PSİKOPATLAR-12

1.4K 20 3
                                    

-

Telaşlı halime nazaran Berke gayet sakin bir şekilde duruyordu. Onun bu tavrına gıcık olmuştum. Beni öpmesini geçmiştim artık. Herif bana batıyordu kesin olan buydu.

''Sikin kalkmış.'' dedi it gibi sırıtırken.

''Seninkine bak önce.'' dedim. Aslına bakarsak benimki şu durumda belirleyici bir unsurdu. Etkilendiğimi gösteriyordu ve bunun olması benim için doğru değildi. Üstelik ben kadınlardan hoşlanıyordum. Bu alakasız kaçıyordu.

''Sana yardım edebilirim.''bakışlarımı ona çevirdim, ardından saatime. Kalan yirmi dört dakikaydı. Ağzım gözüm derken altı dakikadan da olmuştum.''Nasıl?'' dedim. Meraktan ziyade işe yarar bir şey olmasını umuyordum.''Kontrol ben de olursa görürsün''

''Sikerler.'' dediğime güldü ve yaklaşıp dudağımdan yavaş bir buse çaldı. Dudaklarını bastırması etkileyiciydi. Elleri kolumu ardından ise belimi buldu. Sırtım yeniden ağaca değdiğinde idrak ettiğim sert şey sayısı bir değil ikiydi. Kendini bana bastırarak sürtmeye başladı. Konuşmak için araladığım dudaklarım kendini sertçe itmesiyle açık kaldı. Bundan faydalanmak istermiş gibi dudakları dudaklarımı buldu. Elleri bacaklarımı bulduğunda kollarımı koyacak bir yer aramaya başlamıştım. Omzuna yerleştirdiğim kollarımla, bacaklarımı rahatlıkla beline sardı. Kendini rahatça bana iterken dudaklarını yüzümün her köşesinde gezdirmeye başladı. Ne yaşıyordum ben böyle?

Bir erkekle neler yapıyordum. Allah'ım affet.Affetmezsen de hepsi bu it yüzünden.

İç dünyamda ettiğim dualar ardından işine son derece odaklanmış Berke'ye döndü odağım. Önümde diz çöktü ve aletimi çıkardı. O an kendime gelmem gerektiğini hissettim.Ne oluyor diye atağa geçeceğim sıra aletimi baxerdan çıkardı ve sertçe tuttu. Siki tuttu muhabbeti geldi aklıma. Ardından değen sıcak ıslaklık ve esen rüzgarla son direnişim de kırılmıştı. İnliyordum ve buna engel olamıyordum. Boydan boya emdiği aletim ağzını keşfetmek için can atıyordu. Ucunu emip ağzına aldığında hırladım. Bu halime aç bir halde emmeye devam ediyordu. Eli hayalarımı okşarken kendimde hissetmiyordum. Ne olacaksa bir an önce olmalı ve bitmeliydi. Yoksa şuraya bayılabilirdim.

Hızla emmeye devam ederken ellerim saçlarını buldu. Kasıldı ve kendini bana sürttü. Boğazına kendimi ittirirken değdiğim her neresiyse titrememe sebep oldu. Saçlarına daha da asıldım. Öğürüp bacaklarıma tutunduğunda belimi şuursuzca hareket ettiriyordum. Ağzını becermeye bir süre daha devam ettim ve sonunda ağzında sona geldim. Hepsini yutup bana sulu gözlerle baktığında kendimde olmayarak ona baktım. Çok geçmeden aletini çıkardı ve okşamaya başladı. Hala rahatlamamıştı. Üzerine yürüdüm ve aletine doğru eğilip tükürdüm. Siktir çekerken hızla kendini çekmeye başladı. Geri ağaca yaslanmışken sona gelmişti. Etrafa menilerini saçarken öylece durmuştum. Idrak edemiyor olmak berbat bir durumdu. Kendime geldiğimde bir ona bir de içinde bulunduğumuz duruma baktım. O ise halime gülümseyip üzerime geldi ve  dudaklarını çeneme bastırıp.

''Bunu tekrarlamalıyız. Tadın çok hoş.'' dedi. Ona büyümüş gözlerle bakarken o gülerek gitti bir süre daha arkasından onu izledim. Ardından kendime gelmem gerektiğine emin olup üstümü başımı düzelttim. Burada durmak istemiyordum. Üzerimdeki telaşlı ifade her şekilde belli olurken yarışmak umrumda değildi. Eve gidip olup biteni sindirmem gerekiyordu.

Çocuklar abi sıra bizde derken onlara bakmadım ve ana caddeye yürümeye başladım. Arkamdan birkaç ses geliyor olsa bile umursamadım. Bu gece bitmeliydi. Piç kurusu tüm dengemi alt üst etmişti.

Titreyen telefonumla ekranı açtım. Panelden gözüken mesajı okudum ve gözlerimi yumdum.

''Balkır, tüm yaşadığımız anların videosu. İzlemek istersen;)  ''

Ben hayatımın en büyük hatasını bu piçi öldürmeyerek yapıyordum. Aksini kimse iddia edemezdi!

-

Kızdırmayın balkır abimi lan, höst

-Ayaz

BERCESTE +18 B×B G×G B×G +Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin