Bab 55

463 11 0
                                    

Bilik seksaan itu dipenuhi dengan jeritan dan rintihan dua orang perempuan. Mereka diperlakukan dengan kejam.

"Tolong " rayu Rahimah. Dia telahpun botak apabila anak ii buah Erin memotong rambutnya. Badan dipenuhi luka dan lebam akibat dipukul setiap hari tanpa diberikan makan dan minum. Kedua-dua kaki Rahimah melecur teruk. Nasibnya sama dengan manager nya ataupun dikenali sebagai Azwani.

"Heh. Kau ingat aku nak tolong kau? Kau ada ke tolong aku bila aku mintak tolong? " tanya Erin sambil memegang sebilas pisau yang telah diasah sehingga tajam.

"Ak-aku minta maaf" ucap Rahimah tersekat sekat.

"Heh. Kau pulak betina. Kau cabar aku sangat kan? Siapa yang berani dan siapa yang lemah sekarang? " jerkah Erin pada Azwani.

"Tolong. Aku merayu sangat. Tolong lepaskan aku"

"Boleh..... Boleh sangat ii" kata Erin perlahan. Dia mengambil picagari yang berisi asid.

"Tapi lepas kau mati!! " Erin mencucuk picagari itu di peha Azwani. Azwani mengerang kesakitan. Rahimah yang melihat adegan itu terus ketakutan.

Semakin lama, semakin perlahan rayuan Azwani dan akhirnya Azwani mati dalam keadaan seram.

"Bawak dia pergi mesin penghancur. Mayat ni pulak tanam dia jauh ii" arah Erin pada dua orang anak buahnya yang setia menjaga bilik seksaan itu.

"Kau siapa sebenarnya hah!? " jerkah Rahimah apabila dia mula ditarik oleh anak buah Erin.

"Kau tak perlu tau"

Rahimah meronta-ronta agar dilepaskan.

Pang!

Satu tamparan kuat mengenai pipi Rahimah. Rahimah jatuh pengsan.

"Lemah. Korang buatlah apa yang korang nak buat dekat dia dulu. Pastikan dia masuk dalam mesin tu. " erin berlalu pergi menaiki tingkat atas untuk membersihkan diri.

Dua orang anak buah Erin tersenyum sinis melihat Rahimah. Well.... Enjoy

.......

Skip (banyak sikit)

Pengawalan majlis kahwin Erin berjalan dengan lancar tanpa sebarang gangguan atau bantahan dari mana ii pihak. Erin cantik memakai gaun yang dibelinya bersama Michael dahulu. Mekap tipis di wajahnyah menaikkan lagi seri nya. Bilik yang ditempah untuk menyolek bising dengan kata ii pujian daripada makcik ii kepada pengantin. Di sebelahnya pula, hanya Michael dan rakan-rakannya sahaja yang menemani Michael. Pak saudara nya pula iaitu Encik Luthfi telah turun melayan tetamu yang hadir. Hotel itu telah ditempah oleh Michael sendiri. Meja yang dihias cantik dan pelamin yang elegant untuk pasangan pengantin nanti.

Para tetamu sedang menikmati hidangan yang telah disediakan sementara menunggu majlis yang akan berlangsung sebentar sahaja lagi.

"Ehem ii. Ladies and gentleman. Terima kasih kerana hadir majlis perkahwinan anak saudara saya iaitu Tengku Michael.  Saya amat berbesar hati kerana tuan dan puan sanggup hadir ke majlis ini walaupun saya tahu, ada yang terpaksa mengambil cuti bekerja." ucap Luthfi di atas pentah yang gah itu.

"Dengan ini, saya menjemput Tengku Daniel Michael dan di sisinya Tengku Erinda Katrina dari, belakang anda" tunjuk Luthfi dengan penuh bergaya ke arah pintu besar di belakang.

Semua mata memandang seperti yang ditunjukkan Luthfi. Pintu itu terbuka dengan sendirinya.

Erin secara automatik menyelit lengannya di dalam pangkuan Michael. Mereka berjalan dengan senyuman tidak lekang dari bibir.
Mereka berjalan di atas karpet yang menjadi laluan mereka. Mata ii pekerja perempuan tidak lepas memandang ke arah Michael yang macho dengan memakai tuksedo hitam. Mereka duduk di atas kerusi.

She's My Maid (c)Where stories live. Discover now