Erin dan beberapa anak buahnya menerjah masuk ke dalam markas itu. Maria sudah hilang ke mana.
Buk! Buk! Buk!
satu persatu pengikut Eagle rebah. Kate mengjoketkan kening. Hairan bin musykil.
Dia memandang ke depan. Ouh, Maria.
"Mantap do kau Ria. Tak payah aku bazirkan tenaga aku nak lawan budak ii baru nak up ni" Maria yang mendengar dia dipuji tersengih lalu membuat gaya piece. Kau hado?
"Ok,aku cau lu" Kata Maria lalu menaiki tangga menuju ke tingkat atas.
Sudah lupa dia bahawa bahunya ditembak. Malah,dia semakin ganas menembak orang.
Kate membuat flying kick lalu lelaki itu jatuh tersungkur. Dia menaiki tangga menuju ke tingkat atas untuk membantu Maria. Manakala di tingkat bawah,anak buah mereka yang tolong handle kan.
......
Calvin dan 3 yang lain asyik leka dengan makanan yang Calvin bawa dari rumah Erin.Banyak pulak tu.
Mereka masih belum menjumpai mangsa mereka sebab itu lah mereka bersenang ii dahulu.
bak kata pepatah bersenang ii dahulu bersusah payah kemudian. Eh,can lain je🗿
*muka x brslh🦧*
Kk sambung*
Tiba ii...
"Aaaaaaaa" Calvin menjerit kuat. Mereka yang lain memandang nya hairan.
"kenapa ni bos?" Tanya salah seorang daripadanya.
Dalam headhunter,Calvin akan menjadi bos besar kepada mereka kerana Calvin mempunyai pengalaman menembak kepala cicak.
"Babi lah semut ni sakit tekuk aku" Marah Calvin sambil tangan kanannya mengusap belakang tekuknya. Dia mengambil semut itu lalu memijak kuat.
Semut yang kena babi pulak disabitnya👃
"Ha ambik kau. Mampus kau senang hidup aku" Katanya.
Sila sedekahkan al-fatihah untuk arwah🤲
Pengikutnya menggeleng melihat bos mereka. Ada kalanya seperti budak dan ada kalanya dingin nak mampus!
Bang!
Satu tembakan dilepaskan kepada Calvin yang asyik leka. Tetapi Calvin sempat menunduknya.
Calvin mencari gerangan yang melepaskan tembakan itu. Itu dia!
"Amboi....sesuka hang je tembak aku lepastu sorok dekat atas pokok. Kau ingat aku buta ke apa tak nampak kau duk menonggeng macam beruk tu" Bebel Calvin.
"They start the game and we will finish it" Sinis lelaki itu berkata. Yang lain kecut perut.
BWAHAHAHAHAHA. AHAHAHAHAHAHAHA tibe.
ya saya sedar saya tibe tapi tak mengapa.
....
"Arghh!!" Lelaki itu jatuh dari pokok apabila peluru yang dilepaskan Calvin hampir mengenai kepalanya.
"Shibal" Maki Calvin. 3 pengikut Calvin hanya memandang ketua mereka. Calvin larang diorang masuk campur sebab lelaki tu asyik aim dia je. Mana aci!
Kali ini Calvin fokuskan kepada kaki lelaki itu pula.
Bang! Tepat mengenai sasaran!
Lelaki itu jatuh terduduk. Pengawal a.k.a anak buah Erin yang melihat adegan itu terus menangkap lelaki itu lalu menyumbat ke dalam tong sampah berdekatan.
"Simpan dia. Bawak masuk dalam bilik seksaan 5" Arah Calvin kepada pengawak yabg menjaga sekeliling a.k.a. anak buah Erin.
"Baik bos"
Situasi Erin/KATE
Kate menendang pintu besi yang menghalang laluan mereka.
Bam!
Habis kemek pintu itu dibuat nya. Padu lh jugak hm.
"Hello bitch" Kata Kate smirk pada Anas yang leka melayan seroang perempuan. Huh!Dasar lelaki miang!
Anas yang belum ready itu dipandang tajam.
"Kenapa? Kau nak cari pistol ke?" Tanya Kate sinis. Perempuan itu pula sedang berusaha menutup badannya tanpa seurat benang dengan comforter.
'Argh! macam mana dia boleh tahu markas ni!' Getus hati Anas. Salah dia juga kerana mengatakan hasrat untuk menukar dinding kalis bunyi pada biliknya.
Anas menarik laci lalu dia ternampak sepucuk pistol revolver. Lantas dia mengacukan pistol itu ke Kate.
"Kau jangan dekat kalau tak aku bunuh kau" Ugut Anas. Heh,Ingat Kate takut ke?
klik (bunyi pistol)
*hentam😭👍*
Anas melemparkan pistol itu ke bawah. Stres! Takda peluru!
Dia mengambil pula pisau lipat di lacinya. Kate memandang Anas hairan. Tidak sedarkan dia sekarang ini dia bertelanjang dan Kate membawa 5 orang anak buah di belakangnya?. 1 lawan 5 memang lima lah menang. Tambahan pula Anas tiada senjata. Kate memandang perempuan di sebelahnya juga. Perempuan itu menggapai bathrobe lalu disarung ke tubuhnya. Dia bangun apabila Kate dan Anas leka.
Sorry baby tapi Kate mata helang.
Rambut perempuan itu ditarik lalu dia menghempas kepala perempuan itu ke dinding sehingga darah mula menghiasi lantai bilik itu.
"Juliet!" Jerit Anas.
"Awww sweet nya. Romeo and Juliet" Kata Kate. Tangannya dibawa ke awang awangan. Anak buah Kate di belakang ketawa.
"Mesti korang dah tak sabar nak kawin kan? Tapi disebabkan nafsu kau tak tahan then kau hancurkan masa depan dia. Betul tak?"
"Tapi takpe. Korang dah ada dalam genggaman aku dan kau kena ingat. Bila ii masa aje nyawa kau dan si bodoh ni aku cabut" Kata Kate. Tangisan Juliet mula kedengaran. Tangan dilepaskan.
"Tangkap 2 ekor ni. Bawak pergi markas" Kata Kate kalu cepat sahaja anak buahnya membuat seperti yang disuruh. Anas pula tidak membantah. Rasa menyesal mula hadir.
"Cau" Kata Kate pada semua anak buahnya.
_______________________________________________
Tak pandai scene action😭
btw vote/komen please.
tq🐥🌹
YOU ARE READING
She's My Maid (c)
Teen FictionCOMPLETED BOOK 1: She's My Maid Siapa sahaja yang tak kenal dengan Black Rose? Sebuah kumpulan mafia yang terkuat dan digeruni oleh semua. Erin. Seorang gadis yang cantik dan mempunyai perwatakan yang berbeza. Erin juga adalah usahawan yang berjaya...