KUMSAL VE BARTU-7-

2.1K 39 0
                                    

-

Kumsal çıkmadan önce aynadan kendini süzdü. Dalgalı halde açık bıraktığı saçlarının bir kısmını omzundan geriye doğru saldı. Her zaman kullandığı ve kokusunun bir parçası olan parfümü bir miktar boynuna, köprücüklerine ve bileklerine sıktıktan sonra hazırdı. Topuklu ayakabıları, askılı saten  ve kısa olan kırmızı elbisesiyle iddalı giyinmişti. Gözlerine orta ağırlıkta bir makyaj yapıp dudaklarını mat rujla tamamlamıştı.

Şık, zarif ve davetkar görüntüsü çoğu kişinin ilgisini çekecek  güzellikteydi.

Kapıya doğru gittiğinde topuklu ayakkabının tok sesi duyuluyordu. Her adımında kısa elbisesini daha cüretkar yapan yırtmacı aralanıyor, süt beyazı uzun bacakları ise  ortaya çıkıyordu.

İçmek, dans etmek, belki de biraz delilik yapmak istiyordu.

***

Güvenlik kimliği eline almış ve yaşın göründüğü kısmı, bilgileri kontrol etmişti. Bu kızı daha önce de buralarda gördüğü için daha fazla sorgulamayı bırakmış ve içeri girmesine müsade etmişti.

Kumsal henüz reşit değildi. Fakat bir arkadaşı onu bu sahte kimliği temin ederek yardımcı olmuştu . Tabi bunun için belirli bir miktar ödemişti. Bu devirde kimse kimseye karşılıksız iyilik yapmıyordu sonuçta. Bu sayede istediği bara giremese bile bir çok bara  bu sahte kimlikle girebiliyordu.

Bara girdiği gibi rengarenk ışıklar  gözünü acıtsa bile daha sonra alıştı ve sevdi. İçerideki gürültü iyi hissettiriyordu. Alkol kokusuysa her yeri avcunun içine almıştı. Müziğin ritmini duyması tebessüm etmesine ve canlanmasına neden oldu.

Barmenin olduğu tarafa geldi ve hafif sayılmayacak bir içki istedi. Kesindi, bu gün sarhoş olmak istiyordu. İlk kadehi yudumlarken bir yandan durduğu yerde ritme uygun bir şekilde vücudunun dolgun kıvrımlarını hareket ettiriyordu. Yanına gelen bir kaç kişi olsa bile hiçbiri dikkatini çekmemiş, başından savurmuştu. İlk kadeh hızlıca biterken ikincisini de başına dikmiş, piste yönelmişti.

Kendini kalabalığın içinde yalnızmış gibi  gören genç kız tüm enerjisini atmak ister gibi dans ediyordu. Özel masalara içki taşıyan elemanların tepsisinden bir kadeh daha aldı ve yudumlamaya başladı. Kafasının yavaş yavaş gittiğini hissedebiliyordu.

Ona yaklaşan bir adamın arkasından sarıldığını farkedince kahkaha attı ve ona sürtünerek hareketlerine devam etti. Fakat bu o kadar da uzun sürmemişti. Kolundan çekilmesi ve yeniden başının tanıdık sert bir yere değmesiyle bir çift mavilikle karşılaştı. Bartu, tam olarak karşısında duruyordu ve aşırı sinirli olduğu her halinden belliydi.

"Senin burada ne işin var Kumsal Alev?!"

"Um, içmeye geldim hocam. Ne dersiniz, beraber şerefe diyelim mi?"

"Daha reşit bile değilsin, hangi sorumsuzlukla seni buraya aldılar? Çantanı al."

Boynundaki damarlar belirgindi ve kolundan çıkışa doğru Kumsal'ı kelimenim tam anlamıyla sürüklüyordu. Durduğunda Kumsal kolunu çekmeye çalışmış, çantasından kimliğini almış ve ona göstermişti.

"Bakıın, reşitiim."

Bartu kimliği incelerken Kumsal içindeki dürtüye engel olamamıştı. Parmak uçlarında kalkmış, kendini Bartu'ya sürterek boynundaki belirgin damarları dudaklarının arasına almıştı.

Bartu'nun kaskatı olduğunu hissediyordu.

-

Bunun devamı nerde devamı??

-Ayaz

Sen de heyecanlan bebem-.- haklar aynı anda mi ama? Hot sahnelerde bölümü bitirmek🤝ben

Benden size kooocccaman öpücükkk

-sanem

BERCESTE +18 B×B G×G B×G +Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin