Michael sudah bersiap sedia untuk pergi ke syarikatnya. Haruman 𝐌𝐨𝐧𝐭 𝐁𝐥𝐚𝐧𝐜 𝐋𝐞𝐠𝐞𝐧𝐝 semerbak seluruh biliknya.
Campuran bergamot,rose,sandalwood dan oak moss. Beharga RM350. Bagi Michael,harga itu tidaklah semahal daripada koleksi minyak wanginya yang mencecah ribuan ringgit tetapi bau haruman itu sudah membuat dia khayal. Baunya tidaklah kuat dari sesetengah minyak wangi miliknya tetapi apabila dia berjalan melintasi perempuan,dengan sekelip mata perempuan itu akan terpikat dengannya ahaks.💀Dia mengambil fail ii yang berkaitan dengan projek E.K Holdings lalu dimasukkan ke dalam beg kerjanya. Beberapa barangan penting seperti telefon, power bank juga diambil dibawa bersama.
Kereta Buggati putih miliknya laju membelah jalan.
.........
"Bila kau nak start plan kau tu Rin?" Tanya Joy. Awal ii pagi dia sudah berada di mansion milik Erin kerana ketuanya itu memanggil semua anak buah kecuali Maria dan Calvin untuk membincangkan tentang Eagle.
"Kita biarkan dulu dia 'main'. Luthfi akan membantu kita dalam masalah ni. Dia akan menjadi pengintip untuk kita bermula pada hari ini. Dan Joy,seperti biasa,kau hanya menjalankan tugas syarikat sahaja dan Hawani akan membantu kau dalam urusan di Switzerland. Bella 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 menyamar jadi 𝑐𝑎𝑠ℎ𝑖𝑒𝑟 dan Jay ada pengikut-pengikut dia untuk memerhati pergerakan Eagle. And aku nak perketatkan lagi kawalan. Faham semua?!" Kata Erin panjang lebar.
"FAHAM!!" serentak mereka berkata.
"Bagus,so ade ape ii soalan sebelum aku pergi syarikat?" Tanya Erin.
"Senjata kita dah banyak yang rosak. Kalau boleh sebelum kita musnahkan Eagle,kitorang nak bekalan senjata yang mencukupi" Kata salah seorang anak buah Erin.
"Pasal tu korang jangan risau sebab Alvin akan uruskan bekalan senjata kita setiap bulan. Lagi? ade ape ii soalan?" Kata Erin tegas.
"Gaji bulan depan naik tak?" Tanya Jayden. semua mata tertumpu ke arahnya. Jayden mencebik. Titew salah cakap ke.
"Disebabkan bulan ni aku dah up sikit dan korang pun dah terima gaji masing ii,so bulan depan nehi babuje nak naik ii gaji okeh. Ok,itu sahaja mesyuarat kite hari ni. Bersurai" Kata Erin lalu bangun dari duduknya diikuti oleh yang lain.
"Cis,menyesal pulak aku tanya"
.......
"Selamat pagi bos" Sapa Erma dengan senyuman manisnya. Erin hanya membalas dengan anggukan. Badannya meluru masuk ke dalam lift VIP. Butang lift ditekan ke tingkat 30. Ko bayangkan besar mne syarikat die tu.
Ting!
Lift terbuka dengan sendirinya. Erin hanya berlagak biasa apabila semua staf disitu menunduk ke arahnya. Tombol pintu pejabatnya dipulas lalu ditutup kemas.
YOU ARE READING
She's My Maid (c)
Teen FictionCOMPLETED BOOK 1: She's My Maid Siapa sahaja yang tak kenal dengan Black Rose? Sebuah kumpulan mafia yang terkuat dan digeruni oleh semua. Erin. Seorang gadis yang cantik dan mempunyai perwatakan yang berbeza. Erin juga adalah usahawan yang berjaya...