Balqis mengerang kesakitan apabila Erlen menarik rambutnya kuat.
"Sakit!" Adu Balqis. Satu persatu air matanya turun membasahi pipi.
"Sakit? Heh,sakit lagi hati aku lah betina!" Jerlah Erlen lalu dia menghempas(?) Balqis ke dinding.
"Eii kau ni memang tak sayang nyawa kan?!" Erlen mencekik leher Balqis. Merah padam muka Balqis akibat udara tidak mencukupi.
"Kau nak aku lepaskan kau tak?" Tanya Erlen sinis.
Balqis mengganguk perlahan walaupun sukar baginya.
"Niz,simpan dia dalam bonet. Bawak balik markas" Arah Erlen pada Niz. Salah seorang anak buahnya. Niz mengganguk faham lalu mengangkat tubuh lemah Balqis ke dalam bonet kereta.
"Dah,jom blah" Lalu,mereka semua menaiki kereta masing ii lalu pergi dari markas Eagle.
......
"Rin,aku dengar cite dari anak buah aku yang Balqis dalam genggaman Erlen" Kata Calvin di hujung talian.
"So?" Tanya Erin tak faham.
"Benak betullah bos aku ni" spontan Calvim berkata.
"Eh eh kau ni pandai pulak kutuk aku depan ii" Kata Erin.
"tq sbb puji aku pandai. Ok,balik dkt cerita aq tdi. Balqis sebenarnya dah tak nak bekerjasama dengan Erlen sebab dia dah bangkrup teruk sngt dh,tpi,Erlen tak setuju sebab dia pun hampir bangkrup sbb dia dah dah leburkan hampir 1 billion dkt Eagle sbb nak tumpaskan kau punya pasal. So kesimpulannya,Erlen tak nak lingkup seorang diri jadi,dia nak tumpaskan Eagle dulu baru kau" Terang Calvin panjang lebar. Erin hanya tekun mendengar apa yang dibualkan Calvin.
"So apa plan kau lepasni?" Tanya Calvin setelah lama mereka berdiam diri.
"Kita biarkan dulu diorang. Pada masa yang sama aku akn fikirkan cara dia. Bgi thu dkt yang lain jugak,aq busy ni. "
"Okay sayang,bye ii"
"Bluekkk"
......
"Tuan Jay dah semakin pulih. Kondisi dia sebelum ni pun dah semakin baik tapi saya pesan agar tuan tak buat apa ii aktiviti lasak dan mungkin itu akan membuka jahitan yang berada di kepala tuan. Dan-" Kata ii Doktor Suhaila terhenti apabila Jay menyampuk.
"Dan,saya akan makan makanan yang sihat dan elakkan makanan yang bergoreng ataupun berminyak. Betul?" Ujar Jay.
Doktor Suhaila menggeleng sambil tersenyum ke arah Jay.
"Dan,tuan akan kesini 3 kali sebulan untuk saya memeriksa keadaan tuan walaupun tuan dah mempunyai doktor pakar" Kata doktor Suhaila tersengih.
Erin dan Bella yang mendengar hanya menahan tawa. Jay menjeling mereka berdua.
"Kalau dah tak ada apa ii saya minta diri dahulu" Pamit doktor Suhaila.
Bam!
bunyi pintu dihempas kuat. Jay membuat muka.
"HAHAHAHA" tawa Erin dan Bella.
"Tulah kau,kan dia dah marah bila kau menyampuk" Kata Bella.
"Senyaplah kau bangsat" Marah Jay.
"Sape suruh kau nyampuk cakap dia,kalau kau nyampuk benda betul takpelah jugak ni tak,benda salah pulak kau cakap tadi"
"Pasal makanan tu semua orang dah tahu"
"ARGH! Senyaplah kau dua ekor. Wak malu aku je natang ni"
HAHAHAHAHA.
_______________________________________________
No idea😭
btw vote. Doakan aq sihat dri demam ni🙂
YOU ARE READING
She's My Maid (c)
Teen FictionCOMPLETED BOOK 1: She's My Maid Siapa sahaja yang tak kenal dengan Black Rose? Sebuah kumpulan mafia yang terkuat dan digeruni oleh semua. Erin. Seorang gadis yang cantik dan mempunyai perwatakan yang berbeza. Erin juga adalah usahawan yang berjaya...