ASLI VE ARİF-5-

3.1K 44 0
                                    

-

Dikkat çekmemek için bir kaç dakika daha bekledi ve hemen ardından izin alıp kalktı masadan. Rotası belliydi.

Erkekler tuvaletine gitmek için geçirdiği süre bir ömür gibi gelmişti. Heyecandan kasılan bedeni ile daha da heyecanlanıyordu.

Tuvalete girdiğinde duvara yaslanmış sigara içen ve elinde kendisine ait tangasıyla adeta bir yunan heykeli gibi duran adama baktı.

Arif sırıtarak sigarasını söndürdü ve elinde tuttuğu tangayı kendine yaklaştırdı. Hemen ardından kokusunu içine çektiğinde Aslı içinde bir şeylerin koptuğunu hissetti. Bu kadarı fazlaydı. Sarhoş gibi hissediyordu.Arif onun bu haline gülümsedi ve yanına ilerledi. Kiraz gibi duran dudaklara bastırdı dudaklarını. Aslı anında kollarını boynuna dolamıştı. İhtiyacı olan hayat suyuna kavuşmuş bir çiçekten farksızdı. Arif'in elleri aşağılara indikçe Aslı heyecanla kasılıyordu. Kalçasında hissettiği eller eteğini sıyırmaya başladığında nefes nefese kaldığı dudaklardan ayrıldı. Mavi gözlerini mavi harelere sabitlediğinde saf istek ve arzu görmek kendisini tahrik etmişti. Arif eteğini yukarı doğru tamamen kaldırdığında kalçası ortadaydı. Ne yapacağını merakla beklerken Arif çömeldi ve kendisine bakan kadına aldırmadan esmer teninde bulunan cennete dudaklarını bastırdı.

Aslı kadınlığında hissettiği dudaklarla derin bir şekilde inledi ve önünde çömelmiş olan adamın kendisine attığı dil darbelerine dayanmaya çalıştı. Pek başarılı olamamıştı çünkü kadınlığında hissettiği dil ve attığı darbeler baş döndürücüydü. Arif bunu anlamış olsa bile umursamadı ve kendisi için ıslanmış kadının güzelliğine odaklandı. İstediği tek şey özlem gidermekti. Aslı inlerken o ağzına aldığı kadınlığın yanaklarını emip bırakıyordu. Daha fazla ayakta duramayacağını anlayan Aslı ise geriye attığı adımlarla en sonunda duvara varmıştı. Aslı'nın bu hali büyüleyici olmakla beraber çok güzeldi. Arif bacaklarından kavradığı kadını omzuna yerleştirdi ve sırtını duvara dayadığına emin olduktan sonra tekrar kadınlığına gömüldü. Aslı artık sona geleceğinden emindi. Bayık bakan gözleri ile Arif'in iştahla kendisini emmesini izliyordu ve bu ona hiçte iyi gelmiyordu.

''Geleceğim Arif. Dayanamıyorum!''

''Şşt, gelmene daha var. Bekle.''

Sona gelmemek için kendini kasmaya devam ediyordu. O sırada belinden kavrayan adam ile kadınlığında olan sıcak dili gitmişti. Bundan pek memnun olmayarak sızlandığında Arif çenesine bir öpücük kondurmakla yetinmişti. Hemen ardından çeketinin iç kısmından bir kutu çıkardı. İnce bir o kadarda zarif duran kutuyu elinde tutuyordu. Aslı içinde ne olduğunu merak ederek ona bakıyorken Arif sırıttı.

''Sana bir hediyem var.''

''Ne hediyesi?''

''Gel.''

Aldığı komutla Arif'in yanına ilerledi. Kendisini lovabanın mermerine oturtan adama anlamaz bakışlar atmakla meşguldu. O sırada bacakları havaya kaldırılmıştı ve Aslı kadınlığında baş parmağını gezdiren Arif'e istekle kendini itiyordu.

''Becer beni, lütfen.'' diye sızlanmalarını duymayan adama kızıyordu bir yandan. Arif ona aldırmadan kutudan çıkardığı küçük pembe vibratörü ağzına aldı ve emdi. Hemen ardından gözleri Aslı'ya döndü. Aslı büyük bir şaşkınlık ile bakarken bir yandan da merakla izliyordu. Tam o sırada kadınlığına konumlanan vibratörle kendini hazırladı. İçine giren alet ile gözlerini yumdu ve Arif'e baktı.

''Seninle küçük bir oyun oynayacağız.''

''Ne oyunu?''

''İçeri geçelim hadi. Göstereceğim.''

''İçimden çıkarmayacak mısın?''

''Hayır. Aksine seni herkesin içinde becereceğim.''

-

Aslı ve Arif çifti cinsel hayatı yoğun ve aktif olan bir çift. Bu tarz çiftlerin birbirine oynadığı küçük oyunlar bence güzel.

-Ayaz

BERCESTE +18 B×B G×G B×G +Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin