-
Aslı huzursuz bir şekilde önünde duran eti bızıklıyordu. İçinde olan vibratör yüzünden doluluk hissediyordu ve istekle kasılıyordu. Beyni becerilmesi gerektiğini durmadan hatırlatıyordu. Arif ise önündeki yemeği yiyor bir yandan da sohbet ediyordu.
Sohbet edip onunla ilgilenmemesine kızmıştı. Uluslararası ilişkiler departmanı sorumlusu kendisine soru sorduğunda duymamış eti bızıklamaya devam etmişti. Tam o sırada Arif'in telefondan bir şeyler yaptığını görmüştü.
İçindeki vibratör titremeye başladığında boş bulunup inlemeye benzeyen bir ses çıkarmıştı. Masadakiler ona bakarken o ise refleks olarak karnını tutmuş ve durumu kurtarmak için
''Ah, bilirsiniz. Regli sancıları hiçte haber verici olmaz. Üzgünüm.'' dediğinde masadakiler anlayışla karşılamış ve bir şey yapıp yapamayacaklarını sormuşlardı. Kendisi ise birazdan geçer diye geçiştirmişti. Bakışları Arif'e döndüğünde zevk aldığını görmüştü. Çatılan kaşları ile kendisini delirten çocuğa bittin sen bakışları atıyordu. Bakışlarını çekmemekte kararlı olsa da Arif onu umursamamış hemen ardından telefonundan bir tuşa basmıştı. İçindeki vibratör artık dayanılacak gibi değildi. Dişlerini sıkıyordu inlememek için. Aldığı zevkten terliyordu ve gözleri kayıyordu. Yanında bulunan adamın elini sıkı sıkı tutup yalvaran bakışlarla bakmaya başladı. Arif ise umursamadı ve masadakilere baktı. Hepsi bir iş ile meşguldü. Aslı'nın kulağına doğru eğilip kulak memesini ağzına aldı, dilini sürttükten sonra
''Sabırlı ve uslu bir kedicik ol. Tadını çıkar güzelim.'' demişti.
Aslı yakasındaki kravatı tutup kendine doğru çektiğinde sabrı taşmış gibi bakıyordu. Kulağına doğru eğildi ve inlememeye çalıştığı için fısıldar tonda
''Becer beni, lütfen Arif. Git gellerine ihtiyacım var.'' demişti.
Arif kendisine yalvaran ve aç gözlerle bakan kadının baştan çıkarıcı sesine karşı dayanmaya çalışsa bile alt tarafları beynine karşı baskın geliyordu. İç çekti ve masadakilere döndü.
''Bizim kalkmamız gerekiyor. Benim ufak bir işim çıktı hastane de. İzninizle.''
''Önemli bir şey yoktur umarım.''
''Yok,halledilmeyecek bir şey değil. Merak etmeyin.''
Masadan kalktıklarında Aslı Arif'e sıkı sıkı tutundu. Mekandan çıkana kadar kısık kısık inlemeyi ve yanındaki adamı baştan çıkarmayı da ihmal etmemişti. Arif arabasını Valeden aldıktan sonra karanlık bir sokağa sürdü aracını. Buralarda her yer aydınlık olsa bile kuytu bir yer iş görürdü. Eve gitmeyi bekleyecek sabrı kalmamıştı. Aslı ön koltukta eteğini sıyırmış ve bacaklarını açmıştı. Kadınlığını okşuyor bir yandan da iç çekerek başını geriye atıyordu. Arif ellerini Aslı'nın ağzına verdiğinde büyük bir iştahla emmeye başlamıştı. Parmakları yeterince ıslandığında kendisine sunulan kadınlığa doğru götürdü parmaklarını. Okşayarak dokusuna hakim olduğu kadınlığın ıslaklığının parmaklarına bulaşmasına izin verdi.
Hemen ardından arabayı durdurmuş ve koltuğu geriye vermişti. Direksiyonla arasında oluşan mesafe yeterli gibi duruyordu. Aslı başını geriye yaslamış ve becerilmek için bekliyordu. Arif onun bu haline açlıkla baktı. Ardından aletini çıkardı. Aslı sert erkekliği görünce anında eğildi ve ağzına aldı. Islattıktan hemen sonra sıvazladı. İçindeki vibratör artık dayanılacak gibi değildi. Arif'e doğru döndüğünde kalçasını öpen adama karşı iç çekti ve derince inledi. Ardından Arif kadınlığındaki vibratörü çıkarmıştı. Sırılsıklam olan vibratöre sırıtarak baktıktan sonra anal girişine dayadı pembe vibratörü.
''Onu içime sakın sok-'' cümlesinin tamamlanmasına izin vermeyen adamın içine ittirdiği vibratördü. Anal girişinden becerilmeye sevdiği söylenemezdi. Arif onu dinlememiş ve içine itmişti. İçinde titemeye başlayan vibratörle inledi ve tırnaklarını koltuğa geçirdi. Arif ise kalçasını öpüyordu. Birkaç kere daha okşadığında Aslı ellerini kalçasına koydu ve tırnaklarıyla çizdi. Hemen ardından Arif kendini konunlandırdı ve kadınlığına erkekliğini sürmeye başladı.
Aslı daha fazla beklemek istemiyordu. Sertçe içine aldığı erkeklik ile gözlerini kapadı ve saçlarını aldığı zevkle çekiştiren adama baktı. Tam olmuştu. Dudaklarını ısırdı ve önünde duran direksiyona tutunarak hızlıca kendini becerdi. Arif ise kendisini beceren güzel kadına inlemelerini sunuyor ve elbisesinin örtmediği açıkta kalmış kısımları öpüyordu. Esmer kalçasının sunduğu manzara baş döndürücüydü. Bir süre bu pozisyonda becerdi Aslı'yı. Hemen ardından ona doğru döndü Aslı ve sarıldı. Bu ben yoruldum demekti. Arif kontrolü eline aldığında içine daha sert girip çıkmaya başladı. Bir yandan elbiseyi çıkarmış ve kenara atmıştı. Ağzına aldığı göğüs ucu ile zevkini doruklara taşımıştı. Aslı başını geriye atmış zevkten çığlık atıyordu.
Terlemiş vücutları birbirlerine açlıkla çarparken Arif içine aktı. Aslı da sona gelmiş ve rahatlamıştı. Göğsüne yığıldığı beden onu sıkıca sarmıştı. Sesi inlemekten mırıltılara dönmüştü. Arif kalçasını okşayarak vibratörü çıkardığında daha da rahatladı ve boynuna sindiği gencin boynuna sıkı bir öpücük kondurdu. Arif ise saçlarını okşuyordu.
Güzel bir gün sonuydu, aksi iddia edilemezdi.
-
Selamlar, nasılsınız?
-Ayaz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE +18 B×B G×G B×G +
Genç KurguKar beyazı teni tüm zerafetiyle karşısında dururken mantıklı düşünmekten anı anına uzaklaşıyordu. İçinde ona karşı büyüyen bir arzu vardı ve bu yok sayılabilecek türden değildi. Arkasından sarıldığında Poyraz irkilmiş ama itmemişti onu. Dudaklarını...