Balqis meraung kesakitan apabila rambutnya ditarik oleh Erlen. Ketua Silent Devils.
"Kau ni dah kenapa hah?!" Jerkah Balqis. Badannya dihempas ke dinding.
"Sepatutnya aku yang tanya soalan tu bangsat! Kenapa kau buat kerja tak 𝑐𝑙𝑒𝑎𝑟 eh. Kau tahu tak yang sekarang ni aku dalam bahaya!" Kata Erlen. Mukanya merah menahan marah.
"Kau fikir kau je ke dalam bahaya?!" Balas Balqis. Erlen mencekik Balqis sehingga muka Balqis mula merah tak boleh bernafas.
"Aku bagi amaran terakhir untuk kau setan. Kalau kau nak bekerjasama lagi dengan aku untuk hapuskan budak mentah tu,lebih baik kau cari jalan penyelesaian kalau tak! Kau yang jadi mangsa aku" Kata Erlen. Tangannya dilepaskan daripada mencekik Balqis lalu dia berlalu dari markas Eagle itu bersama beberapa pengikutnya.
Tergapai-gapai tangannya mencari udara selepas dicekik makhluk tak guna itu.
'Cis' Getus hati Balqis.
"Bapak ngan anak sama aje. Sial!" Dia menstabilkan dirinya. Kasut tumit tinggi bewarna maroon itu dilepaskan. Terseliuh mat!
Telefon yang berada di atas meja dicapai lalu menghubungi seseorang.
"Hello?"sapa di hujung talian.
"Kau pergi serang markas dia. Pastikan semua yang ada dekat situ mati!" Kata Balqis tegas lalu menutup panggilan. Luthfi tersenyum sinis.
"Huuu kantoi AHAHAHA" Tawa Luthfi. Nasib baik 𝐛𝐞𝐤𝐚𝐬 ketuanya itu tidak tahu identitinya. Luthfi sambung makan sambil mengajuk ajuk percakapan Balqis sebentar tadi.
........
"Bos,saya dapat panggilan dari Luthfi" Kata Aziemah pada Erin yanh sedang berlatih tinju bersama anak buahnya. Memang mansion dia mempunyai satu bilik khas untuk kesemua anak buahnya berlatih.
Satu tumbukan tepat mengenai pipi anak buahnya itu.
"Die kata ape?" Tanya Erin. Tidak sempat lelaki itu bangun, Erin menghentak kakinya mengenai muka lelaki itu.
Lelaki itu meraung kesakitan.
"Die kate Balqis nak bomkan markas kita"
"Itu je?" Tanya Erin meminta kepastian. Aziemah mengganguk. Lalu Erin menghalaunya dengan isyarat tangan.
Ktak!
Patah tangan lelaki itu dibuatnya.
"Prestasi kau semakin meningkat. Aku suka. So....congrats for you sebab aku puji kau. Tapi aku nak perestasi kau lebih baik daripada ni. Ingat,musuh kita bukan calang ii orang. Jangan ambik mudah pasal ni hanya sebab kita bergabung dengan White Dragon" Ujar Erin memberikan semangat kepada ank buahnya itu.
Erin membantu lelaki itu berdiri. Terkial kial kaki lelaki itu disebabkan terseliuh semasa dia berlatih dengan ketuanya tadi.
"Tq bos" Ucap lelaki itu pada Erin apabila mereka sudah berada di ruang tamu melalui lift.
Selepas sahaja sampai di ruang tamu,beberapa anak buah yang lain membantu lelaki itu.
Erin menaiki lift semula menuju ke biliknya untuk membersihkan diri.
.....
Selesai sahaja membersihkan diri,dia hanya memakai short pants dan baju t-shirt oversize bewarna hitam. Hanya menampakkan kakinya yang putih mulus itu sahaja.
Tiba-tiba pintu biliknya diketuk oleh seseorang.
"I'm coming!" Kata Erin sedikit kuat.
Tombol pintu dipulas oleh Erin lalu wajah risau Bella itu dapat membuatkan hati Erin tidak sedap.
"Kau ni dah kenapa Ella?" Tanya Erin menyembunyikan wajahnya yang risau.
"Jay!" Kata Bella lalu tiba-tiba Bella menangis kuat.
"Wei,kenapa kau ni beb? Ce cite slow ii kat aku" Kata Erin lalu membawa Bella masuk ke dalam biliknya. Pintu dikunci lalu Erin duduk di sebelah Bella yang hanya asyik menangis itu.
"Jay.....Jay accident" Kata Bella perlahan dalam tangisnya. Erin yang setia mendengar setiap butir bicara kawannya itu terperanjat seketika. Satu persatu air matanya jatuh membasahi pipi.
"Macam mana dia boleh accident?"Tanya Erin perlahan.
"Tadi,Jay ade telefon aku yang dia nak pergi mall lepastu dia tanya lah yang aku ni nak ape ii ke tak. Aku pun katalah yang aku nak chipsmore,ramen,ore-"
"Bella can you straight to the point? Aku tak nak pun kau sebut nama ii makanan" Marah Erin. Orang tengah sedih ii dia potong line!
"Ehehe,sorry. Ok back to the story. Lepas je dia beli semua barang ii aku tu,die start lh enjin. Mase die perjalanan ke mansion kau ni,ade 3 buah kereta hitam ikut dia. Jay mase tu tak tahu nak buat ape sebab mase tu dia sorang aje. 3 buah kereta tadi tu,dia tembak tayar kereta Jay. Lepastu kereta Jay hilang kawalan and then terbabas" Kata Bella panjang lebar.
"Die ade dekat mane sekarang?" Tanya Erin. Tiba ii Bella menepuk kepala Erin kuat sehingga Erin mengaduh sakit.
"Kau ni dah jadi benak sangat ni dah kenapa nyah? Mestilah die ade dekat hospital sekarang ni. Takkan lah ade dekat kubur pulak" Balas Bella. Erin menggaru kepalanya yang tidak gatal.
"Hish kau ni. Cepat lah siap. Aku nak pergi lawat Jay." Kata Bella. Dibalas dengan anggukan dari Erin sambil membuat simbol 👌
_______________________________________________
Vote please🙇♀️
YOU ARE READING
She's My Maid (c)
Teen FictionCOMPLETED BOOK 1: She's My Maid Siapa sahaja yang tak kenal dengan Black Rose? Sebuah kumpulan mafia yang terkuat dan digeruni oleh semua. Erin. Seorang gadis yang cantik dan mempunyai perwatakan yang berbeza. Erin juga adalah usahawan yang berjaya...