Bab 28

286 13 0
                                    

Semua seolah olah digari apabila pemilik penerbangan ini berjalan dengan dua orang bodyguard di sisi. Siapa lagi kalau bukan Erin💀

Melihat pakaiannya yang berjenama itu pun sudah dapat mengetahuinya. Baju ketat bewarna hitam dan coat jenama Dior, kasut bot dan tas tangan jenama Saint Laurent dan seluar yang digemarinya iaitu seluar legging bewarna hitam berjenama Celine. Dipadankan pula dengan cermin mata hitamnya di atas kepala menyerlahkan lagi aura mafianya.

lain pula dengan Calvin dan Maria yang baru sahaja sampai untuk menjemput ketua mereka.

Pakaian Maria diserikan dengan seluar jeans bercorak petak ii kecil dan bewarna baby blue+putih. Kamejanya bewarna putih kosong dan rambut dibiarkan terlepas. Sungguh cantik!

Hanya Calvin sahaja yang paling santai. T-Shirt kelabu bercorak She's Mine! Dan seluar jean bewarna hitam. Rambutnya pula hanya dikeringkan tanpa sikat.

Ramai yang memuji kecantikan dan ketampanan mereka. Sampai anak buah Erin yang botak tu pun dipuji!

"Kau dah siapkan kereta Mirul?" Tanya Erin kepada salah seorang anak buahnya. Lelaki yang bernama Mirul itu mengganguk bila disoal sedekimian.

Erin,Calvin dan Maria menaiki kereta yang telah disediakan makanala beberapa anak buah yang lain menaiki kereta lain.

2 Kereta itu pergi membelah jalan menuju ke tempat kejadian.

......

"Kita terus pergi serang diorang,senjata dah ada?" Mereka mengganguk serentak. Tapi yang aneh bagi Maria tidak pula Kate menjelmakan dirinya.

Dia beranikan diri menyoal.

"Erin" Panggil Maria. Erin menoleh ke seat belakang.

"Kau dah sembuh ke?"

"Entahlah Ria. Sejak aku buat misi penyamaran ni dia dah tak jelmakan diri dia"

"Mungkin lelaki tu kut ubat kau" Duga Maria sambil mengjongketkan keningnya beberapa kali.

"Siapa?" Tanya Erin kembali.

"Michael"

pak!

lengan Maria yang sedikit terdedah itu ditepuk kuat. Maria mengaduh kesakitan.

"Penyakit aku ni tak ada kene mengena dengan dia pun tau ha.."

"Hek eleh,tu mulut kau padahal dalam hati gejedar gejedur AHAHAHA" Muka Erin merah menahan malu. Eh? Kenapa mesti malu? Entahlah....

"ak--"

kata-kata Erin terhenti apabila bunyi tembakan menggangu dia.

Bang!Bang!

Dua das tembakan terkena pada tayar kereta yang dinaiki Erin.

"Razin,kau suruh yang lain handle kan dekat belakang tu" arah Erin melalui airpoard. Razin yang mendengar arahan daripada ketuanya itu terus mengeluarkan senapang dan pistol. Begitu juga yang lain.

Bang! bang! Bang!

kereta itu mula hilang kawalan apabila anak buah Erin menembak tayar kiri dan kanan beberapa kali.

Bam!

kereta itu terbabas ke dalam hutan.

Api mula menjilat seluruh kereta itu. Erin yang melihat itu tersenyum sinis. Huh! Nak kacau diorang agak ii lah geng! Cermin diri dlu.

"Huh,dasar sampah" Kata Calvin sinis.

Tanpa mempedulikan tentang tadi,2 kereta itu terus berlalu dari situ.

......

Bang! Bang! Bang!

3 das tembakan dari pihak musuh langsung tidak terkena pada targetnya iaitu Erin. Erin tersenyum sinis. Tak pergi training ke?

Erin membuka langkah. Satu sepakan mengenai kepala salah seorang anak buah Eagle. Terteleng dibuatnya.

sian member.

pistol yang disorok di belakang diambil lalu pistol itu diacukan kepada Erin.

"Kau dah silap besar ganggu kitorang" Kata Ikhmal. Salah seorang anak buah Eagle.

"Heh,Kitorang ganggu Eagle? Interesting" Kata Erin smirk.

"For your information yer,Black Rose takkan serang tiba ii melainkan orang tu yang cari pasal. Understand piggy?" Kerana terlalu leka,pistol di tangan Ikhmal sudah beralih tangan. Ha..tu la..sape suruh tergoda dengan kecantikan Erin kan dah kena.

"Encik Ikhmal sayang.....senjata dah takda kau nak lawan aku dengan apa? Nak lawan dengan badan gemuk kau tu ke" ejek Erin lalu ketawa.

Bang!

satu tembakan kena pada bahu Erin. Senyuman Erin pudar. Ni kesan daripada ejek orang ke canne?

Tiba-tiba satu perasaan aneh mengalir di dalam tubuh Erin. Iaitu perasaan amarah yang tak dapat dikawal oleh dirinya.

Matanya terlalu pedih untuk melihat gerangan yang menembaknya lalu perlahan ii matanya dipenuhi dengan warna hitam.

"Kau!" Marah Erin eh bukan. Pembetulan,KATE.

Kate menumbuk keras pada muka Ikhmal lalu menuju ke gerangan yang menembaknya tadi.

Bang! Bang!

tembakan dilepaskan tetapi langsung tidak mengenai Kate. Malah Kate pantas mengelak.

Bush!

lelaki itu jatuh apabila Kate menumbuk di perut nya. Senak oi!

Kate memijak kuat berkali kali di perut lelaki dengan kasut boots nya.

"Dah lah tu bos sian dia" Kata Maria.

"Kalau boleh aku nak sumbat dia dekat loji" Kata Kate. Anak ii buahnya yang lain ketawa. Bukan kaleng ii.

"Eh jap ii. Kenapa suara kau serak sikit Erin?"
Tanya Calvin melalui earpiece.

"Erin letih,so aku ambik alih badan dia" kata Kate santai.

"Ambik alih?"

Semua senyap. Dah tahu maksud disebalik kata ii nya tadi.

"Eh. Pehal diam? Mati dah ke? Dekat mana korang mati? Siapa yang bunuh korang semua? Meh aku lunyaikan orang tu"

Krik ii.

"Herm. Aku rasa nak potong gaji korang 50% untuk bulan ni ok tak?"

"Eh. Erm ha? Apa dia? Kitorang tak dengar lah. Telinga ni ha buat ii pekak pulak tadi" balas Mirul.

"Aku tanya,bila korang nak mati?" Kata Kate dingin.

Krik ii

"Ish,cepatlah budak ii lain dekat dalam tu. Aku cover korang" arah Kate rimas.

"Baik bos!"

Semua anak buah Erin bergerak mengikut perancangan ketua mereka. 15 orang akan berjaga di luar,4 orang akan shoot dari atas bumbung termasuk Calvin,dan selebihnya serang.

(Time ni diorang serang dekat markas Eagle. Eagle mempunyai 3 markas. Satu di Itali,satu di Malaysia dan satu lagi di Thailand.)

Calvin dan 3 orang lagi bersedia dengan senapang mereka. Hanya menunggu sasaran sahaja.

_______________________________________________

Ada sambungan lagi untuk part ni tapi iena terpaksa update separuh dulu sebab wattpad iena jadi gila jap.

btw tq yang sentiasa support iena

nah muah sket😘

She's My Maid (c)Where stories live. Discover now