KALE VE HAKAN-2-

8.8K 84 35
                                    

-

''Tecavüz edeceğim sana diyorsun!? Uzak dur! Kendine gel Hakan!''

Elini duvara koyarak beni, bedeniyle arasına aldı. İtmeye çabaladım ama tahmin ettiğim gibi kımıldamamıştı. Bu sefer ağzıma ne geldiyse söylemekte bulmuştum çareyi. Etmediğim küfür kalmamıştı ama Hakan hiçbir tepki vermeden hepsini büyük bir sabırla dinlemiş ardından da bitti mi der gibi bakmıştı. Bu bakışının ardından susmuştum. Çünkü daha fazla küfür edebilecek halim kalmamıştı.

''İşin ilginç yanı da bu olacak zaten. Seni inletmem için yalvaracaksın.''

Çenemden kavramasıyla ellerim çenemi tutan ele sıkıca sarılmıştı. Tırnaklarımı geçirmem karşısında iki elimi de kavrayip baş ucumda birleştirmişti.Gücünü üzerimde deniyor gibi hissediyordum. Standartın üstünde olan boyuyla bana tepeden bakması sinirimi bozuyordu.

''Bana bak, bana dokunursan seni öldürürüm! Anladın mı beni?!''

Hakan bilmiş bakışlarının hedefi haline getirmişti bu sefer önündeki  bedeni.

''Sana kendini parmaklamaktan daha güzel şeyler tattıracağım. Bence buna sevinmelisin.''

Duyduğu şeyle adete sarsılmıştı. Bu adam onun gay olduğunu anlamıştı. Ya da tecavüz etmek için bunu kullanacaktı. Lanet etti içinde bulunduğu karmaşık duruma. Hakan'ı birkaç kez bahçede okulun popüler gay çifti ile birlikte görmüştü. Arkadaş olduklarına dair duyumlar almıştı.

Bahsi geçen gay çifte defalarca nefret kusmuştu. Aslına bakarsak bu nefret onlara değildi. Dünyada  var olan haksız sistemeydi. Çift oldukça güçlü ailelerin çocuklarıydı.  Gay olmaları yanı sıra kendilerine ait bir popüleriteleri zaten vardı.

O ise  gerçekten hayata sayamayacağı kadar geriden başlamıştı. Babası cinsel yöneliminden dolayı  sebepsizce katledilmişti. Bunu yapansa annesinin sevgili kardeşiydi. Yani dayısıydı.

Doğduğu günden beri bitmek bilmeyen bir kaos  hakimdi eve. Babasına en muhtaç dönemlerinde katledilişini izlemişti.

İlk dönemler ben öyle olmayacağım diye söylüyordu kendine. Annesi babasının ne kadar kötü biri olduğuna inandırmıştı onu. Yaşı ilerleyip ergenlik dönemine vardığında
cinsel anlamda kadınların onu etkilemediğini görmüştü. Arkadaşları kızlara salyalarını akıtırken o umursamıyordu bile. Tüm bunları iç dünyasında yaşıyor oluşu zamanla ağır gelmeye başlamıştı.

Tam o sırada öyle olmadığına inanmak istediğinden dine yönelmişti. İnançlı bir anneye sahipti ve bu gibi şeylere yatkın bir ortamda büyümüştü. Kendine dine verdikçe daha da derinlere inmişti. Bir çok kaynaktan araştırmalar yapmış ve dinlerin insanlar üzerindeki etkilerini görmüştü. İnsanlar eşcinsel kimselere lanetli olduklarını söylemekle kalmıyor onları öldürmeyi kendilerine hak sayıyorlardı.

Oysaki Kuran gibi büyük bir kitapta her canın kutsal olduğu söyleniyordu. Ama bunu savunamayacağını biliyordu. Savunursa dikkat çekerdi. Sonunda boyun eğip onlardan biri gibi olmuştu. Lanetli değildi artık.

Şimdi ise karşısındaki adam ona mahrem anlarını anımsatıyordu. Kendini parmakladığı elbette olmuştu. Deliriyordu. Delirdiği ise bir vajen değildi. Bir penis için nefesi kesiliyordu. İçinin doldurulması için. Bunu kabullenmesi de zor olmuştu. En sonunda çözümü kendi parmaklarında bulmuştu. Sonunda tüm düşüncelerini kenara bırakıp nefeslerini düzenlemişti.

''Sen gerçekten manyak ve hasta herifin tekisin. Bırak beni, canımı yakıyorsun!''

Arkasını dönmek için çabaladığında bunun da bir fayda sağlamadığını anlamıştı. Hakan yüzüne doğru eğilmişti.

''Aç ağzını bebeğim''

''Hayır! Uzak dur.''
Çenesindeki el daha da sıkılaştı, çenesi acıyordu.

''Ağzını açmazsan  ağzında başka şeyler olacak.''

Sesi oldukça ciddiydi. İtaat etmek zorunda kalmıştı. Ağzını açtığında  Hakan dilini dudaklarında ağır ağır gezdirmeye başlamıştı, büyük bir iştahla yalıyordu kiraz dudakları.

Kale''Yapma, sikeyim...'' diye dolu gözlerle bakıyordu. 

Hakan'ı ilk gördüğü an geldi aklına, etkilenmişti ondan. İtiraf etmese bile. Şu an ona dokunması bir nebze rahatsız ediyor olsa bile asıl korkusu tadacağı hisleri kaldırıp kaldıramayacağıydı. Korkuyordu. Diğer yandan ilki olması  ve tecrübesizliği  savunmasız hissettiriyordu.

Hakan tükürüğüne kadar büyük bir iştahla ağzını yiyordu. Kabul etmek istemedi. Çırpındı ama nafileydi.

''Gay olduğunu saklaman ne işe yaradı?''

Sorular sorması ruhunda var olan yaraları kanatmıştı sanki.

''Bırak beni. Bırak... '' sonlara doğru güçsüz çıkan sesiyle son kez çırpındı. Sonunda Hakan'ın o iddialı  cümlelerini duydu

''Sana cenneti de cehennemi de ben vereceğim. İçine her girdiğimde cennette hissedeceksin. Beni sarmadığın her an cehennem gibi gelecek güzelim.''

-

BERCESTE +18 B×B G×G B×G +Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin