-
Eve geldikten sonra duş almış ve yatağıma uzanmıştım. Düşünceler kafamdan bir türlü çıkmak bilmezken içimden gelen tek şey öylece yatmaktı.
Saatler başka zaman su gibi akarken şimdi bana inat akmak bir yana dursun resmen akrep yelkovanın peşinden gitmez olmuştu.Evde annem yoktu. Babam olacak herifinde bu saatte evde olmasını beklemek büyük bir saçmalıktan ibaretti. Nefeslerim sinirle soluk vermeye döndüğünde daha fazla uzanmaya dayanamamış ve yatakta doğrulmuştum.
Aklım Berke denen ibne piç kurusundaydı. Öpmek istiyorum deyip duruyordu. Hangi adam böyle arsız olabilirdi? En ala orospu çocuğu kim deseniz kesinlikle onun adını verirdim ancak böyle bir olayda aklıma dahi gelmezdi.
Görüldü attığımdan beri başka bir şey yazmamıştı. Onunla öpüşmek istemiyordum. İstemem demek ibne olduğum anlamına gelirdi. Bunu kaldıracak gücüm olduğunu sanmıyordum.
Dolabıma ilerleyip kıyafet çıkardıktan sonra giyindim ve evden çıktım. Evin duvarları çekilmez birer hücre parmaklığı gibi geliyordu. Hayatımda daha ne kadar fiyasko an yaşarım diye düşünmeden edemedim.
Elimde tuttuğum telefon ister istemez beni geriyordu. Aklıma gelen tek şey birden dudaklarıma yapışan bir adet Berke'ydi. Kahveye vardığımda akşam olduğundan daha bir kalabalıktı ve okeye adam arıyorlardı. Adam bulamayan dayıların sinirlenmelerini anladığımdan yanlarına gittim ve masaya oturdum. Biraz kafa dağıtmaktan zarar gelmezdi.
El başladığında taşlarım berbat ötesiydi. Emin olduğum tek şey kötü şans konusunda bir numara olan biri olduğumdu. Taşlarımı her ne kadar denk getirmeye başlasam bile bir faydası olmamış, kaybetmiştim. Masadan kalktıktan sonra diğer masaya oturdum ve ve bizimkilerden bağımsız pencereden dışarı izlemeye başladım.
Gün bitmek üzereydi.Hatta bitmişti. Geçirdiğim zaman dilimi boyunca bir çok insanı ve hayvanı görmüştüm ama bir ibne görmemiştim. Belkide hayat bana da bir şans tanımak istiyor olabilirdi.
Bizimkiler canım sıkılıyor abi moduna girmeye başladığında canınızı sikeyim diye söylensemde umursamamış, motor yarışı var gece demişlerdi.
Tepemde ötmelerine daha fazla dayanamadım ve gideriz dedim. Anında hazırlanmaya başladılar. Kapıdan çıkmak üzere olan Serkan'a
''Bana da bir motor ayarlayın.'' dedim. Kafa sallayıp diğerleriyle beraber gitti.
Bugün bana yakışan bir yarış yapsam, büyük ihtimalle bu lanet kısır döngüden çıkar ve rahatlardım. Üstelik ihtiyacım olan tek şey boşvermek ve hiç böyle bir şey yokmuş gibi davranabilmekti.
Öyle ya da böyle. Söz konusu herife dudağımdan bir şey çıkmazdı. Anca rüyasında görürdü şerefsiz.
-
Geçiş bölümü ablası, ciciii-Ayaz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE +18 B×B G×G B×G +
Teen FictionKar beyazı teni tüm zerafetiyle karşısında dururken mantıklı düşünmekten anı anına uzaklaşıyordu. İçinde ona karşı büyüyen bir arzu vardı ve bu yok sayılabilecek türden değildi. Arkasından sarıldığında Poyraz irkilmiş ama itmemişti onu. Dudaklarını...