Bab 34

273 16 0
                                    

Seperti yang dijanjikan oleh dirinya kepada Bella di dalam telefon semalam,akhirnya dia tiba di terbang miliknya itu untuk pergi ke Itali semula. Private jet miliknya sudah pun ada di depan mata.

"Weh,siyes lah Erin kau taknak bawak aku sekali" Kata Calvin sayu. Dari semalam lagi mak nyah ni nak ikut die pergi Itali tapi Erin tetap Erin.

"Yup. Aku nak kau dan Maria tolong cover markas aku dan syarikat aku kat lain sementara aku tak ada"

"Tapi-"

"Kalau tak aku potong gaji"

Calvin membuat isyarat mulutnya sepeti di zip.

"Oh,baru aku teringat. Barang aku dah sampai nanti tolong ambil eh"

"Barang ape?"

"Stok ii pistol senapang semua tu lah. Dekat bilik senjata tu paham?"

"Paham" Kata Calvin dan Maria serentak.

"Carl,macam mne dgn lelaki yg tembak engko tu" Tanya Erin kepada Calvin.

Calvin tersengih lebar lalu menceritakan tentang itu kepada Erin tanpa mempedulikan masa yang telah berjalan. Maria pula hanya memasang telinga.

FLASHBACK

Sebaik sahaja lelaki itu dimasukkan ke dalam bilik seksaan yang disuruh Calvin. Calvin dengan angkuhnya berjalan ke arah lelaki itu.

"kau ni dah bosan ke hidup?" Tanya nya pada lelaki itu.

Tiada respon.

"Bila aku tanya tu jawab lah! Bisu ke?" Jerkahnya. Kerusi yang ada di dalam bilik disepak kuat.

Dagu lelaki itu dicengkam kuat. Memaksa lelaki itu memandangnya.

"Kau dengar tak apa yang aku cakap ni hah!" Jerkahnya lantang.

"De-dengar" perlahan lelaki itu membalas.

"Bos,apa yang bau busuk ni bos?" Tanya salah seorang daripada pengikut Calvin. Tangannya menutup hidung.

"A-aku terkencing"

Semua mata memandang tepat ke anak mata lelaki itu. Mencari kebenaran. Lalu meledak ketawa mereka apabila mendengarnya. Calvin sudah mengjarakkan diri dari lelaki itu. Takut dia sekali yang kena air kencing itu.

"Eeeee dah besar panjang kencing dalam seluar lagi AHAHAHAH" Terbahak ii ketawa mereka di dalam bilik itu. Mirul yang baru sahaja habis training,melangkah ke arah bilik seksaaan itu. Mencari punca bising.

Klak!

pintu dibuka. Semua anak mata memandang ke arahnya. Kerana terhidu bau busuk,dia menutup hidungnya dengan tangan. Lalu Calvin dan yang lain ketawa kecuali dirinya dan mangsa lelaki itu.

"Kenapa ni?" Tanya Mirul hairan.

"Mangsa bos Calvin ni. Dia terkencing dalam seluar bile Calvin jerkah dia tadi ahahaha" Kata pengikut Calvin itu a.k.a. rakannya.

Kerana tak dapat menahan ketawa,Mirul ketawa terbahak ii diikuti yang lain. Mangsa lelaki itu memandang ke arah lain. Malu.

"O-ok Sa-sambung lah. Aku tak nak kacau korang" Kata Mirul dalam sisa ketawanya.

END FLASHBACK

"lah. Tu aje?" Tanya Erin sebaik sahaja Calvin habis bercerita. Maria pulak dah terguling ii atas lantai itu sambil memegang perut. Senak perut dia akibat terlalu gelak.

"Aku malas nak duduk dalam bilik tu sebab bau busuk sangat so aku tembak je lah" Simpul Calvin sambil tangannya menyapu air mata yang keluar. Hanya Erin sahaja yang masih dengan muka ketatnya. Humph! Tak syok lah cakao dengan dia!

"Pastikan bilik bersih and wangi eh. Kalau tak aku pulak yang buat ku terkencing dalam seluar"

"Agree" Kata Maria sepatah.

Calvin memuncungkan bibir apabila Erin dan Maria ketawa padanya. Ha tu lah. Suka sangat gelak dekat orang tu padahnya. Wkwkwkw.

"Okey. Gotta go. Bye my friends" Erin memeluk Maria dan Calvin. Lambaian dihadiahkan kepada Erin apabila Erin telah masuk ke dalam private jet itu. Erin membalas kembali lambaian itu dengan sengihan lebar.

Itulah yang dia inginkan sekarang. Luang masa dengan rakan walaupun sekejap. Kerana dia berkejaya,membuatkan dirinya tidak bergaul dengan rakan rakannya yang lain. Insyaallah,dia akan kurangkan masa kerjanya dan lebihkan masanya di markas dan di rumah.
_______________________________________________

Kul 3 nanti br pergi asrama. Bye readers,semoga kita berjumpa kembali selepas sebulan.

Nk vote blh?
muah sket🙆‍♀️❤️

She's My Maid (c)Where stories live. Discover now