-
Nare kendini Kuzey'in parmaklarına doğru itiyor, uyumasına rağmen derin bir şevhet hissi duyuyordu.
Kuzey duştan sonra giyinmiş, çekmeceden krem almıştı. Gece sürse bile gün içinde Narenin rahatsız olacağını bildiğinden acısını az da olsa dindirmek için boynuna, bacaklarına krem sürmeye başlamıştı. Fakat bir süre sonra Narenin inlemeye benzer mırıltıları Kuzey'in aklına Nare ile oynama fikrini getirmişti. Diğer izlere ürpermesin diye kremi parmaklarında ısıtarak sürüyordu. Göğüslerine vardığında ise öyle yapmadı. Minik bebeğinin uyarıldığını gördüğünde daha fazla uyarılması adına soğuk kremi göğüs uçlarına sürdü ve okşayarak yedirmeye başladı.
Aynı zamanda bir eli kadınlığına kremi yedirtip masaj yapıyordu. Hala kıpkırmızı olan kadınlığını görmek iradesini zorluyordu. Elinde olsa hiçbir zaman o sıcak darlıktan çıkmaz, sonsuza kadar onu hissederdi. Fakat genç kızın buna dayanabilme ihtimalinin eksilerde olduğunun farkındaydı.
Nare dayanamayıp inleyerek gözlerini açtığında bacaklarının arasında olan adam onu afallatmıştı. Sanki her şeyin bir rüya olduğunu düşünüyordu ve karşısındaki Yunan tanrısının gerçek olup olmadığını sorguluyordu. Her şeyin tamamen gerçek olduğunu kadınlığından içeri kayan uzun ve kemikli orta parmakla kavradı.
"Babacığım!" diye uykudan yeni uyanmışlığın verdiği sersemlikle yarı uyanık tonda inledi. Kuzey ise onu becermiyor, sadece duvarlarını okşayıp masaj yapar gibi içinde daireler çiziyordu.
Kuzey hareketlerini durdurmadan Nareye eğildi ve dudaklarını sert sayılacak türden öptü.
"Günaydın..." diyerek sanki parmakları içinde değilmişcesine gülümsedi.
Nareyse sızlanıyor, bir yandansa rahatladığını hissediyordu. Konuşmanın nasıl bir eylem olduğunu unutacak raddedeydi sanki.
"Günaydın..." Nefes nefese cevap vermiş, kendini Kuzeye itmişti.
"Sakinleş... Uslu durmazsan altımdan bu kez sağ çıkmazsın."
Nare Kuzey'in dövmeli ellerine bakarken, ağzından Kuzeyi şaşırtacak bir cümle çıkmıştı.
"Parmaklarını emmek istiyorum..."
Kuzey işaret ve orta parmağını kızın dudaklarına yavaşca sürtmüş, sonra ağzına yollamıştı. Genç kız diliyle iki parmağı çevrelemiş, yavaş yavaş emiyordu.
"Emerken dilini kullan." diye sert ve zevk alır tonda konuştu Kuzey. Bu sıra da Nare'nin içine ikinci parmağını itmesi, genç kızın adamın parmaklarını ısırmasına sebep oldu. Kuzey acıyla karışık hazla inledi. Mazoşist bir yanı vardı ve bu yan onu acı manyağı birine dönüştürüyordu.
Nare Kuzey'in parmaklarını ısırdığı için sinirleneceğini düşünse bile düşündüğünün aksi bir tepki almıştı ve bu onu fazlasıyla rahatlatmıştı. Kuzeyin dediği gibi iki parmağını emerken dilini kullanıyor, parmaklarını içine çekiyordu. Fakat içinde olan iki parmağın maksadı masajdan çıkmış, onu çıldırtıyordu. Dün içine misafir ettiği kalın ve damarlı aletten sonra iki parmak az geliyordu. Bunu belli etmek istercesine bacaklarını kapadı. Kuzeyse bacaklarına baskı yaparak diğer, üçüncü parmağını kadınlığında gezdiriyordu. Bu resmen onun için çileydi. Üçüncü parmak kadınlığının girişine kadar geliyor, ucu içine giriyor ama yeniden çıkıyordu.
Nare, o zaman üçüncü parmak karşılığında babacığına bir şeyler vermesi gerektiğini anladı. Yutkunarak parmaklarının alanını daralttı. Bu hareketiyle Kuzeyin inlemesi ve üçüncü parmağı içine yollaması bir oldu. Nare istediğini alınca dudaklarının kıvrılmasına engel olamadı.
Artık üçüncü parmak içindeydi ve istediği şey hızdı. Daha fazla hızlanması için sanki bir şekeri emer gibi parmakları emmeye başlamış, küçük mırıltılar çıkarıyordu o kızarmış, şiş dudaklarından. Kuzey ise Nare'nin her ona verdiğine karşılık ona bir şeyler veriyor, bu oyunu bozmuyordu. Elinin hareketlerini hızlandırmıştı ve artık üç parmak seri bir şekilde kızın içinde hareket ediyordu. Narenin gözleri kayıyordu. Parmakları ağzından çıkardı ve aklına Kuzeyin aletini getirdi. Parmakları yalıyor ve aniden ağzına alıyordu.
"Ah... Babacığım! Keşke ağzımda aletiniz olsaydı..." diye inlemesiyle Kuzey Nare'nin zevk noktasına hızlı ve sert darbeler atmış, genç kızın parmaklarına gelmesini sağlamıştı. Tabii, kendisi de onunla birlikte zirveye ulaşmıştı.
Bu kız, onu deli ediyordu.
Yeniden duş alması gerekiyordu fakat bu kez yalnız olmayacaktı.
-
Nare, sende kendimi görüyorum bebeğim. Arsızlığın efso^^
-Sanem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE +18 B×B G×G B×G +
Novela JuvenilKar beyazı teni tüm zerafetiyle karşısında dururken mantıklı düşünmekten anı anına uzaklaşıyordu. İçinde ona karşı büyüyen bir arzu vardı ve bu yok sayılabilecek türden değildi. Arkasından sarıldığında Poyraz irkilmiş ama itmemişti onu. Dudaklarını...