-
Nare oflayarak yatağında bir sağa bir sola doğru yuvarlanıyordu. Artık sıkılmıştı çünkü dakikalardır lafını dinletmeye çalışan arkadaşının bilmem kaçıncı kelimesini saçının sarı tutamlarını parmağına dolayarak döndürürken tekrardan kesti.
"Kızım sana konuştuk diyorum! Bak bu benim son şansım. Bu evden çıkmam lazım."
Arkadaşının cevabı gecikmedi.
"Ona inanmayı nasıl başara biliyorsun hâla aklım almıyor. Sen kafayı yemişsin! Çocuk dövmeci, bir mekanı var ve o kadar para sadece dövmeden mi geliyor? İllegal işlerde olduğu kesin."
"Kuruntu yapıyorsun Nazlı. Ben özgür olmak istiyorum..." Genç kız bu cümlesiyle birlikte, saliselik bir dalgınlık yaşadı. Derince nefes alarak devam etti.
"Şu siktiğimin evi sadece kafes ve benim kanatlarım bile sığmıyor artık buraya. Hem, kendisi çok çekici... Resmen daddy olmak için doğmuş!"
"Ben sana İstanbulda da daddy bulurum."
"Ona karşı sadece cinsel çekim hissetmiyorum... " Nare kendi sesini bile zor duyuyordu bu cümleyi kurarken. "Onunla güvende hissediyorum, elbet küçük kavgalarımız oluyor ama hallediliyor. Çok sert karaktere sahip biri olsa bile tek bana yumuşuyor... O bana karşı öyle bir şey besliyor mu bilmiyorum ama bir süre fuckboddy olarak devam ederiz. Bunu kendim istiyorum."
"Ya ailen seni bulursa? O zaman ne yapacaksın? Kızım daha reşit bile değilsin, suç bu."
"Beni arayacaklarına inanıyor musun ki?"
Dakikalar, genç kızın toz pembe hayallerinin dolu olduğu zihninin Nazılnın o tozları temizlemeye çalışması ile geçerken ikilinin konuşmasını bölen ses genç kızı sadece çileden çıkarmaya, kararının daha fazla arkasında durup evinden temelli şekilde gitmeye zorladı.
"Nare! Akşama misafirler var ve sen kıçını devirmiş yatıyorsun. Bu evin hizmetçisi miyim ben? Gel ve yemekleri hazırla. Elin bir iş tutsun. "
Nare, onu anlatabileceğimiz bir çok cümle var.
16 yaşına daha yeni girmiş bir lise öğrencisi.
Hayatının gidişatı son altı aydır internet üzerinden tanıştığı dövmeci tarafından tutunduğu hayallerle donatılmış, sevmiş, belki de sadece alışmış biri.
Aldığı her nefes daimi zehir olup ailesel psikolojik şiddete mağruz kalmış biri.
Tıpkı senin, benim, onun, toplumdaki yanımızdan geçen her hangi bu durumu yaşayan kimse gibi.
Erkek çocuklarının kutsallaştırıldığı bir ataerkil toplumda gözlerini dünyaya açan her Adem evladı gibi bazı şeylere mahkum. Yanında kimileri yüceltilip baş tacı edilirken yere çakılmaya, ezilmeye çalışmaya alışık, bir yandansa bu duruma isyan edip hayalleriyle yaşamaya devam eden biri.
O, içimizden biri.
Nare telefonunu bir kez daha kontrol etti ve saate takıldı gözü. Akşam olmasına az kalmıştı. Bunu görmesiyle gülümsedi lakin içine hüzün çöktü. Fakat, genç kız bu hüznü görmezden gelmeyi seçerek bileğindeki tokasıyla çokta uzun olmayan saçlarının önüne gelmesine engel oldu. Hatta kısa bile sayılmayacak tarzda eğik bir kesime sahipti. Kendisinin kestiği her halinden belliydi.
Belki de, bir kadın için en büyük acı bir erkek için değil de biri saçlarından kavrayıp canını yakmasın diye saçlarını kesmekti.
Kolidoru sarsak adımlarla ilerledi ve insanın içini daraltacak genişlikte olan mutfağa, ardından da annesine göz gezdirdi.
Onu bekleyen açılması gereken yufkalar, pastalar, börekler ve dokunmayı hiçbir zaman sevmediği et vardı.
Annesi tüm mutfağı ona devrederek salona geçip kanepedeki yerine kuruldu. Elindeki kumandayla kanalları teker teker geçerek dizisinin başlayacağı kanalda durdu. Oğlu için örmeye başladığı atkının yarısını da dizisini izlerken bitirmeyi düşünüyordu.
Nare yemek işlerinde becerikliydi. Daha küçükken annesi karşısına yaprakları dizer, yapması gerekenleri bir kez gösterir, geri kalanları Nare'nin yapmasını isterdi. Genç kız işine dalmışken sesini kısmayı unuttuğu bildirim sesi mutfakta yankılandı. Hemen sabit durup etrafına baktı annesinin duyup duymadığını anlamak için. Neyseki annesi dizisine pür dikkat odaklanmıştı. Elini üstün körü üzerine sildi ve telefonunu alıp şifresini girdi. Mesajın Kuzeyden olduğunu görmek tebessüm ettirdi.
Kuzey: Kollarımda olmana saatler kaldı, küçüğüm. İnce belini kavramak için sabırsızlanıyorum.
Okuduğu mesaj, kalbini hızlandırmaya yetmişti.
-
Yazar: Sanem~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE +18 B×B G×G B×G +
Genç KurguKar beyazı teni tüm zerafetiyle karşısında dururken mantıklı düşünmekten anı anına uzaklaşıyordu. İçinde ona karşı büyüyen bir arzu vardı ve bu yok sayılabilecek türden değildi. Arkasından sarıldığında Poyraz irkilmiş ama itmemişti onu. Dudaklarını...