Medya: BalkırEklenmemiş olabilir tamamen watty ve insiyatifine bağlı.
Daha önce Balkırı paylaştım mı hatırlamıyorum, neyse çaktırmayın.Okuyun siz. JSJJDJ
-
Elimde tuttuğum sigarayı söndürdükten sonra dışarıyı izlemeye başladım. Hava serindi ama üstüm o kadar da kalın değildi. Üşüdüğümü az da olsa hissediyordum. Olanların üzerinden iki gün geçmişti ve evden adımımı atmamış sadece odamda düşünüp durmuştum.
Bir yandan atılan videoyu izlemiştim. Bir süre izledikten sonra bakamamıştım. Halimden utanmıştım resmen. Yıllarca aç susuz bırakılan köpekler gibi atlamıştım çocuğun üzerine. Belki de öyleydi. Belki de yıllarca cinselliğe aç kalmıştım. Kadınlardan uzak durmamın nedenini hep babama bağlıyordum. Babam gibi bir herif olmamak adınaydı tüm çabam.
Borcu bitmez, karı kız sevdası vardır. Annem buna rağmen onun pis ağız kokusunu çekip oturuyordu. Hoş artık onları salmıştım. Kısa bir süre sonra kendi evime çıkacaktım. Bunu kafamda tasarlayıp dursam da bir türlü çıkma imkanı bulamamıştım. İster istemez tam sırası diye düşündüm. Hayatımın kayıp gitmesini istemiyordum. Burada kalırsam ne yapacağı belliydi. Şantaj yaparak istediğini elde etmeye çalışacaktı. Ben vermezsem de inatlaşıp daha da ileri gidecekti.
Her ne kadar mahallenin kabadayısı gibi dursam da özümde böyle değildim. İç dünyam ve dışım bir değildi. Ben içe dönük bir yapıya sahiptim. Kinci olmam bunu değiştirmiyordu. Yılların kinini ve intikam hırsını gütmem bile bir noktada çocukça gelebilirdi birçok insanın gözüne. Buydum, daha öteye gidemeyen takıldığı noktada kalan bir yapım vardı.
Sorunları çözmeden kaçmak yapımda yoktu ama bu sefer kendi ellerimle bir sorun yaratıp içinde boğuluyordum. Çıkmaz sokaktı ve duvarlar çok yüksekti. Tırmanamıyordum çünkü daha öncekilere benzemiyordu. Sivri taşlar bedenime batarken duyarsız kalamıyordum. Yaşadıklarımı şöyle bir düşününce, üstelik sakin bir şekilde düşününce hayatıma verdiğim yönün bendeb öte olmaya başladığını fark ettim. Öyle bir noktaya gelmişti ki her şey, elalem ne der, mahalleli ne düşünür, ne söyler diye hareket ediyordum.
Eskisi gibi özgür değildim, hayatımı kendi isteğimle bir hapishaneye tıkmıştım. Yarışlardan zamanında iyi para kaldırmıştım. Son yarıştan önce de öyle. Gitmemek için bir nedenim yoktu. Yoluma gitmemek için tutanda yoktu. Öyleyse neyi bekliyordum?
Belki de gitme vaktiydi. Yeni bir sayfa açıp bazı şeyleri hiç yaşamamış gibi yeniden, kinsiz, öfkesiz, özgürce yaşamam gerekiyordu. Belki de sadece ruhumun huzura ihtiyacı vardı. Ya da kaçıp gitmek için hepsi birer bahaneydi.
Ne olduğu hakkında hiçbir fikrim olmadan bir süre daha öylece durdum balkonda. Bir ara köpekler kavga etti, yoldan bir iki adam geçti. Mahallenin delikanlıları son ses müzikle geçtiğinde kaşlarımı çattım. Gecenin bu saati mahallede böyle dolaşmak terbiyesizlikti. Sabahın köründe ekmeği için sıcak yatağından kalkan insanlara saygısızlıktı resmen. Islık çaldığımda kafasını camdan sarkıtan dingil kafasını içeri sokup geri çıkardı. Müzik sustuğunda boş sokakta
''Efendim abi?'' deyişi yankılandı. Kaşlarımı çattım. ''Siktirin gidin müziğinizi tenha bir yerde dinleyin. Ayıp değil mi ulan gece gece? Gözüm görmesin, kaybolun.'' Dediğimi yapıp uzaklaştıklarında havanın gerçekten soğuk olduğunu fark etmiştim. Sigaramı aldıktan sonra odama girdim. Yatağa uzandığımda gözüme saat takıldı. Çoktan gece yarısı üçü geçmişti.
Bir süre tavanı izledikten sonra elime telefonu aldım. Önemli bir şey olduysa da haberim olmamıştı. Aldığım mesajlara bakarken onun attığı mesajlarda takıldı gözüme. Okusam bile beç okuyordum.En son attığı mesajın üzerinden dört saat geçmişti neredeyse.
İbneoç: Mahalleye gelmiyorsun.(21.45)
İbneoç: Benden kaçıyorsun.D (22.00)
İbneoç: Nereye kadar kaçacaksın?(22.07)
İbneoç: Bazı şeyleri sorguluyor musun yoksa?:) (22.26)
İbneoç: İbne dediğin adama benzediğini mi gördün?(22.30)
İbneoç: Kendini kandırıyorsun biliyor musun?(22.47)
İbneoç: Balkır, küçükken sana öyle yaptım diye mi tüm bu kin ve nefretin?(23.05)
İbneoç: Kendini kandırdığını görmüyor musun?(23.07)
İbneoç: Ben sana ilk zamanlar öyle değildim Balkır. (23.08)
İbneoç: Baban belasını benden aramasa her şey farklı olabilirdi.(23.10)
İbneoç: Gerçekten dediklerimi düşünmelisin.(23.17)
İbneoç: Belki asıl bakman gereken noktayı görürsün.(23.20)
İbneoç çevrimiçi
Balkır yazıyor...
Çevrimiçi...
Görüldü.
İbneoç: Sanırım birkaç gün daha düşünmen lazım. Pekala bekleriz.
Balkır çevrimiçi
Görüldü.
Çevrimdışı
-
Sizce nasıl bir bölüm oldu? 3-4 bölüme bu çift biter gibi duruyor.
Bölümü _-noch-_ sana yazdım, okursun artık.
-Ayaz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE +18 B×B G×G B×G +
Teen FictionKar beyazı teni tüm zerafetiyle karşısında dururken mantıklı düşünmekten anı anına uzaklaşıyordu. İçinde ona karşı büyüyen bir arzu vardı ve bu yok sayılabilecek türden değildi. Arkasından sarıldığında Poyraz irkilmiş ama itmemişti onu. Dudaklarını...