Medya: Poyraz-
Poyraz arkadaş grubunun fark ettiği topallama olayından sonra grup içerisinde biraz değil baya bir dalga konusu olmuştu. Canını sıkan bu değildi. Canını sıkan üzerinden bir hafta geçmesine rağmen hala düzelmeyen ve ilk günkü gibi sızlayan deliğiydi.
Yapmadığı kalmamasına rağmen hala düzelmemiş üstüne üstlük daha da beter hale gelmişti. Kalçasında hala Bora'ya ait izler taşıyor oluşu da cabasıydı.
Seks sırasında vuruldukça zevk aldığı bir gerçekti ama şu an kalçasında tek beyaz yer yoktu. Üstelik her yer mosmor olmuştu. Bundan daha kötü ne olabilir diye düşünürken telefonuna gelen bildirim sesiyle homurdandı ve istemeyerekte olsa açtı ekranı.
Bora: Bebeğim, iyi misin? Ağrın var mı hala?
Bildirim panelinde gördüğü mesaj ile içten bir şekilde gülümsemişti. Utanması da aynı zamanda artmıştı. Seks yaptıkları günde onunla ilgilenmiş, girişine krem sürmüştü. Krem sürerken uslu durması için bir tur daha atarım diye tehditler savurmuştu.
Poyraz: Hala çok acıyor... İçimden buldozer geçti sanırım...
Bora: Uslu bir bebek olmamanın zararları da böyle işte bebeğim.Müsait misin, evde kimse var mı?
Poyraz: Niye evde biri var mı diye soruyorsun ki? Becermeye gelecek gibi bir halin var
Bora: Canım seni çekti. Dedim bir gidip bakayım benim bebeğim ne yapıyormuş.
Poyraz: Sadece bakmayacağını mesajda belli ediyor bir de ya
Bora: Özledim oğlum seni.
Poyraz: Bende seni özledim ama geldiğinde seks yapabileceğimizi sanmıyorum...
Poyraz: Çünkü gerçekten kaldırabilecek durumda değilim
Bora: Sorun yok bebeğim, ben seni öper severim. Gelirken almamı istediğin bir şey varsa söyle alayım, hm?
Poyraz: Çikolata ve o krem vardı ya, ondan al. Bitti bende''(
Bora: Tamam bebeğim
Telefonu kenara koyduğunda yüzündeki sırıtma giderek büyüyordu. Seks yaptıktan sonra ilgisi azalmamıştı. Aksine onu özlüyor, merak ediyor hatta bir şeye ihtiyacı olup olmadığını bile soruyordu. İçten bir ilişkileri vardı ve seksle daha da ileriye taşınmıştı. Bir bütün olabilmiş ve kendilerini tatmin etmişlerdi.
Poyraz seks yapabilecek durumda olmadığının farkındaydı ama ona gelen adamı tatmin edebilirdi. Yüzünde büyük bir sırıtmayla Bora'nın gelmesini bekledi.
---
Aradan geçen yarım saatin sonunda Bora gelmişti ve elini yüzünü yıkayıp mutfağa geçmişti.
Ondan sadece çikolata almasını istese bile Bora markette ne bulduysa almışa benzediyordu. Annesi görünce kesinlikle bir çoğunu atacaktı.
Zararlı şeylere karşı alerjisi vardı çünkü. Oğlununda büyümekte olan bir bebek olduğunu savunuyordu. Bu gibi yiyeceklerde büyümekte olan çocuklara verilmezdi. Ah bir bilseydi o bebek oğlunun mağrifetlerini kesin küçük dilini yutardı zavallı kadın. Oğlu az değildi. Topallamasını fark etmesin diye kaç gündür çok hastayım diye geziyordu evin içinde. Ha birde antrenmanda sakatlandım, soğuk su içtim diye de yalan söylemişti.
Bora yanına gelip elinde tuttuğu meyve suyu ile ona baktığında üzerindeki battaniye yüzünden bebeğini tam anlamıyla süzememişti. Poyraz bunu fark edip gülmüştü. Aldığı meyve suyunu yavaşça yudumlarken bu sırada bir muhabbet açmaya çalışıyordu.
''Bora, annem anlamasın diye sakatlandım dedim. Bir şey sorarsa ona göre cevap ver. Yoksa adım cidden yalancıya çıkacak.''
''Kadının kalbi bazı gerçeklere daha hazır değil. Doğru olanı yapmışsın.''
''Hala senin bana abiden farksız olduğuna inanıyor.''
''Değil miyim?''kaşları kalkmış bir şekilde soru soran bedene hayretle bakmıştı Poyraz. Hemen ardından ayaklanmış ve kucağına oturmuştu. Demek hala kendisini abisi sanıyordu. Ona bazı şeyleri hatırlatsa iyi olurdu. Aksi takdirde sinirleneceği şeyler olacaktı belli ki.
''Abiler kardeşlerini ağlatana kadar becerip zevkten delirtmiyor Bora. '' dedi.
Ardından dudaklarına yapıştı. Bora bir şey demeden anında birleşen dudaklara karşılık verdi. Bu dudaklardan ayrı kaldığı bir hafta özlemiyle kavrulmuştu. Şu an için bazı şeyleri tartışmaya gerek görmüyordu.
Yavaşça ayrılan Poyraz ile biraz afalladı ardından umursamadan tekrar dudaklarına yaklaştı. Öpmek istiyordu ama Poyraz biraz daha uzaklaştı. Hemen ardından ince ama uzun baş parmağını dudağında gezdirdi.
Kendisinden yaklaşık on üç yaş küçük olan bu bebek, ona her istediğini yaptırıyordu. Sahip olduğu güzelliğin farkındaydı. Hemde fazlasıyla. Kendini bilen biri olmanın faydasını hep görüyordu. Şu anki gibi.
''Bana cevap ver şimdi.'' dedi tatlı bir ses tonuyla. Bora devam etmesi için birkaç mırıltı çıkardıktan sonra çenesine ufak bir buse kondurmayı ihmal etmemişti.
''Şimdi sen hala kendini benim abim gibi mi görüyorsun?'' sorduğu soruya güldü Bora. Takıldığı kısmı anlamıştı. Boynuna eğildi ve kokusunu içine çektikten sonra Mavi gözlere baktı. Tekrardan ve gülerek cevap verdi.
''Evet öyle görüyorum. Niye sordun hm?''
Poyraz aldığı cevapla sinirlenmişti. Madem kendisiyle oynuyordu. O da ona gereken cevabı verecekti.
''Demek öyle görüyorsun? O zaman bir kardeş gibi davranmalıyım. '' büzdüğü dudakları ile kalktı ve yerine geçti. Bora ise kucağından kalkmasını pek sevmemişti ve ters bakışlar atmayı ihmal etmiyordu.
Poyraz ise sırıttı ve ben sana göstereceğim abiyi der gibi baktı.
-
Seks olmadan bir bölüm yazdım, tebrik etmenize gerek yok tabi ki smdkdkshdj
-Ayaz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE +18 B×B G×G B×G +
Teen FictionKar beyazı teni tüm zerafetiyle karşısında dururken mantıklı düşünmekten anı anına uzaklaşıyordu. İçinde ona karşı büyüyen bir arzu vardı ve bu yok sayılabilecek türden değildi. Arkasından sarıldığında Poyraz irkilmiş ama itmemişti onu. Dudaklarını...