Dekat Markas
Rayuan Anas diendahkan malah 2 orang anak buahnya seronok membelasah nya.
"Cukup" Kata Erin. Kate? Terlalu letih selepas membelasah pengikut-pengikut Eagle. Kini,Erin pula yang mengganti tempatnya. Rupanya kembarnya masih ada walaupum lama sekali dia tidak muncul.
Anak buah Erin yang hanya ingin dikenali sebagai sepet dan Luca itu berhenti dari perbuatan mereka.
"Well well well. Tak sangka ya kita bertemu lagi Anas bin Abdullah" Anas yang mendengar nama penuhnya dipanggil berasa takut.
Darah yang mengalir dari hidung nya dikihat Erin. Sudah semestinya anak buahnya yang buat. Erin tersenyum sinis.
"Aku sebenarnya kesian dekat kau sebab ajal kau belum sampai tapi kau dah nak minta mati awal dulu. Kenape ek? Tak sayang nyawa ke" Omel Erin sambil kakinya melangkah ke arah satu meja yang terdapat pelbagai alat seksaan.
Dia mengambil gunting yang agak tajam dihujungnya lalu menoleh ke Anas yang jelas terkaku dengan alat itu.
"K-kau nak b-uat apa dengan bende tu?" Tanya Anas gagap.
"Nak gunting lidah kau sebab banyak sangat cakap" Balas Erin datar.
Anas terkelu.
"Oh,btw kau nak tahu tak nasib gadis pujaan kau tu?"
"Juliet?" Balas Anas lemah. Sungguh dia tidak berdaya dengan apa yang telah terjadi padanya. Dibelasah dengan kejam dan kini Erin ingin menggunting lidahnya pula! Sesak jantung beb.
Erin mengganguk mengiyakan kata ii Anas.
"sebenarnya aku insecure dia. Kuku dia cantik,mata dia cantik,seluruh badan dia tak ada calar ii pun. Bertuahnya kau dapat perempuan macam tu"
"Tetapi malangnya dia dah menghadap ilahi. Kesian kan" Sambungnya lagi. Muka dibuat ii sedih.
"And kah,sebagai ROMEO dia kenelah teman dia pergi sana kan?" Sinis Erin berkata.
Dia memakai sarung tangan getah yang diberi oleh Luca. Mulut Anas dipaksa buka luas. Lalu Erin menarik lidah Anas dengan kasar. Anas menggelupur takut.
Erin menggunting perlahan-lahan. Setiap kali keratan dilakukan,setiap kali itu lah Anas mengerang kesakitan. Erin senyum sinis. Puas! Ya,dia puas kerana telah berjaya menagkap salah seorang orang penting di dalam kumpulan Eagle.
Selepas menggunting lidah Anas,dia menikam bertubi-tubi perut Anas tanpa belas kasihan. Bilik seksaan itu hanya bising dengan suara Anas menahan kesakitan sahaja.
Darah yang memercik ke seluruh tempat termasuk mukanya dan bajunya dibiarkan sahaja. Psycho!
Akhirnya Anas juga menghadap ilahi menemani gadis pujaannya.
"Nanti kau suruh beberapa orang bersih dekat sini. PASTIKAN betul ii bersih. Aku taknak ada setitik darah najis dia pun" Kata Erin lalu keluar. Luca dan sepet yang setia mendengar arahan Erin mengganguk pantas. Takut akan ketua mereka yang satu itu.
......
Selepas sahaja selesai membersihkan diri dan lengkap berpakaian casual,Michael mencapai kunci keretanya dan melangkah keluar dari apartmentnya.
Dia ingin mencari sedikit bahan basah untuk membuat dinner.
.....
Dia melangkah masuk ke dalam Pasar Raya Center Point (CP)
Kring!
Telefon IPhone milil Michael bergetar di dalam poket seluarnya. Michael lantas mengeluarkan telefon pintarnya itu lalu butang hijau diseret ke atas selepas melihat nama si pemanggil.
"Helo?" Sapa si pemanggil.
"Teruskan" Kata Michael datar. Private punya hal so iena tak bocorkan hiok hiok🐥
Tiba ii bahunya dilanggar seseorang.
Michael yang leka berbual dengan telefonnya terus jatuh tersungkur bersama telefonnya. Mata Michael terbeliak.
Telefon aku!! Huwaaaaaaa
Michael mula mengatur perang. Tapi sebaik sahaja dia melihat muka itu,dia menjerit kecil termasuk orang yang melanggarnya tadi.
"Kau!"
"Kau!"
______________________________________________
Esk masuk asrama u🗿💔
love you by hiok hiok🐥
YOU ARE READING
She's My Maid (c)
Teen FictionCOMPLETED BOOK 1: She's My Maid Siapa sahaja yang tak kenal dengan Black Rose? Sebuah kumpulan mafia yang terkuat dan digeruni oleh semua. Erin. Seorang gadis yang cantik dan mempunyai perwatakan yang berbeza. Erin juga adalah usahawan yang berjaya...