KALE VE HAKAN-3-

7.7K 87 21
                                    


-

Hakan karşısındaki bedenin ne kadar güzel olduğunu düşündü. Bu kadar güzel bir bedene ilk kez o dokunacaktı ve karşısındaki güzel çocuk onu gerçekten istiyordu.

Boynuna indiğinde Kale başını geriye atmıştı. Bu refleks sonucu olsa bile şu durumda bir anlamı yoktu.

Kucağına aldığı bedeni hızlı adımlarla yatağa taşıdı. Burada bir çok seks oyuncağı vardı ama Kale daha bunları görmemişti.

Ellerini kelepçelediği bedeni  süzdü. Enfes duruyordu. Kale çırpınıyordu. Hakan sinirlenmişti. Kendini gizlediği gibi isteklerini de gizliyordu. O sırada gözleri erekte olmuş alete kaydı. Gülümsedi.

''İnsan anatomisi bir insana nazaran oldukça dürüsttür güzelim. Kalkmış. ''

Üzerine eğilip  üstündeki tişörtten kurtuldu.

''Hakan yapma, lütfen... Bırak beni! Yeter artık! Her kimsem bana kalsın! Seni ilgilendirmez yeter!''

''Bu gece seni becereceğim. Buradan tek çıkış yolun becerilmekten geçiyor.''

Göğüs uçlarını ağzına aldığında altındaki beden titrek bir nefes almıştı. Önce yaladı ve yavaş yavaş diliyle yokladı. Bir kaç dakikanın ardından altındaki bedenin derin nefesler alışını ve kasılmalarını net bir şekilde görüyordu. Yalayarak karın bölgesine indi.  Dilini ustaca kullanması altındaki bedenin kalbine iyi gelmiyordu. Altındaki pantolondan kurtuldu. Baxerın üzerinden kendini belli eden alete eğildi ve öptü. Kale artık sınırda hissediyordu. Kalbi göğüs kafesine sığmıyordu sanki. Sızdırmaya başlamıştı. Bu görüntüden fazlaca utansa da şu durumda takılmamayı seçti.

Üzerinden kalkan beden ile üşümüştü. Geri geldiğinde elinde duran şeylere baktı. Hakan gülerek bakıyordu onun şaşkın bakışlarına.

''Domal.''

''Ha siktir oradan. Siksen domalmam. Yeter bu kadarı.''

''Eninde sonunda sikeceğim zaten.''

''Sikik.''

Kendini domalmış bir şekilde bulmasıyla ufak bir çığlık kaçmıştı ağzından. Kelepçeler bileğini daha fazla sıkıyordu artık.

Hakan ise bunu pek umursamamış kalçasını okşayarak tokatlamıştı. Her tokatladığında ağzından kaçan inlemeye engel olamamıştı Kale. Acıyla karışık zevk hissetmesi harika bir şeydi.

Sıyrılan baxerı ile nefesini tutmuştu. Arkasında duran adam şu an tüm bedenini görmüştü. Saklayabileceği bir şey kalmamıştı.

Hakan siktir çekerek mırıldandı ve  sıcak parmaklarını kalçasında gezdirdi.

''Bir heteroya nazaran oldukça temiz bakılmış bir deliğin var. Üstelik oldukça dar duruyor Kale. Beni delirtiyorsun.''

Yatakta kirli konuşmalar daima onu azdıran şeyler arasına girmişti. Bu sebepten olsa gerek karşısındaki çocuğu utandırıp utandırmaması pekte umrunda değildi. Bir kitabı açar gibi kalçasını araladığında gördüğü beyaz delikle  tekrar derin bir nefes aldı. 

Parmağıyla yavaşça buruşuk deriyi okşadı. Kale iç çekti ve daha da domaldı. Yaptığının  farkında değildi. Hakan daha fazla dayanamadı ve girişine eğildi. Büyük bir iştahla dilini gezdirdi ve yaladı. Yaladıkça bağımlı oluyordu sanki. Daha önce hiç bu kadar tatlı bir delik görmemişti.

Altında kıvranıp nefes almakta zorlanan çocuksa en sonunda raydan çıkmıştı ve başını girişine bastırıyordu. Yalvarmamak için dirense bile inlemelerine engel olamıyordu.

BERCESTE +18 B×B G×G B×G +Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin