Hospital DenzVille tergempar dengan kedatangan Ketua BR. Parking yang penuh kini kosong memudahkan Erin memarkinkan keretanya. Bella menepuk dahinya manakala Erin hanya berdiam diri apabila mereka diberitahu oleh pemilik hospital itu iaitu Mr,Lawrence menghalau semua pesakitnya.
haih.
"Pehal bodoh sangat Lawrence tu?" Tanya Bella. Die boleh membayangkan bagaimana reaksi semua pesakit apabila dihalau secara paksa.
"Biasalah,keturunan die" kata Erin.
apabila Erin sudah memarkinkan keretanya,mereka melangkah masuk ke dalam dan terus menuju ke wad VVIP. Tak payah daftar sebab lawrence dh tlg daftarkan.
pintu ditolak lalu Erin dan Bella melangkah masuk. Benda pertama yang dia lihat ialah Jay yang sedang makan sambil menonton tv yang telah disediakan di dalam wad itu.
"Kau ni sakit ke tak?" Tanya Erin garang
Jay yang sedang minum air milo itu tersedak.
"Tak ada angin tak ada ribut terus terjah masuk. Bukannya nk bgi salam ke apa"
"Assalamualaikum ya ahli kubur" Kata Bella dan Erin serentak.
"Waalaikummussalam wahai calon neraka"
Kata Jay lemah lembut.Erin meletakkan satu bungkus plastik yang berisi di atas meja lalu merebahkan punggungnya di atas sofa yang telah disediakan. Manakala Bella menolong Jay baring semula.
"Nah,ni makanan fav kau"
"Yeay! Nasi lemak Mak su!" Dari baring Jay bangun semula sambil menepuk tangannya. Bella yang tidak bersedia jatuh ke lantai.
"Aduh...sakitnya punggung aku" Kata Bella sambil menggosok punggungnya.
"Dah ii. Lepas makan nanti aku nak keluar sekejap cari angin. Kau Bella,jaga Jay."
Mereka berdua mengganguk.
.......
Bunyi tembakan tidak asing baginya,malah dia lebih menyukai bunyi itu. Dia berjalan-jalan melintasi mayat di atas lantai.
Selepas dia tahu Balqis tidak mahu lagi bekerjasama dengannya, dia bagaikan hilang tentu arah.
" Aku dah taknak bekerjasama dengan kau lagi" kata Balqis tenang.
"O-oh wait ii. What? Kenapa pulak tiba ii ni? Hari tu kau yang rayu dekat aku now what?!" Marah Erlen.
"Sebab KAU lah,aku jadi sasaran polis tau"
Balas Balqis semula."Heh, habistu? Duit yang kau pinjam dengan aku yang hampir 1 billion tu,aku halalkan? Taklah bro. Kalau kau dah taknak bekerjasama dengan aku,kau mesti bayar hutang kau ni dalam masa 3 hari mulai hari ni atau nyawa kau aku gadaikan. So,bye ii" kata Erlen lalu berlalu dari situ. Balqis hanya berdiam diri
Teringat dia dengan kejadian kelmarin.
buat sakit hati je.
"heh,senangnya hidup kau lepas buat terus blah"
kini dia dan anak buahnya menyerang markas Balqis apabila sudah lebih dari 3 hari.
"Cari bangsat tu pastu terus balik markas" Arah Erlen pada anak buahnya. Anak buahnya mengganguk menerima arahan dari ketuanya.
'hutang dibalas dengan darah' getus hatinya.
______________________________________________
Idea tkx😶
vote please💎tq❤️
YOU ARE READING
She's My Maid (c)
Teen FictionCOMPLETED BOOK 1: She's My Maid Siapa sahaja yang tak kenal dengan Black Rose? Sebuah kumpulan mafia yang terkuat dan digeruni oleh semua. Erin. Seorang gadis yang cantik dan mempunyai perwatakan yang berbeza. Erin juga adalah usahawan yang berjaya...