Minggu depan ialah bulan yang paling ditunggu-tunggu oleh BR. Mereka sudah mendapat semua maklumat tentang Erlen.
Erlen telah dimasukkan ke wad kecemasan semalam di Malaysia gara-gara dikerjakan oleh Calvin dalam diam.
Ketika itu Erlen sedang syok melayan pelacur yanh telah ditempah olehnya dengan harga yang tinggi. Dan ketika itu juga lah calvin telah diarahkan oleh Erin untuk membuat kekacauan dalam diam. Calvin meletakkan bom ke dalam bilik yang diduduki Erlen. Tetapi Erlen bernasib baik kerana dia terpelanting ke luar rumah dan perempuan itu pula mati dengan keaadaan yang mengerikan. Pihak polis juga mengatakan masih membuat siasatan walaupun sudah tahu siapa pelakunya.
Walaupun Balqis iaitu musuh ketat Erin sudah meninggal dunia, Erin terpaksa menjatuhkan silent Devil tanpa meminta bantuan daripada White Dragon.
"Esok kita akan berangkat ke Malaysia. Flight pukul 8.00 sape lambat aku tinggal" pesan Erin pada Jayden dan Bella. Mereka mengganguk faham.
Kring Kring
Telefon Erin berbunyi tanda ada panggilan masuk.
Butang hijau ditekan. Erin meletakkan telefon nya itu ke telinga.
"Hello Assalamualaikum" sapa di hujung talian.
"Ya, waalaikummussalam"
"Esok kau busy tak? "
"Busy lah jugak sebab nak berangkat ke Malaysia. Dah lama aku tak pergi sana rindu pulak" kata Erin.
"Aku join kau esok boleh? "
"Lantaklah. Esok flight pukul 8.00. Kalau lambat aku tinggal. "
"Ok ii. 7.30 aku sampai dekat mansion kau. Kita berangkat sekali ke airport"
"Herm, yelah"
Tit!
Panggilan diputuskan.
"Sape tuuuuuuuu" tanya Jayden mengeret.
"Majikan aku laaaaaaa" balas Erin.
( btw, erin ni still jadi maid untuk Michael sebab bosan erin kata. Gaji sentiasa masuk lah walaupun Erin tu dah jadi millionaire)
"Kenapa dengan majikan kesayangan kau tu"
Tanya Bella tersengih nakal"Eww excuse me. Sejak bila dia jadi kesayangan aku? Huh. Lambat lagi. Dia nak join kita esok"
Bella dan Jayden tersengih sumbing. OVT.
.....
Keesokan harinya...
Tepat pada jam 8.00 pagi, semua ahli BR sudah sampai di tempat yang dijanjikan.
"Kenapa kita pakai flight awam?" tanya salah seorang anak buah Erin.
"Alah skali skala takpe lagipun aku dah naik bosan dengan private flight kita tu" balas nya spontan.
Erin berjalan mendahului. Dibelakangnya pula ada Michael, Bella, Jayden dan beberapa anak buah mereka. Sesetengah lagi ditugaskan untuk menjaga Italy. Lagipun musuh ada dimana ii.
.....
Di Malaysia...
Semua anggota BR sedang berehat di ruang tamu markas. Bella telah pun terlelap di sofa. Jayden tidak kenal erti penat kerana dia sedang syok bermain game PUBG bersama Calvin. Huru hara dibuatnya. Erin pula sedang vc bersama Michael.
Michael telah dihantar terlebih dahulu di rumahnya. Awal ii lagi dia berkata yang dia ingin melihat markas BR. Jawapan Erin "no".
" Nah air sunquick " Kata Maria yang sedang menatang dulang di atas meja kopi yang sudah tersedia.
"Tq Ria" kata Jayden.
"Dah nak malam ni. Kau nak masak apa untuk dinner? " tanya Erin.
"Entahlah. Barang dapur tinggal sikit je" balas Maria.
"Sekarang pukul? " tanya Erin lagi.
"Pukul 6.15 p.m. "
"Kalau macam tu biar aku yang pergi beli barang dapur. Kau yang tolong masakkan. Nanti tolong bangunkan Bella skali. Dah nak maghrib tak elok nak tidur. Jayden suruh dia pergi training Calvin pulak kau suruh dia selesaikan kerja office yang dah berlambak atas meja dia tu. Takkan nak suruh aku je semua. Menyusahkan betul. Aku suruh jaga office sementara aku pergi Italy tapi dia buat macam takde pape jadi. " bebel Erin. Maria hanya mendengar. Memang betul pun apa yang dikatakan Erin, Calvin lebih banyak membuang masa di markas berbanding office.
"Kau dengan suami kau canne? Ok? Ada masalah ke? " tanya Erin.
"Danial ok je dengan aku. Baik, penyayang, caring, walaupun dia busy dengan kerja dia. Balik rumah pun sampai 2/3 pagi. "
Erin mengganguk faham. Sekurang- kurangnya tkde lah curang ke ape ke.
Erin mengambil segelas air sunquick lalu dia mencicip sedikit.
"Canne? Ok tak? "
"Tak boleh kalahkan aku lagi"
"Ceh"
_____________________________________________
Done this chapter. Please vote.
YOU ARE READING
She's My Maid (c)
Teen FictionCOMPLETED BOOK 1: She's My Maid Siapa sahaja yang tak kenal dengan Black Rose? Sebuah kumpulan mafia yang terkuat dan digeruni oleh semua. Erin. Seorang gadis yang cantik dan mempunyai perwatakan yang berbeza. Erin juga adalah usahawan yang berjaya...