-
Gözlerini açtığında kendisine bakan mavi gözler ile dileklerinin asla gerçekleşmeyeceğini çok iyi anlaşmıştı. Berke kendisine bakıyor ve sırıtıyordu. Üstelik bu durumdan zevk aldığını da belli ediyordu. Bakışlarını mekana çevirdiğinde kimse olmadığını gördü.
Yıllar önce olduğu gibi yine yalnızdı. İster istemez gülmeye başlamıştı. Kaderinde yalnızlık vardı sanki. Bakışlarını kendisini koltukla arasına almış bedene çevirdiğinde sırıtıyordu.
''Sik gitsin, o kadar ortam ayarlamışsın. Yazık olmasın emeklerine.'' diye dalga geçtiğinde Berke güldü. Hemen ardından yanına oturdu ve kendisi de yayıldı.
Bunu anlamlandıramamıştı. Çok geçmeden sigara paketini çıkardı. Masada duran çakmağa yönelip sigarasını yaktı. Balkır ise her hareketini takip ediyor tahminen ne zaman kavga edeceklerini kestirmeye çalışıyordu. Her an üzerine atlayabilirdi Berke. Kendisinin öyle huyları da mevcuttu. Daha önce bunu deneyimlemişti. Sigarasından bir duman çeken adam ona döndü ve izlemeye başladı.
Balkır rahatsızca yerinde kıpırdandığında sigarasını içmeye devam etmiş ancak gözlerini çekmemişti.
''Ne bakıyorsun gerizekalı?''
''Hiç, hangi pozisyonda siksem daha kalıcı hasar veririm olmayan beynine diye düşünüyorum.''
''Vay orospu çocuğu.''
''Sikeceğim seni, bekle bir içeyim sigaramı.''
''Ah üzgünüm, şu an kapalıyız, başka zaman gelin.''
''Yok yok, tam zamanı. Saat sekiz.''
''Yediden sonra kapalıyız sikik puşt.''
''Kes Balkır. Burnunla vedalaş.''
''Fazla yamultma, estetik yaptırmaya karşıyım.''
''Sanki yaptıracak paran var da karşı olman tek sıkıntı.''
''Orasını karıştırma.''
''Kes.''
Ortama çöken sessizliğin ardından Berke sigarasını bitirmişti. Ayağa kalkıp ellerini pantolonuna sürttüğünde Balkır kımıldamadan onu izliyordu. Yakasına uzanan ve sıkıca saran ellerle ayağa kalktı. Hemen ardından yiyeceği kafayı beklerken dudaklarında hissettiği baskı ile neye uğradığını şaşırmıştı.
Berke, dudaklarını dudaklarına bastırıyordu.Nasıl bir şeyin içine düşmüştü öyle?
-
Oy sınırı koyucam az kaldı he. Basın şu butona da. Aaa, ayıb ula, ayıb amk.
-Ayaz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE +18 B×B G×G B×G +
Teen FictionKar beyazı teni tüm zerafetiyle karşısında dururken mantıklı düşünmekten anı anına uzaklaşıyordu. İçinde ona karşı büyüyen bir arzu vardı ve bu yok sayılabilecek türden değildi. Arkasından sarıldığında Poyraz irkilmiş ama itmemişti onu. Dudaklarını...