Bab 42

209 10 0
                                    

Bang! Bang! Bang!

Berkecai muka Balqis yang berada di bilik seksaan bawah tanah Erlen itu.

Darah yang terkena bajunya diendahkan. Erlen mengambil pedang samurai dari tangan anak buahnya lalu dia memancung kepala Balqis.

Darah dari kepala Balqis membasahi setiap ruang bilik itu.

"Kau bersihkan tempat ni" Arah Erlen pada anak buahnya lalu dia keluar dari bilik itu dan menuju ke tingkat atas ingin membersihkan diri.

Kring! Kring!

bunyi telefon pontar Erlen berbunyi. Dia menekan butang hijau lalu telefon itu diletakkan pada telinga.

"Bos,saya dah dapat lokasi Luthfi" kata seorang perempuam di hujung talian.

"Great,nanti send location dia tu dekat I"

Tit!

telefon dihempas pada katil saiz Queennya. Dia mencabut satu persatu pakaian yang dipakainya dan mengambil bathrobe yang disangkut. Lalu,dia memasuki bilik air.

......

Hutang dibayar dengan darah
Tersilap langkah nyawa melayang
Buat apa nak marah
Kalau dah ada yang sayang

mesej yang dikirim oleh Michael itu dibaca berkali-kali. Sekarang,Michael dah tahu tentang sisi gelapnya.

Hujung minggu lepas

Semasa Erin menghadiri majlis perkahwinan rakannya Alina,Erin sudah berasa tidak sedap hati. Dia membuat persiapan dengan membawa sepucuk pistol yang disembunyi didalam gaun hitam miliknya memandanhkan hanya dia seorang sahaja yang menghadiri majlis itu manakala yang lain sibuk menguruskan kerja yang dia bagi ahaks.

 Dia membuat persiapan dengan membawa sepucuk pistol yang disembunyi didalam gaun hitam miliknya memandanhkan hanya dia seorang sahaja yang menghadiri majlis itu manakala yang lain sibuk menguruskan kerja yang dia bagi ahaks

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tak perlu nak melebih lebih. Nanti para ii makcik bawang tanya "yang mana satu pengantin?" Ha sudah. Die nk jawab ape?

Ketika ayah Alina memberi ucapan di atas pentas tiba ii bunyi tembakan di luar mengejutkan para tetamu termasuk dia. Huru hara majlis itu.

Erin mengangkat sedikit gaunnya itu lalu berlari ke luar. Sementara itu seorang lagi lelaki yang lengkap berpakaian suit dark blue sedang mengawal keadaan majlis itu demi maruah keluarga Alina. Para tetamu kebanyakannya menyorok di belakang meja yang sudah terbalik, ada juga yang lintang pukang sebab otak jem.

'Eh, cam kenal je' getus hati lelaki itu.

Semasa Erin diluar dia sudah melihat beberapa anak buahnya sedang bertungkus-lumus melawan pihak musuh.

'Cam tau ii je ade problem'

Erin menembak pihak musuh yang ingin cuba mendekatinya.

Bang!

Satu tembakan dilepaskan mengenai tepat kepala lelaki itu. Darah mula mengenai gaunnya.

Apabila pihak musuh sudah bergelimpangan dengan darahnya dilantai, Erin mengambil keputusan untuk lari dari majlis itu. Walaupun agak sedikit tidak beradab dia terpaksa juga walaupun hatinya berasa serba salah. 

Baru sahaja dia ingin memulakan langkah, tiba ii ada seseorang yang memegang pergelangannya. Erin berpaling ke belakang.

"Boleh bagi tutorial macam mana guna pistol Erinda Katrina? " Tanya Michael.

Takkan nak lari pulak. Kalau dia kejar canne. Dia tu pakai seluar. Tapi kalau aku cerita dia percaya ke lagipun ni firtstime tau ha. Setelah beberapa jam dia berfikir dia memutuskan untuk jujur sahaja dari A to Z.

"Ok, saya tak marah awak tapi awak kena minta maaf dekat KAWAN awak tu"

"Tap-"

"No tapi ii dah cepat pergi" Michael menarik telinga Erin lembut.

Seriously Erin macam tu je dia boleh tundukkan kau?! Ko ni ketua mafia ke author salah letak jawatan?

"Bagi maklumat pasal incident tadi" Sempat lagi dia memesan kepada Bella melalui airpod.

"Apa? " tanya Michael sedikit kuat.

"Oh er takde pape"

Selesai memberi kata ii maaf, dia lajukan langkah untuk pergi dari situ.

Drivernya sedang menunggu di luar so babai readers.

_______________________________________________

Apa yang aku buat ni Ya Allah 😭

Btw author minta maaf sebab lama tak update huhu 😞

She's My Maid (c)Where stories live. Discover now