KUMSAL VE BARTU-8-

2.1K 44 0
                                    

-

Bartu hissettiği dudaklarla resmen buz etkisi yaşamıştı. Hızla kızı kendinden geri çekmişti.

"Sarhoşsun Kumsal. Hemde kör kütük."

Siniri hala dinmiş değildi.

"Aşktan kör kütük sarhoş olmak mı iyidir, yoksa alkolle mi? Yaşasın geceler."

Ağzını yaya yaya konuşmaya çalışıyor, bazı kelimeleri ağzında yuvarlıyordu ve Bartu tutmasa düşecek gibiydi.

"Aşık olduğun için mi içtin?"

Kumsal cıklayarak işaret parmağını kaldırdı. Bartu'nun göğsüne doğru işaret parmağını ileri geri yapıyordu.

"Aşık olduğunu sanıp kandırıldığım için içtim."

"Hoş neden soruyorsam, her türlü içmen doğru değil."

Bartu ağzının içinde çok da duyulmayacak tonda konuşmuştu. Kumsal'ın aklı hala Bartu'nun boynundaydı.

"Çok güzel boynunuz olduğunu demiş miydim hocam?"

Hipnoz olmuş gibi boynuna bakıyordu. Bartu istemsizce eliyle boynunu kapadı.

"Ya! Açın! İzleyeceğim!"

"Taksi çağıracağım. Uslu dur. Alkol aldım ve araba kullanamam."

Kumsal Bartu'nun bu kadar duyarlı olmasına göz devirmeden edememişti.

"Hiç mi kuralları çiğnemezsiniz?"

"Kuralların çiğnenmesini sevmem."

"Oysa bir serseri gibi görünüyorsunuz..."

Dudaklarını ısırıyordu genç kız.

"Genelde kızlar içince utanır. Sen utanacak şeyler yapıyorsun."

"Ben içersem..." Fazla yakınlardı ve bir birleri arasındaki çekim gözle görülür derecedeydi.

"Utanmam. Utandırırım."

Kanında olan alkolün cesaretiyle elini pantolonun kumaşından bile belli olan alete koydu. İçinde bir şeylerin yandığını hissediyordu ve söndürmek istediği aşikardı. Kumaşın üzerinden aleti okşamaya başladığında Bartu hızla elini tutmuş, onu barın girişindeki koridora yaslamıştı.

Hareket etmesin diye bacağıyla ayaklarını sabitlemişti. Duvarın üzerindeyse tek eliyle iki bileğini tutuyordu.

"Genelde bu sahnede erkek kadının dudaklarına yapışır, daha sonra kıyafet çıkarılır, her hangi bir eşyaya zum yapılır. Sıra kıyafeti çıkarmada! Zaten askılı ve içimde hiçbir şey yok, kolay olacağı kesin."

Kumsal düşüncelerine kıkırdarken Bartu'nun gözü Kumsal'ın omuzlarına gitti. Dediği gibi elbisesi askılıydı ve dekoltesinden çatalı gözüküyordu. Göğüsleriyse fazlasıyla dikti. Sütyen giyilmediği dikkatli bakılmadıkça anlaşılmayacak türdendi.

Kumsal'ın teması Bartu'nun tahrik olmasına sebep olmuştu zaten. Uzun zamandır bir cinsel birliktelik yaşamamıştı. Doğrusu bunu kendisi de istemiyordu. Fakat bu kız onu etkilemeyi başarmıştı. Alkollüyüm diye direncim az diye düşündü. Kendisini böyle telkin etmeye çalışıyordu.

Arkadaşları ile kafa dağıtmak için gittiği barda öğrencisini o şekilde görmeyi tabiki tahmin edemiyordu. Bir süre arkadaşlarının diline düşeceği ortadaydı. Bu yüzden aklına iyi bir savunma yapmayı düşünmeyi not etti.

Kafasındaki düşünceler artmaya devam ederken gözlerini kızın göğüslerinden çekti. Sonuçta o öğrencisiydi. Onunla yatma gibi hataya düşmesi demek işle özel hayatı karıştırmaya giriyordu onun için.

Bu yüzden iradesine sahip çıkmalıydı.

Kumsal'a baktığında sakinlemiş olduğunu gördü. Muhtemelen sızacaktı. Ne ara yere düştüğünü bile hatırlamadığı çantayı aldı. Ayakta durmakta zorluk çektiğini görüp tek eliyle ceketini çıkardı. Daha sonra kızın kalçalarına örtüp kucağına aldı.

Kumsal sanki orası onun eviymiş gibi göğsüne sokuldu.

Bartu Kumsal'ın gözleri kapanmadan hemen önce evinin nerede olduğunu soruyordu, fakat Kumsaldan duyulan tek ses bebeksi mırıldamalardı.

***

Kumsal hem bebeksi hem de arsız bir karakterimiiz. Bunu görüyosunuzdur. Gelecek bölümde kızçemize az çok olacakları hatırlatalım bakalımmm

BERCESTE +18 B×B G×G B×G +Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin