroom!
Enjin kereta dihidupkan. Chris memandu ke markas Erin. Diikuti juga dengan anak buahnya tapi haluan je lain-lain.
.....
"Oi,jangan tidur je. Kalau musuh masuk dalam markas ni aku bunuh korang berdua" Erin memberi amaran kepada 2 orang penjaga markasnya.
Dua orang lelaki itu terus bangun apabila mendengar suara ketuanya.
Mereka berdua tersengih melihat Erin memandang tajam.
"Sorry bos. Kami letih sangat sampai tertido"
Penjaga markas itu mula menelan air liur apabila melihat baju Erin basah dengan darah.
Mereka menutup hidung. Bukan tak biasa dengan ni,tapi jarak Erin dengan diorang hampir dekat. Bau hanyir darah tu pulak menusuk ke hidung.
"Erm..bos masuk lah dekat dalam,mandi. Busuk sangat lah bos sekarang ni" Salah seorang daripada mereka memberanikan diri berkata seperti itu. Erin membuat muka menyampah.
'Macam tak biasa pulak berok ni'
Erin melangkah masuk kedalam markas itu. Markas dia bukan kaleng ii tau. Semua kelengkapan dah ada. Macam hotel tapi sentiasa nampak macm usang.
Erin menaiki tangga lalu memasuki ke dalam biliknya.
Dia mengambil tuala bewarna putih miliknya lalu memboloskan diri ke dalam bilik air. Mengambil masa 1 jam,dia keluar dari bilik air itu dengan lengkap berpakaian tidur.
'Esok pulak kene hadap lagi mamat tu' Erin melepaskan keluhan. Dia mengeringkan rambut perangnya.
Erin mengerling jam dinding.
"Pukul 11.30 dah rupanya " Erin membaringkan badanya ke atas tilam saiz Queen.
'Tidurjelah esok bising pulak mamat poyo tu'
_______________________________________________
Author minta maaf kalau hambar ye😊
Abaikan typo😶
Vote lah
YOU ARE READING
She's My Maid (c)
Teen FictionCOMPLETED BOOK 1: She's My Maid Siapa sahaja yang tak kenal dengan Black Rose? Sebuah kumpulan mafia yang terkuat dan digeruni oleh semua. Erin. Seorang gadis yang cantik dan mempunyai perwatakan yang berbeza. Erin juga adalah usahawan yang berjaya...