PSİKOPATLAR-1-

4.6K 20 0
                                    


-

Sağında duran çocuğa elinde tuttuğu kitabı uzatması için hamle yapmıştı. Yaklaşık iki saat sonra mekan dolacaktı. Herkes dövüş izlemek için gelecekti.

Hafta sonları artan kalabalık hafta içi fazla olmuyordu. Babasından kalan mekanları değişik işletmelere çevirerek kendince bir şeyler yapıyordu. Babası sağlıklı olsa bile bu gibi işlerden yorulmuş ve kendi emekliliğini kendi vermişti. Oldukça akıllı olması yanı sıra uyanıkta bir adamdı. Bu yüzden oğlunun da sayılan biri olmasını daha emekliye ayrılmadan sağlamıştı.

Okuduğu kitabın sayfalarını dikkatlice incelerken mekana bir hışımla giren beden dikkatını dağıtmıştı. Balkır siyah bir karartı gibi dalmıştı mekana. Etrafa bakıp gözleri Berk'e ile buluşmuştu. Birkaç saniye ses etmeden öylece bakmış hemen ardından başını hafifçe eğip kendine has sırıtmasıyla adamları süzmüştü. Berke sakince izlese bile bir boklar döndüğünü anlamıştı.

Hemen ardından mekana giren üç beden ile kaşları çatıldı. Balkır gülümsedi ve etrafında duran iki adamın üzerine yürüdü. Bu sırada kendiside elinde tuttuğu kitabı bırakmış, ayaklanmıştı. Kavga edeceklerdi belli ki.

Baskın basanındır hesabı mekanına dalan bu genç çocuğa haddini bildirecekti. Tam o sırada kollarından kavranmasıyla arkasında bulunan iki bedeni yeni fark etmişti. Ne olduğunu anlamasına fırsat dahi vermeden karşısına gelen Balkır ile ters ters bakmaya başladı.

''Derdin ne lan senin? Gece gece belanı bulmaya mı geldin?''

''Hayır, yıllar öncenin hesabını göreceğiz Berke.''

''Ne yılları, ne öncesi lan? Siktir git mekanımdan. Arama belanı.''

Balkır gülmüş ve arkadaşlarına ithafen konuşmaya başlamıştı. Kendisiyle dalga geçer bir hali vardı ve bu hiç hoşuna gitmemişti. Sıktığı çenesi ile karşısındaki bedeni dinliyordu.

''Belamızı aramamalıymışız arkadaşlar. Duydunuz mu? Korkun Berke abinizden. Yoksa canınızı yakabilir.''

Mekanda duyduğu kahkaha ile sırıttı. Açık açık savaş açıyordu bu genç kendisine. Sinirlenmeyi bir kenara bırakmaya karar verdi. Ne yapmak istiyorsa yapmasına izin verecekti. Ne de olsa daha sonra haddini bildirmek için çok zamanı olacaktı. Mekandaki adamları olaya müdahil olmak üzereyken karışmamaları için başını oynattı. Mesajı almalarıyla uslu bir şekilde durmaya başladılar. Ayrıca kendilerini tutan gençlere karşı bir çaba göstermeyi kesmişlerdi.

Berke sesine koyduğu küçümseyici tınıyla konuşmaya başladı. Bu ses Balkır için oldukça tanıdıktı. Sinirlenmesine engel olamadı ve sıktığı yumruğu karşısındaki adamın suratına indirdi. Kan içinde kalan surata karşı büyük bir zevkle gülümsedi ve kahkaha atmaya başladı. Bu anı çok hayal etmişti. Şimdi ise karşısındaki adamın suratı kendi eseriydi.

Adamlarına verdiği emirle tekme atıp vurmaya devam ettiler. Berke ise suratına aldığı darbe yüzünden kendine tam anlamıyla gelememişti. Burnu kırılmadıysa bile berbat bir hal alacaktı. Buna emindi. Yediği dayakta cabasıydı. Daha fazla susmadı ve kendisinden beklenildiği gibi tehditler savurmaya başladı.

''Ecdadınızı sikeceğim orospu çocukları! Sileceğim ulan sizi yer yüzünden!''

Balkır umursamadan yaktığı sigarasını içiyordu. Eğer dayak yiyecekse durduk yere değil, karşılık verdiği için yiyecekti. Etraf kalabalıklaşmaya başlamadan adamlarına bu kadar yeter dedi ve mekandan çıkmak için yürümeye başladı. Bu sırada aklına gelen şeyle adımlarını durdurdu ve sırt üstü yatan adama baktı.Gördüğü manzara hoşuna gitmişti.

''Aslına bakarsan Berke, ödeştik.'' dedi ve güldü.''on dört yaşındaki bir çocuğa vurmanın bedelini ödedin. Daha fazlasını istersen seve seve veririm. Orospu çocuğu.''

Arkasından gülen adam ile akıllanmadığını anlamıştı. Umrunda değildi. O herifi dövmeden öylece yaşasaydı kesinlikle öldüğünde gözü arkada kalırdı.

-

Vurdulu kırdılı bir kurgu ile geldim. Çok eğleneceğimizi düşünüyorum. Komik ve hot bölümler çok olur gibi geliyor. Takipte kalın.

-Ayaz

BERCESTE +18 B×B G×G B×G +Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin